MuscleMeat

Peiling Goede voornemens 2024

Hoeveel verlofdagen heb jij dat je zo veel kan reizen?
Helaas 'maar' 4.5 weken, dus dit jaar ga ik daar al ruim overheen met de reis naar Canada. Maar ik had nog ruim 3 weken staan van 2023, waarvan nu na Canada nog 2 weken van over zijn.

Maar het is soms ook een kwestie van slim gebruik maken van je dagen. Omdat mijn werk 7 dagen per week door gaat, en ik 4.33 dagen per week werk, kan ik dus de ene week maandag TM donderdag werken en de andere week woensdag TM zondag, Dan heb ik 5 dagen weekeind zonder dat het me ook maar een dag vakantie kost. Niet altijd mogelijk, maar in overleg met de planning kan dat vaak wel.

Zo ben ik 2 weken geleden 4 dagen naar Estland geweest zonder dat het dagen koste en heb ik eind februari 5 dagen ardennen staan die me 0 vakantie kost.

Rond de meivakantie wil ik een dag of 9 naar noord Italie, hopelijk voor een halve week vakantieuren.

Ergens tussendoor nog een keer 2-3 dagen motorrijden in Belgie, Luxemburg en Duitsland met mijn pa.

En ik wil verder ook geen 10x apart weg, deze 4 trips zijn al minstens 7 landen, Canada, VS(Alaska), Belgie, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, en Italie. En dan mogelijk nog Liechtenstein of Frankrijk afhangkelijk van de route.

Mogelijk rij ik in Italie door naar San Marino of Slovenie en ik wil ergens tussendoor ook met de motor naar Denenmarken knallen.

Maarja het jaar is nog jong, dus wie weet hoe het allemaal loopt.

Met 1 (motor)ritje naar een land in Zuidoost Europa kom je al een heel eind.
Precies.

Laatst bewerkt:
Ik had me voor 2024 voorgenomen elke dag 1,5 liter water te drinken. Als die anderhalve liter op was mocht ik drinken wat ik wil...
Dronk ervoor uitsluitend Cola Zero, koffie en bier. Nog 11 dagen te gaan en mijn doel is gelukt !!! Zit nog steeds op schema.
Zijn er nog mensen die hun voornemens voor dit jaar lijken te gaan halen? Of niet gehaald hebben?

Redelijk alles wat ik voor 2024 als voornemen had is me ook wel gelukt. Hier en daar wat water bij de wijn gedaan maar voor de rest was het een geslaagd jaar.
Enigste puntje wat een beetje is blijven liggen is de Noorse taal leren. Lezen kan ik het wel maar verstaan niet echt. Deels ook omdat ze hier in dialect spreken en ik slechter begin te horen. Maar hoor ook steeds meer dat mensen het wel fijn vinden omdat ze nu wat Engels leren als ze met me praten.

Dus al met al een geslaagd 2024

- 10 landen bezoeken waarvan tenminste 2 nieuwe.
- Minder natgeregend worden heuhuehue
- Beter slapen
- Af en toe een dag extra werken
- Genieten van het leven

- Belgie, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Liechtenstein, Oostenrijk, Zwitserland, Italie, Canada en de VS. Precies 10! Liechtenstein en Canada waren nieuw.

- Minder natgerend worden? Ik heb nu een Gore-Tex pak en op vakantie hadden we mooi weer dus ik keur hem goed.

- Beter slapen? Lastig te zeggen, blijft niet ideaal.

- Af en toe een dag extra werken is gelukt.

- Genieten van het leven? Ja in het algemeen wel.

Al met al prima 2024 gehad.

Mijn voornemens voor 2024 zijn behaald (al was meer slaap krijgen niet zo moeilijk, de WK titel kostte nog wel wat inspanning).

Voornemen voor volgend jaar is om naast ft werk, gezin met 7 kinders waarvan enkelen topsport en mijn eigen sport consequent te blijven krachttrainen en iedere dag aan eiwitdoel te komen 💪

thumbnail_img_0038.jpg

Forum ook altijd rustiger natuurlijk en januari dan weer goede maand. Hopelijk hele jaar in stijgende lijn.

Alvast hoop werk in het forum gestoken. Aantal geindexeerde pagina's naar 302K gekregen (doel is 350K).

Screenshot_20241229_220832_Firefox.png

Terug
Naar boven