MuscleMeat

gezocht site waar modellen staan voor je baard te trimmen .

baarden zijn mooi , mannen die baarden gay vinden hebben meestal een smoel te vergelijken met een pasgeboren biggetje .

een baard is mannelijk , stoer , sexy , en bepaalde vrouwen zijn er echt dol op
Mannen met een baard zijn stoer en mannelijk vandaar dat ze van andere gaylords moeten kijken hij zij zich scheren want zelfs zoiets bedenken zijn ze te wijverig voor, netjes nerd

• Topic Starter Topic Starter
Mannen met een baard zijn stoer en mannelijk vandaar dat ze van andere gaylords moeten kijken hij zij zich scheren want zelfs zoiets bedenken zijn ze te wijverig voor, netjes nerd

ow ow ow wat een frustratie druipt er van je af .
zoals iemand al had gezegd . geen baardgroei ? nog geen haartjes op de balletjes . arm kereltje ik begrijp je frustratie nu wel erg goed .
wel ik stel voor dat je eens een bezoekje brengt aan de plaatselijke lagere school waar je typetjes kan vinden die qua uiterlijk niets van je verschillen .

arme jongen . een man in een jongetjeslichaam :( :(

verder gaan we terug ontopic : imo het beste scheerapparaat /baardtrimmer is de nieuwe braun cruzer 3 .

fukkin geil dingetje is dat :)

Al die willen te kaap’ren varen, moeten mannen met baarden zijn. :cool:

ow ow ow wat een frustratie druipt er van je af .
zoals iemand al had gezegd . geen baardgroei ? nog geen haartjes op de balletjes . arm kereltje ik begrijp je frustratie nu wel erg goed .
wel ik stel voor dat je eens een bezoekje brengt aan de plaatselijke lagere school waar je typetjes kan vinden die qua uiterlijk niets van je verschillen .
Geeft niet hor, wel meer mensen beginnen met het spuien van nergens op gebaseerde uitspraken als ze geen argumenten meer hebben

Ik vind baarden machtig maar dan gewoon echt een baard waar het liefst shag en as in hangt en niet van nette die gaylord tekenlijntjes en andere zogenaamd nonchalante maik de boer fratsen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hét homotopic van het jaar, nee van de laatste 3 jaar, op DBB.

Mijn god! :eek:

Dit is een baard!

Geeft niet hor, wel meer mensen beginnen met het spuien van nergens op gebaseerde uitspraken als ze geen argumenten meer hebben

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet zeggen we dan altijd... nee jou argumenten zijn wel ergens op gebaseerd :rolleyes:

Baard of geen baard heeft niks met je coïtusuele geaardheid te maken en lekker belangrijk wat andeen er van vinden... Je kan ook altijd een topic links laten liggen als het je niet interesseerd.. altijd beter dan een 13 in een dozijn opmerking plaatsen die nergens op slaat....

Maargoed.. dat is dan mijn mening hé...

Heb zelf altijd stoppels, maar om dat nou te gaan styleren vind ik zelf te ver gaan. Ik houd het binnen de perken zodat het geen Talibanstyle wordt maar dat is ook alles.

Nou dan mag ik ook best de vraag stellen waar je de meest geschikte neusharentrimmer kunt kopen, ik heb er eentje op penlightbatterijen, graag eenzelfde soort.

Echte mannen laten hun neushaar groeien.

Nou dan mag ik ook best de vraag stellen waar je de meest geschikte neusharentrimmer kunt kopen, ik heb er eentje op penlightbatterijen, graag eenzelfde soort.

ik heb er een van braun dat is een soort van extra tooltje verwerkt in het scheerapparaat , werkt perfect :)

baarden zijn mooi , mannen die baarden gay vinden hebben meestal een smoel te vergelijken met een pasgeboren biggetje .

een baard is mannelijk , stoer , sexy , en bepaalde vrouwen zijn er echt dol op

Hehe, daar kan ik je geen ongelijk in geven, sinds ik een kaaklijn + ringbaardje heb staan is mijn chance behoorlijk omhoog gegaan :thumbs:

Ik wist trouwens niet eens dat er speciale baardtrimmers waren, deed het voorheen altijd me scheermesjes en tondeuze. Je moet er behoorlijk wat handigheid in krijgen om het netjes te krijgen. Toch maar is voor een baardtrimmer kijken :)

idd vroeger deed ik het ook zo

tondeuse en scheermesje maar de tondeuse is te hoekkig om kleine oppervlakten te doen . een baardtrimmer is speciaal gemaakt voor de kleine stukjes .

ik gebruik meestal zo een trimmer om de oppervlakte tussen onderlip en kun wat bij te werken omdat het riskant is baardgroei onbewust weg te scheren .
en daarna ga ik er nog eens snel over met een scheermesje

Terug
Naar boven