AndroidHealthClinic

Goede vriendin verteld dat ik verliefd op haar ben

Haal je pik uit en vraag of ze er zin in heeft.

Friendzone kom je niet meer uit.Game Over.Volgende.

Wel waar.
Ook al was het niet waar, zou niet eens zin meer hebben in dat spelletje.

De truc is gewoon accepteren, dat kunnen die wijven niet hebben. Ik spreek uit een eenmalige ervaring met een tergende relatie als gevolg.

Waar is Davy eigenlijk heen?

Ik ben PUA psycholoog en tegen een zacht prijsje wil ik je best onder mijn hoede nemen Davy :)

Ach, nu weet je tenminste waar je aan toe bent.

don't shit where you eat brah

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

kan je die brief posten man ik lees graag brieven ik schrijf zelfs ook brieven naar gevangenis mensen

Dit deed me denken aan mijn vorige stage :roflol:
je komt er wel overheen. Tijd heelt alle wonden

Gedurende de het afgelopen jaar ben ik verliefd geworden op een collega die ook nog eens een goede vriendin is. Normaal wordt ik niet zo snel verliefd maar het is haar karakter wat het hem gedaan heeft, we maken gewoon veel plezier samen.

Ik moet er bij zeggen dat ze momenteel al een vriend heeft en dat is geen prille relatie. (er zijn geen kinderen)

Ik heb haar vertelt via een mooie brief hoe ik me voel en dat ik van haar kant niets verwacht zeker gezien ze in een relatie zit. Ik heb haar ook verteld, dat ik dit gedaan heb om achteraf geen spijt te hebben dat ik nooit aan haar heb laten weten hoe ik me voelde. Ze weet ook dat ik zeker vrienden wou blijven ookal voelde ze niks voor mij.

Ze heeft daarop gereageerd dat ze die gevoelens niet deelde maar dat ze ook onze huidige relatie als vrienden wou behouden.

In de praktijk echter vermijd ze mij sinds die dag (+- 1.5 week geleden) helemaal. Dat het een beetje ongemakelijk aanvoeld dat snap ik wel dus ik geef haar wat tijd maar ik vind het echt raar.

Vroeger vertelde ze me veel en zocht ze me vaker op op het werk nu hoor ik bijna niks meer van haar, buiten dingen die moeten voor het werk.

Weet je, dat ze geen relatie met me wilt dat is haar keuze en dat doet pijn maar daar kan ik me wel over zetten. Maar dat ze me ontwijkt dat vind ik veel erger.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt en wat tips? Misschien iemand van het vrouwelijk geslacht die snapt waar dit vandaan komt?

Zoek nen ander wijf en als ze ziet da ge u kwak op nen andere dumpt, gaat ze wel chill doen tegen u

pics van dat meisje?

hoe is het nu OP?

Terug
Naar boven