Gysemans
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gasten neem gewoon ff een injectiespuitje man. Dat geklooi met dopjes en lepeltjes schiet toch niet op zeg.

Gasten neem gewoon ff een injectiespuitje man. Dat geklooi met dopjes en lepeltjes schiet toch niet op zeg.
inderdaad we zitten toch op een BB forum
heb er btw in belgië nog niemand over gehoord?! enkel bolleuuh en cokee
zou 't wel eens willen proberen voor 't nken![]()
In België staat het beter bekend als
- "vloeibare"
- "vloei"

afgelopen weekend nog flink aan de ghb gezeten, supergeile drugs is het!
flink kort geweest, en niks geen kater.
En nog belangrijker, geen aanslag op je lichaam, stofwisseling, testerone en gezondheid. Geen roof van foliumzuur, B12, water, en wat al niet meer.
dat doen veel mensen ookIdd.
Maar heeft iemand wetenschappelijke studies die dit alles kunnen bevestigen?
Dat je GH stijgt heb ik al een studie van gelezen, maar dat GHB niet door de nieren en lever wordt afgebroken en geen lichamelijke schade aanbrengt, ben ik nog niet tegen gekomen. Het zou kunnen, liever wel dan niet natuurlijk.
Maar als dit allemaal geen kwaad kan, is dit toch de ideale drug om dagelijks in kleine hoeveelheden te gebruiken?

LSD zeker niet, heeft ook weinig nut. LSD is een drug die je niet iedere dag kan gebruiken omdat het effect dan stelselmatig afneemt.

Lijkt me trouwens ook geen pretje om elke dag een LSD trip te hebben![]()
off-topic : Iedere 4 dagen is al vrij extreem, heb wel eens een paar weken zo'n regime aangehouden. Na een week of 3 kicked de trip bijna niet meer in.LSD zeker niet, heeft ook weinig nut. LSD is een drug die je niet iedere dag kan gebruiken omdat het effect dan stelselmatig afneemt.