- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Voor 15kg heb je geen jaar nodig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 15kg heb je geen jaar nodig

Helaas 'maar' 4.5 weken, dus dit jaar ga ik daar al ruim overheen met de reis naar Canada. Maar ik had nog ruim 3 weken staan van 2023, waarvan nu na Canada nog 2 weken van over zijn.Hoeveel verlofdagen heb jij dat je zo veel kan reizen?
Precies.Met 1 (motor)ritje naar een land in Zuidoost Europa kom je al een heel eind.
- 10 landen bezoeken waarvan tenminste 2 nieuwe.
- Minder natgeregend worden heuhuehue
- Beter slapen
- Af en toe een dag extra werken
- Genieten van het leven
Dit jaar valt me bijzonder erg tegen. Maarja het jaar ervoor ook.Zijn er nog mensen die hun voornemens voor dit jaar lijken te gaan halen? Of niet gehaald hebben?
Waar een mens zich druk om kan maken.
Maak me niet druk om ? Maar het is gewoon irritant dan krijg ik nog meer aandacht
De eerste homo die aandacht verschrikkelijk vindt moet nog geboren worden.Maak me niet druk om ? Maar het is gewoon irritant dan krijg ik nog meer aandacht
Hahah ik maak maar een grapje 🤪De eerste homo die aandacht verschrikkelijk vindt moet nog geboren worden.
Homos maken geen grappen
Ja, meer kwaliteitsvolle pagina's ook. Is nu nog even afwachten hoe het ranked in januari en rest van het jaar.
Graag gedaan.