MuscleMeat

Goede Riem

• Topic Starter Topic Starter
net getrained, geen pijn meer.

Ik had hem idd thuis veels te strak gezet en gepast terwijl een gewone spijkerbroek met een riem aanhad, komt daardoor denk ik.

Dus ik ben er tevreden over en hij geeft goed steun, thx rubensossa!

In't begin is het ook ff wennen, kan me wel herrineren dat mijn riem ooit ook niet lekker zat:p.

ik ben geen voorstander van een riem, ik vind dat je je rug er juist mee verzwakt

daar heb je idd gelijk in je verstevigt je rug kunst matig
en en als je dan een keer iemand moet helpen met sjouwen of iets dan is je rug er nie top voorbereid en ga je door je rug

ik stel me riem altijd zo lang mogelijk uit kijk soms gaat het niet anders

zoals deadliften en squad

ik zie sommige mensen binnen komen die doen in dekleed kamer hun riem al om en als ze weg gaan doen ze hem af....

In't begin is het ook ff wennen, kan me wel herrineren dat mijn riem ooit ook niet lekker zat:p.

idd, eerste keren doet die superveel zeer, nu alleen zeer. Maandag kreeg ik zelfs men riem niet uit omdat we hem met twee man hadden vastgemaakt om dat laatste (vier gaten al gemaakt door schoenmaker) gaatje te gebruiken voor nog meer stevigheid! En ik heb dan al extra small riem:eek: :D

idd, eerste keren doet die superveel zeer, nu alleen zeer. Maandag kreeg ik zelfs men riem niet uit omdat we hem met twee man hadden vastgemaakt om dat laatste (vier gaten al gemaakt door schoenmaker) gaatje te gebruiken voor nog meer stevigheid! En ik heb dan al extra small riem:eek: :D

Ik deed mijn riem eerder ook zo strak mogelijk. Ik moet zeggen dat als je de riem iets minder strak doet en spanning opbouw door je buik uit te zetten het veel beter aanvoelt. Je hebt dan meer gevoel in de beweging en je kan eventueel nog wat corrigeren.

Yep:yes:, een goede riem is erg belangrijk heb hem altijd bij me....je sloopt
je rug na jaren buffelen makkelijk dus voor mij geen risico...en bij zware belastingen een riemetje om;).

Heb trouwens nog een door Mr.O Jay Cutler himself gesigneerde halterriem liggen...stuff voor de liefhebber dus...als er geinteresseerden zijn dan hoor ik het wel...:coffeepc:.

Als je weinig vet hebt doet het zoiezo wat meer pijn. Bij mij is het nu 6% en kan je vertellen dat die dikke powerlift riemen behoorlijk pijn doen nu. Maar ach ja hoort erbij. Ik heb er nu 2 Een dikke wedstrijdriem en een iets dunnere. De dikkere gebruik ik alleen bij max deadlift.

Terug
Naar boven