MuscleMeat

goede deal smartphone

Tip: wacht tot de S4 uitkomt en koop een 2ehands S3, ga je heel blij mee zijn ;). Als het nieuwe model uitkomt gaat de S3 wss, net als de S2, t*ring veel verkocht worden op sites als Marktplaats.

Phonehouse krijgt niet betaalt naar hoeveel producten ze verkopen, maar naar de beoordeling die ze van klanten krijgen. Soms, niet altijd, krijg je na afloop een sms waarop je ze moet beoordelen

Daar geloof ik helemaal niets van. Een van mijn vrienden heeft via uitzendbureau gewerkt bij een andere gsm winkel, daar sturen ze ook een sms naar de klant als die langs is geweest, maar de beoordeling maakt uiteindelijk maar 25% uit van de commissie die ze kunnen ontvangen.

In de gsm shops werken ze allemaal met commissies, haal een minimum aantal en krijg een vette bonus. Het zijn de nieuwe generatie tweede hands autoverkopers als je 't mij vraagt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon tweedehands iPhone/Galaxy S2 halen met een goedkoop simonly abonnement.

Tip: wacht tot de S4 uitkomt en koop een 2ehands S3, ga je heel blij mee zijn ;). Als het nieuwe model uitkomt gaat de S3 wss, net als de S2, t*ring veel verkocht worden op sites als Marktplaats.

Hm, dat 2de hands kopen is wel een goed idee. Al voel ik met toch prettiger met een nieuw toestel, bovendien lijkt het erop dat als je een combinatie neemt van toestel en abonnement dat je ook een soort pakketkorting ontvangt.

Ik denk dat ik hetzelfde doe, of ik neem zo'n Aldi mobiel. Ik deed net een test op [Link niet meer beschikbaar] en ben er achter gekomen dat mijn mobiele telefoonrekeningen flink naar beneden kunnen als ik een simonly neem. Maandelijks betaal ik meer dan €80,- per maand en zo te zien heb je tegenwoordig onbeperkt bellen, sms en internet voor maar 42 euro. Nou van het verschil kan ik maandelijks aardig wat supplementen kopen! :D

Jammer dat ik er niet eerder mee ben eigenlijk.:mad:

Damn 80 p/m! Dat is wel echt overdreven veel.

• Topic Starter Topic Starter
En wat is jullie mening over de htc desire c?

Terug
Naar boven