MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Ga ik zelfs al niet meer van uit. Ik weet gewoon dat men in Be - NL veel te veel enkel aan zichzelf denkt. Enkel van je goede vrienden kan je het nog wat verwachten maar die zijn zelzaam en moet je nog steeds niet altijd van verwachten dat ze helpen. En je kan er niet altijd boos om zijn, als je goede vriend 1m60 is en 45kg weegt sjah...

Soms is het zelfs ook gewoon beter om je maat te zeggen je niet te helpen als je denkt dat hij het enkel erger gaat maken of zichzelf enkel in gevaar brengt terwijl zijn tussenkomst de situatie niet zou verbeteren.

Nadelen van een individualistische samenleving ;)

Ooit zei er eens een marokkaan tegen mij op youtube: "wij zijn baas op straat en dit zal de komende jaren enkel nog meer toenemen"

en toen zei ik: "ahja, wat mogen jullie dan meer doen misschien op straat?"

Ieder mens is gelijk

In sommige delen van de wereld heeft de overheid de burgers niet ontwapend zodat ze zichzelf en hun medemens kunnen verdedigen tegen criminelen wanneer dat nodig is. In deze regionen grijpen mensen niet in omdat ze niet met een mes in de buik willen eindigen en doodbloeden. En aan jezelf (eigen veiligheid) denken is trouwens geen schande.
Ik kan je enkel gelijk geven!

Vrije wapendracht lijkt misschien niet de meest logische oplossing, maar het is een stap in de goede richting. Luister maar naar onderstaand verhaal. Een jonge vrouw is alleen thuis met haar baby van enkele maanden. Ze belt eerst de politie en wacht vervolgens de inbrekers op met een shotgun. Zodra ze binnenkomen haalt ze de trekker over. Resultaat: de moeder en de baby zijn safe.

http://www.youtube.com/watch?v=s1-Kz3vU5DY

Als je hier moet wachten op de politie, zijn ze je huis al lang binnengebroken en wie weet wat ze nog allemaal kunnen doen... En denk niet dat je je mag verdedigen, want zelfs criminelen hebben rechten...

Laatst bewerkt:
Ik kan je enkel gelijk geven!

Vrije wapendracht lijkt misschien niet de meest logische oplossing, maar het is een stap in de goede richting. Luister maar naar onderstaand verhaal. Een jonge vrouw is alleen thuis met haar baby van enkele maanden. Ze belt eerst de politie en wacht vervolgens de inbrekers op met een shotgun. Zodra ze binnenkomen haalt ze de trekker over. Resultaat: de moeder en de baby zijn safe.

Als je hier moet wachten op de politie, zijn ze je huis al lang binnengebroken en wie weet wat ze nog allemaal kunnen doen... En denk niet dat je je mag verdedigen, want zelfs criminelen hebben rechten...

Jah en wat als je buurvrouw bv flipt en ze komt je gewoon neerknallen? Leuk

Beeld u eens in in hoeveel momenten je pissed was in je leven.

Beeld je nu eens in dat je op al die momenten snel naar een wapen kon grijpen.

Moeilijk om in te beelden ? Kijk gewoon naar amerika :roflol: 10.000 gun related deaths op een jaar.

Ieder mens een wapen geven is gewoon ridicuul...

Volgens mij moeten België en Nederland investeren in kernwapens zodat we internationaal terug iets voorstellen. Want nu betekenen wij echt niets in deze wereld XD

Volgens mij moeten België en Nederland investeren in kernwapens zodat we internationaal terug iets voorstellen. Want nu betekenen wij echt niets in deze wereld XD
En vervolgen rustig de kernwapens droppen op het crapuul in ons eigen land? :dunno:

Op internationaal vlak trek ik mij weinig aan. We zouden ons allemaal eens moeten focussen op onze eigen problemen in plaats van de held te spelen in Afghanistan of Afrika.

Vind je dat normaal, dat is toch gek, is da nie vreemd ? Iets anders komt er niet uit de mond van die pseudo reporters

Komt het vaak voor dat je buurvrouw flipt en je wilt vermoorden? ???
Een wapen maakt een mens nog geen koelbloedige killer.

Daar ben ik het niet mee eens, jij bent geen koelbloedige killer en je buur miss ook niet, maar weet je wie de buur van je buur is?

Kijk maar naar kim de gelder, een jachtgeweer die hij kocht onder de noemer om mee te gaan jagen.. Jagen op kinderen en allochtonen wel te verstaan!

We zitten nu eenmaal in een samenleving waar gestoorde mensen zijn, geef hun een wapen..
En je kan wel zeggen laat ze een vragenlijst e.d. Ondergaan maar elke sociopaat weet dit te omzeilen!

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 00:06 ----------

En vervolgen rustig de kernwapens droppen op het crapuul in ons eigen land? :dunno:

Op internationaal vlak trek ik mij weinig aan. We zouden ons allemaal eens moeten focussen op onze eigen problemen in plaats van de held te spelen in Afghanistan of Afrika.

No offence, maar hoe oud ben jij?
Als wij nu niet in afghanistan zaten, kwam afghanistan naar hier! Oke miss niet naar hier maar wel de buurlanden, en dan breidt dat uit als een ziekte naar die buurlanden!

Soms moet je 2 keer nadenken als je iets zegt..

Nationaal moet ook problemen opgelost worden natuurlijk maar gaat niet gebeuren (heb ik mij al bij neergelegd)
Democratie werkt niet, dat is nu wel al een tijdje duidelijk.

Maar internationaal heeft bv Iran over enkele jaren een atoombom klaar en kan zo België en Nederland in één klap volledig van de mat vegen terwijl onze militairen echt te dom zijn om hooi te fretten. Er zitten zelfs moslimextremisten in het Belgische leger en onze minister van defensie kan ze er niet eens uitzetten, toont nog maar eens aan wat voor absoluut k*tland wij zijn

Kernwapens moeten wij hebben zodat we internationaal wat meer uitstraling krijgen

Daar ben ik het niet mee eens, jij bent geen koelbloedige killer en je buur miss ook niet, maar weet je wie de buur van je buur is?

Kijk maar naar kim de gelder, een jachtgeweer die hij kocht onder de noemer om mee te gaan jagen.. Jagen op kinderen en allochtonen wel te verstaan!

We zitten nu eenmaal in een samenleving waar gestoorde mensen zijn, geef hun een wapen..
En je kan wel zeggen laat ze een vragenlijst e.d. Ondergaan maar elke sociopaat weet dit te omzeilen!
Correct me if I'm wrong , maar De Gelder had toch niets met allochtonen?

Criminelen zullen altijd aan een wapen geraken. Waarom zou je het de eerlijke burger dan zo moeilijk maken?

En dat er gestoorde mensen rondlopen is helaas een feit. Maar dat zal helaas niet veranderen...

Als wij nu niet in afghanistan zaten, kwam afghanistan naar hier! Oke miss niet naar hier maar wel de buurlanden, en dan breidt dat uit als een ziekte naar die buurlanden!

PS: Tweede stukje was saracsme...

En geloof het of niet, maar moslim-extremisten lopen hier ook rond. OF we nu aanwezig zijn in Afghanistan of niet.

PS: Tweede stukje was saracsme...

En geloof het of niet, maar moslim-extremisten lopen hier ook rond. OF we nu aanwezig zijn in Afghanistan of niet.

Ja, is waar maar obama heeft dit al meermaals gezegd, we zijn er niet om te vechten, eerder afschrik middel, om te tonen dat we er zijn en geven om die mensen..
En het werkt ook hier, anders hadden ze wel meer dan wat geroep geuit, dat is wat die extremisten hier doen veel roepen, maar ze hebben nog niets bewezen..

Geloof het of niet, maar er zijn nog mensen die wel om anderen geven, als wij daar niet waren, wie gaat die onschuldige kinderen en vrouwen redden! En er zitten daar 75% die geen k*t om hun land geven en alleen maar willen vechten, wat met die andere 25%? Burn in hell?

Wat als dit hier gebeurt! En amerika zegt ach laat ze het zelf maar oplossen, ons probleem niet..

Laatst bewerkt:
Waarom moet Amerika dit doen en bv China niet?

Jesus man, seriously????

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 01:10 ----------

Nationaal moet ook problemen opgelost worden natuurlijk maar gaat niet gebeuren (heb ik mij al bij neergelegd)
Democratie werkt niet, dat is nu wel al een tijdje duidelijk.

Maar internationaal heeft bv Iran over enkele jaren een atoombom klaar en kan zo België en Nederland in één klap volledig van de mat vegen terwijl onze militairen echt te dom zijn om hooi te fretten. Er zitten zelfs moslimextremisten in het Belgische leger en onze minister van defensie kan ze er niet eens uitzetten, toont nog maar eens aan wat voor absoluut k*tland wij zijn

Kernwapens moeten wij hebben zodat we internationaal wat meer uitstraling krijgen

Besef je eigenlijk wel wat een tegenstrijdige onzin je aan het uitkramen bent?

Srs, wat lul je nou? ???

2zyvji9.jpg

Terug
Naar boven