Bodyweight squats, lunges, goodmornigs, windmills enz, moeten denk ik ook wel kunnen als je single DB standing overhead press kunt doen.
Steks, stop nou maar gewoon

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodyweight squats, lunges, goodmornigs, windmills enz, moeten denk ik ook wel kunnen als je single DB standing overhead press kunt doen.

Ligt eraan wat je doelen zijn.Calf raises zou kunnen, als het pijnvrij kan, maar vond dat vrij nutteloos, maar heeft dus wel alsnog nut?![]()
Volgens mij neem ik jouw schema serieuzer dan jijzelf.
zal straks kijken of calfs goed gaan, kan ik die er ook bij doen
thanks!!Je kan lopen en je rug asymmetrisch belasten.Je zegt dat ik zou kunnen squatten (waarbij dus knieën en heupen bewegen) want ik kan ook db ohp doen (waarbij knieën en heupen niet bewegen).
Make it make sense..
Heb je echt elke dag naast pulldowns ook nog 8 sets rows over 2 varianten nodig? Veel dubbelop in dezelfde rep ranges. Wat is het verschil tussen medium grip en semi-close grip?
Maar, 8-10 sets rug per dag -20 per week in totaal zou toch redelijk maximaal/meer dan zat moeten zijn.
Oh FB3 mist vertical pull. Beide pulldowns zitten nu wel in dezelfde rep range eigenlijk, dat vind ik dan dubbelop. En zijn ze beide pronated of doe je er een met supinated grip? Daar zie ik wel waarde voor de variatie in.
Gaan de ohp FB2 en FB3 sessies beiden zwaar 3x5 wel lekker samen in een week? Of is een 3x5 sessie met veel lichter percentage voor techniek oid? Idem bench press 3x3 5x5
)
maar weet niet goed wat ik ermee moet/wat je mij precies wilt laten zien?Dat is een horizontale pull![]()
Db rows (onder naar boven).
Na trainen zal ik fotos sturen van machine die ik doe en welke grip ik heb.
Nee pulldown is toch van boven je hoofd naar beneden; frontal/saggital plane, niet in het horizontal plane.Doet het hetzelfde als bijv een seated lat pulldown medium overhands grip?
Nee pulldown is toch van boven je hoofd naar beneden; frontal/saggital plane, niet in het horizontal plane.
@ak bedoelde je met "van onder naar boven" upright rows oid?
Bb row, db row etc dus het doodgewicht vd grond tillen.Nee pulldown is toch van boven je hoofd naar beneden; frontal/saggital plane, niet in het horizontal plane.
@ak bedoelde je met "van onder naar boven" upright rows oid?
Dit snap ik niet helemaal, je kijkt toch altijd naar de positie van je lichaam tov het gewicht en/of de beweging?Van de grond optillen is ook verticaal.. niet horizontaal. Je bent zelf horizontaal.