MuscleMeat

Ghb

3-5 ml is de dosering.

5 ml +- Half dopje aquarius. Hiermee kan je het prima doseren

Gasten neem gewoon ff een injectiespuitje man. Dat geklooi met dopjes en lepeltjes schiet toch niet op zeg.

Gasten neem gewoon ff een injectiespuitje man. Dat geklooi met dopjes en lepeltjes schiet toch niet op zeg.

inderdaad we zitten toch op een BB forum :D
heb er btw in belgië nog niemand over gehoord?! enkel bolleuuh en cokee :p
zou 't wel eens willen proberen voor 't nken :D

• Topic Starter Topic Starter
vloeibare xtc inderdaad

pff, gisterenavond werd ik enorm misselijk en draaierig, en werd 3 uur later door mn pa wakkergemaakt:(
dat was dus teveel

alleen die ****ing misselijkheid bij eender welke dosering:rolleyes:

edit: weet al hoe het komt, voedselvergiftiging door het water bij de GHB

Laatst bewerkt:
Ghb is meestal zuiver van vorm. Verdund met water komt vaker voor.

Een plastic spuitje dat je dikwijls bij de apotheker kunt kopen is niet altijd voor handen, een nachtwinkel of iets dergelijks waar je je afmetingen kunt vinden is praktischer.

Hej hej, potteke potteke hej.
Vloei voor de koei.
Boe zegt de koe.

GHB is good.
Verhalen van GHB als 'rape'drug doet deze oneer aan. Meestal is hier geen enkel verband mee te vinden, net hetzelfde zoals een overdosis als gevolg van GHB.

Vloeibare XTC, "vloeibare, vloei , GHB,.." heeft niets te maken met de partydrug XTC. Dit zijn totaal 2 verschillende middelen.

afgelopen weekend nog flink aan de ghb gezeten, supergeile drugs is het!

flink kort geweest, en niks geen kater.

nu dit spul maar zien uit te koken

afgelopen weekend nog flink aan de ghb gezeten, supergeile drugs is het!

flink kort geweest, en niks geen kater.

En nog belangrijker, geen aanslag op je lichaam, stofwisseling, testerone en gezondheid. Geen roof van foliumzuur, B12, water, en wat al niet meer.

Idd.
Maar heeft iemand wetenschappelijke studies die dit alles kunnen bevestigen?
Dat je GH stijgt heb ik al een studie van gelezen, maar dat GHB niet door de nieren en lever wordt afgebroken en geen lichamelijke schade aanbrengt, ben ik nog niet tegen gekomen. Het zou kunnen, liever wel dan niet natuurlijk.
Maar als dit allemaal geen kwaad kan, is dit toch de ideale drug om dagelijks in kleine hoeveelheden te gebruiken?

Idd.
Maar heeft iemand wetenschappelijke studies die dit alles kunnen bevestigen?
Dat je GH stijgt heb ik al een studie van gelezen, maar dat GHB niet door de nieren en lever wordt afgebroken en geen lichamelijke schade aanbrengt, ben ik nog niet tegen gekomen. Het zou kunnen, liever wel dan niet natuurlijk.
Maar als dit allemaal geen kwaad kan, is dit toch de ideale drug om dagelijks in kleine hoeveelheden te gebruiken?
dat doen veel mensen ook:D

ook lsd, ketamine, DXM etc worden in kleinde hoeveelheden dagelijks gebruikt

LSD zeker niet, heeft ook weinig nut. LSD is een drug die je niet iedere dag kan gebruiken omdat het effect dan stelselmatig afneemt.

Lijkt me trouwens ook geen pretje om elke dag een LSD trip te hebben:roflol:

:D off-topic : Iedere 4 dagen is al vrij extreem, heb wel eens een paar weken zo'n regime aangehouden. Na een week of 3 kicked de trip bijna niet meer in.

LSD zeker niet, heeft ook weinig nut. LSD is een drug die je niet iedere dag kan gebruiken omdat het effect dan stelselmatig afneemt.

LSD werkt in lage dosissen als een krachtige nootropic, in een lage dosis trip je ook niet, maar is het effect compleet anders
in zo'n dosissen lijkt het effect ook niet af te nemen, ik ga het zelf ook proberen

trouwens erg intressant allemaal, het is tegenwoordig ook mogelijk om een lage dosis opiaten dagelijks te gebruiken zonder tolerantie, heb je een langdurige euforie (opiaten zijn hier ideaal voor)

Laatst bewerkt:
Velen roken dagelijks cannabis, en daarvan wordt de impact op de geest toch wel licht onderschat vind ik. Terwijl je bij vele andere drugs (ghb, alcohol..) nog wel mee kan praten over dingen die bij cannabis niet mogelijk zouden zijn, en je je dikwijls op andere golflengte bevind.

Terug
Naar boven