XXL Nutrition

Goede vriendin verteld dat ik verliefd op haar ben

Lastige situatie, maar denk dat het niet verkeerd is geweest het te laten weten aan haar (al had ik dit niet via een brief gedaan). Jammer van het gevolg, maar je hebt in ieder geval de stap gezet.

Heb je van te voren nagedacht over deze consequentie? Het gebeurd namelijk vaker dat vrouwen zo handelen als in haar situatie. (Komt door de vrouwelijke "logica" en gedachtewijze die verschilt van de man, maar laten we daar maar niet op ingaan).

Je zal jezelf er toe moeten zetten te accepteren dat de kans bestaat dat jullie nooit meer vrienden van elkaar zullen zijn. Dit is de opoffering die je hebt gemaakt voor het kenbaar maken van je gevoelens.

Be alpha, and move on.

Eigenlijk vraag ik me af wat wou je bereiken met je " brief(?!) " wie stuurt er btw nog brieven op, zei dit haar in haar gezicht ofzo. Maar goed, wat wou je eigenlijk bereiken? Dat ze die haar vriend ging dumpen en voor jou ging? Nee dat verwachte je ook niet. maar dan wel? Dat ze je zag als 2e viool?

Logisch dat ze je probeert te ontwijken, zou elke gezond mens doen.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Eerste stap heb je gezet, nu is het zaak om d'r continu aan te herinneren dat jij d'r leuk vindt. Dus meer brieven, texts, bloemen, bonbons, etc. succes

Tot ze hem aangeeft bij de politie of haar vriendje er achter komt en dan is het voor ons popcorn time :D

Tip: praat met haar :) Enige goede oplossing.

Dit en de rest in dit topic is echt zo infantiel dat het ergens grappig wordt weer.

Niet door gaan zeuren maar vraag of je even een paar minuten 1:1 kan praten. Leg jezelf uit en zeg dat je vrienden wil blijven. Laat haar daarna een tijd met rust en wie weet heeft de openheid dan de lucht geklaard of niet en heb je pech. Ik ben zelf ook een keer zo eerlijk en open tegen mijn favoriete collega geweest. Dit was op FB chat en dit liep spontaan en niet via een erg formele brief. Ze heeft een paar weken de kat uit de boom gekeken daarna of ik vriendschap en verliefd wel kon scheiden. We weten nu van elkaar dat we dit kunnen en ze is opnieuw weer mijn leukste om mee samen te werken. Achteraf waardeerde ze mijn openheid en eerlijkheid en was het vooral een kwestie van dat ze de kat uit de boom keek of ik me er wel bij neer kon leggen of dat ik verliefd zou blijven. Ze heeft nu een leuke nieuwe vriend en ben blij voor haar dat ze met hem gelukkig is. Kan jij dat ook. blij zijn voor een vriendschappelijke vriendin dat ze een gelukkig relatie heeft of ga je je rot blijven voelen dat jij met haar wil samen zijn? Denk dat dat de belangrijkste vraag is om jezelf te stellen?

(met jij verwijs ik dus naar TS en niet naar Hell93, het staat er nu wat onduidelijk)

Ik snapte dat haha.
Karma voor je goede post krijg je als ik het kan geven thuis ;) (via tapatalk kan het niet).

Huur een buitenlands huurmoordenaar in, laat vriendje verdwijnen, wees de schouder om op uit te huilen, ????, relatie!

Ik verbaas me om de één of ander reden dat jij je eigen werkvloer nu gesaboteerd hebt.

Een plek waar je 8 uur per dag aanwezig bent.

Ik verbaas me om de één of ander reden dat jij je eigen werkvloer nu gesaboteerd hebt.

Een plek waar je 8 uur per dag aanwezig bent.

Dit, sowieso werk en prive gescheiden houden. Geloof me er komt alleen maar gezeik van.

Pakt dit ooit goed uit dan? Als zij ook meer voor jou voelde was er toch allang iets gebeurd.

Feels zijn sowieso niet goed.

Knap dat je de stap genomen hebt maar ikzelf zou dit persoonlijk nooit uitten richting een vrouw die ik meerdere malen per week tegenkom. Laat staan mee samen moet werken

Vergeet die meid zsm. Dit gaat nooit meer wat worden. plenty fish in the sea.

Terug
Naar boven