AndroidHealthClinic

Goede vriendin verteld dat ik verliefd op haar ben

Ik vind een brief best leuk om te krijgen hoor, maar dat is denk ik meer leuk als je al aan het daten bent en dus weet dat de ander wel wat voor jou voelt.

Dit was inderdaad geen goede zet. Van fouten leer je en niet iedereen is PUA master he..

Ik heb haar vertelt via een mooie brief hoe ik me voel en dat ik van haar kant niets verwacht zeker gezien ze in een relatie zit. Ik heb haar ook verteld, dat ik dit gedaan heb om achteraf geen spijt te hebben dat ik nooit aan haar heb laten weten hoe ik me voelde. Ze weet ook dat ik zeker vrienden wou blijven ookal voelde ze niks voor mij.

Ze heeft daarop gereageerd dat ze die gevoelens niet deelde maar dat ze ook onze huidige relatie als vrienden wou behouden.

maxresdefault.jpg

Neenee, hij was in the friend zone en heeft zichzelf verbannen naar de negged zone :o

Ik vind een brief best leuk om te krijgen hoor, maar dat is denk ik meer leuk als je al aan het daten bent en dus weet dat de ander wel wat voor jou voelt. Dit was inderdaad geen goede zet. Van fouten leer je en niet iedereen is PUA master he..

Hell, ik heb nu al een paar maanden een briefje in m'n bureaula liggen die voor jou bestemd is. Heb alleen geen geld voor postzegels. Mag ik hem onder rembours naar je toe zenden?

Brah als je naar een paardenrace gaat zet je toch ook niet in op een kreupelpaard
goshhh

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Neenee, hij was in the friend zone en heeft zichzelf verbannen naar de negged zone :o
Nog erger eigenlijk, feels in the negged zone :roflol:

Brah als je naar een paardenrace gaat zet je toch ook niet in op een kreupelpaard goshhh ---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ---------- Nog erger eigenlijk, feels in the negged zone :roflol:

Praat jij serieus zo?

Hell, ik heb nu al een paar maanden een briefje in m'n bureaula liggen die voor jou bestemd is. Heb alleen geen geld voor postzegels. Mag ik hem onder rembours naar je toe zenden?

Kogelbrief zeker? Nee bedankt :o Laat maar lekker daar liggen :D

Brah als je naar een paardenrace gaat zet je toch ook niet in op een kreupelpaard
goshhh

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Nog erger eigenlijk, feels in the negged zone :roflol:

Gaat dat eerste over mij? :(

Ja is wel erger inderdaad :p

Ik heb geen vrienden van het vrouwen geslacht.
Kan toch allemaal niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bro luister, ik ken deze situatie en dit is wat je moet doen.

Zorg dat alle collega's ergens op werk zich bij elkaar verzamelen. Verzin een smoes oid, of sla het brand alarm in. Ga naar de plek waar ze verzamelen en zorg dat zij daar is. Trek een geweldig mooie pak aan en zorg dat er muziek is, liefst bruno mars - marry you.

Vraag haar daar ten huwelijk. Op deze manier ben jij eerder dan haar huidige vriend. Op dat moment trouw jij met haar en leven jullie nog lang en gelukkig.

Ik heb haar vertelt via een mooie brief hoe ik me voel en dat ik van haar kant niets verwacht zeker gezien ze in een relatie zit.

Waarom stuur je het dan? Natuurlijk verwacht je iets van haar, tenminste een reactie. Je maakt ook alvast excuses voor haar uit onzekerheid.

Ik heb haar ook verteld, dat ik dit gedaan heb om achteraf geen spijt te hebben dat ik nooit aan haar heb laten weten hoe ik me voelde.

Hier maak je (nogmaals) excuses om je brief te sturen. Onzeker als f**k en niet bepaald romantisch.

Ze weet ook dat ik zeker vrienden wou blijven ookal voelde ze niks voor mij.

Toont aan dat je nogal wanhopig bent om wat voor relatie dan ook met haar in stand te houden.

Beta's gonna beta. Volgende keer misschien advies vragen in het PUA topic ofzo... of iemand.. wie dan ook die meer date-ervaring heeft dan een 14-jarige. Want hieraan herrineert mij jouw actie.

Sowieso ben ik tegen liefdesbrieven in het algemeen. In jouw situatie is het gewoon puur onzekerheid omdat je niet mans genoeg bent dit in persoon te vertellen (nuchter) en daarom een brief stuurt om haar mogelijke afwijzing in persoon aan te horen.

Hoe romantischer je brief was, hoe meer awkward het voor haar is. Sowieso was het een gigantisch slecht idee om een brief te sturen als er geen geflirt was heen en weer vooraf. Of enige indicatie dat er iets was tussen jullie

Enige dat je kan doen is haar aanspreken op een vriendelijke en niet aanvallende manier. Ik denk niet dat het nog te redden valt, of dat je dat zou moeten willen. Je kan het hoogstens met wat tijd niet meer awkward laten maken. Ik hoop voor jou dat ze die brief niet met je collega's deelt.

Snap het niet, je bent duidelijk friendzoned en je zit nu te klagen waarom ze afstand houdt als je terug contact zoekt?

Ik vind het vrij duidelijk is, haar vorige 'omgang' met jou bracht jou duidelijk op verkeerde ideeën.

wow.. Gast wtf had je dan verwacht dat ze zou doen? 1. ze heeft een vriend 2. die vriend heeft waarschijnlijk meer gains en wss ook een dikkere lul als jou. 3. die vriend heeft jouw brief gelezen en lacht zich kapot.

wow.. Gast wtf had je dan verwacht dat ze zou doen? 1. ze heeft een vriend 2. die vriend heeft waarschijnlijk meer gains en wss ook een dikkere lul als jou. 3. die vriend heeft jouw brief gelezen en lacht zich kapot.

Zou ie ook betere kennis van de Nederlandse taal hebben?

Gedurende de het afgelopen jaar ben ik verliefd geworden op een collega die ook nog eens een goede vriendin is. Normaal wordt ik niet zo snel verliefd maar het is haar karakter wat het hem gedaan heeft, we maken gewoon veel plezier samen. Ik moet er bij zeggen dat ze momenteel al een vriend heeft en dat is geen prille relatie. (er zijn geen kinderen)
Nee, dat moest er nog bij komen. Je hebt je vriendschap zo goed als zeker verpest door die brief te schrijven. Die vrouw heeft jou "gefriendzoned" om het even op zijn dbb's te zeggen en nu heb je voor haar en jezelf een "awkward as phuck" situatie gecreëerd. Ja, ik weet het, sinds ik op dbb zit is mijn vocabulaire wat verder uitgebreid dan de bedoeling was..

Eerst domme dingen doen en dan om raad komen vragen...

Terug
Naar boven