XXL Nutrition

Goed om te zien dat ons belastingsgeld nuttig wordt besteed. Jawel, Segways!

leuk liedje

Het is geen politie.

• Topic Starter Topic Starter
Het is stadswacht idd. Maar dat doet er ook niet toe want waarschijnlijk krijgen politie agenten ze ook in de toekomst.

Laat ze lekker fietsen, segway amehoela!

haha die gasten trap je toch zo van van die Segway af ?

Alsof ze die dingen inkopen voor de consumentenprijs. Op Schiphol crostte de Marechaussee al een tijdje rond op dingen en waarom ook niet.

Dat er op de hoek van de straat mensen naar de voedselbank moeten zou ze ook geen reet moeten schelen, dat is hun taak niet.

Als die gasten hierdoor meer kilometers kunnen maken en dus ze meer bekeuringen kunnen uitdelen zijn die dingen zo terugverdiend. Kunnen 'we' weer gaan klagen dat we onterecht een bon hebben gehad voor parkeren zonder parkeerticket of ander Calimerogedrag.

Eenmaal afgeschreven worden ze mits enkele kleine aanpassingen heringebruikgenomen door het onderhoudspersoneel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :D

100 keer per seconde wordt mbv van sensoren berekend welke kant het ding op het aan het vallen/leunen is en wordt dit gecompenseerd door de wielen bij te stellen. Als je als mens zelf gaat corrigeren dan gaat het dus ook mis omdat de systemen elkaar dan versterken en dan gaat het geheel schommelen. Doordat je voorover gaat hangen denkt het apparaat dat het voorover gaat vallen en gaat deze dus vooruit rijden om dit te compenseren heb ik mij laten vertellen.

OT:

Geef ze maar een fiets of hardloopschoenen. Een beetje conditie is ook nooit weg.

Je verkoopt segways? :D

Zo'n ding lijkt me trouwens echt cool om eens uit te proberen.

Ik ziet het probleem niet....ze hebben toch ook fietsen,scooters & auto's.

Nu kunnen ze mooi 2 keer zoveel parkeerboetes uitschrijven ... :thumb:

toch lastig met stoepje op en stoepje af? @ schiphol e.d. zie ik het nut wel, maar lopens/fietsend doet die stadswacht ook al geen ****, laat staan er nog 5000,- in pompen om ze het lopen te besparen.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Is dit een grap?

ik vind dit juist een goede zaak, die lui hebben dalijk een conditie van lik-me-reet en obesitas, zijn ze makkelijker af te troeven

Terug
Naar boven