Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb haar vertelt via een mooie brief hoe ik me voel en dat ik van haar kant niets verwacht zeker gezien ze in een relatie zit. Ik heb haar ook verteld, dat ik dit gedaan heb om achteraf geen spijt te hebben dat ik nooit aan haar heb laten weten hoe ik me voelde. Ze weet ook dat ik zeker vrienden wou blijven ookal voelde ze niks voor mij.
Ze heeft daarop gereageerd dat ze die gevoelens niet deelde maar dat ze ook onze huidige relatie als vrienden wou behouden.
Ik vind een brief best leuk om te krijgen hoor, maar dat is denk ik meer leuk als je al aan het daten bent en dus weet dat de ander wel wat voor jou voelt. Dit was inderdaad geen goede zet. Van fouten leer je en niet iedereen is PUA master he..
Nog erger eigenlijk, feels in the negged zoneNeenee, hij was in the friend zone en heeft zichzelf verbannen naar de negged zone![]()

Brah als je naar een paardenrace gaat zet je toch ook niet in op een kreupelpaard goshhh ---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ---------- Nog erger eigenlijk, feels in the negged zone![]()
Hell, ik heb nu al een paar maanden een briefje in m'n bureaula liggen die voor jou bestemd is. Heb alleen geen geld voor postzegels. Mag ik hem onder rembours naar je toe zenden?
Laat maar lekker daar liggen 
Brah als je naar een paardenrace gaat zet je toch ook niet in op een kreupelpaard
goshhh
---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------
Nog erger eigenlijk, feels in the negged zone![]()

Kogelbrief zeker? Nee bedanktLaat maar lekker daar liggen
Ik heb haar vertelt via een mooie brief hoe ik me voel en dat ik van haar kant niets verwacht zeker gezien ze in een relatie zit.
Ik heb haar ook verteld, dat ik dit gedaan heb om achteraf geen spijt te hebben dat ik nooit aan haar heb laten weten hoe ik me voelde.
Ze weet ook dat ik zeker vrienden wou blijven ookal voelde ze niks voor mij.
wow.. Gast wtf had je dan verwacht dat ze zou doen? 1. ze heeft een vriend 2. die vriend heeft waarschijnlijk meer gains en wss ook een dikkere lul als jou. 3. die vriend heeft jouw brief gelezen en lacht zich kapot.
Nee, dat moest er nog bij komen. Je hebt je vriendschap zo goed als zeker verpest door die brief te schrijven. Die vrouw heeft jou "gefriendzoned" om het even op zijn dbb's te zeggen en nu heb je voor haar en jezelf een "awkward as phuck" situatie gecreëerd. Ja, ik weet het, sinds ik op dbb zit is mijn vocabulaire wat verder uitgebreid dan de bedoeling was..Gedurende de het afgelopen jaar ben ik verliefd geworden op een collega die ook nog eens een goede vriendin is. Normaal wordt ik niet zo snel verliefd maar het is haar karakter wat het hem gedaan heeft, we maken gewoon veel plezier samen. Ik moet er bij zeggen dat ze momenteel al een vriend heeft en dat is geen prille relatie. (er zijn geen kinderen)