AndroidHealthClinic

Goedkoop eiwitrijk voedsel - waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kipfilet hier bij een Turkse supermarkt; 500gr voor €2.93
Tonijn op olijfolie Lidl; €1.-
Alle fruit, maar ik haal altijd bananen op Haagse markt €1,-
Cashewnoten vind ik wel altijd duur 150gr voor €2,-

Iemand suggesties voor goede pinda's/noten met redelijke prijs en waar ?

kijk is bij je turkse supermarkt, vaak verkopen die amandelen voor een redelijke prijs (bij mij 800 gram tegen €7,-)

Vind deze week cashew bij de lidl, 1,99 voor 200 gram volgens mij.

Ongezout en ongebrand. Niet te vreten dus, maar goed :)

Oké zal eens beter kijken lol, @Rovi bij Lidl is dat alleen deze week zeker? Normaal is het dar wel duurder. ff inslaan dan hehe

En wat vinden jullie trouwens van zonnenpitten? Is dat onzin ter vervanging van cashew of andere noten?

Laatst bewerkt:
Er zijn toevallig deze week bij AH kipfiletborsten in de aanbieding 900gram voor 5 euro.

aldi is kip 5,10 euro per kg

Alles bij de Aldi en af en toe groente en noten op de markt, ook een paar keer kipfilet gehaald, dat zijn echt mega borsten vergeleken met de aldi.

Kipfilet 3,29 per 600 gram bij lidl
kwark 0,65 bij lidl
cottage cheese 0,59 cent bij lidl
Tonijn xenos/action vaak blikjes john west in partijen aanbieding voor 0,79 of 2 voor 1,50. Dan sla ik ook goed in.
Noten nu op dit moment 2 zakken walnoten voor 4,50 bij lidl ( 200 gr per zak)
Panga diepvries aanbiedingen bij Deen vaak 5 euro voor 2 kilo
KIjk voor noten ook gewoon eens op internep, ik ben toevallig met een notenboer bij mij in de buurt in contact gekomen en koop nu 1 kilo ( biologsiche) walnoten voor 15 eu :)

KIjk voor noten ook gewoon eens op internep, ik ben toevallig met een notenboer bij mij in de buurt in contact gekomen en koop nu 1 kilo ( biologsiche) walnoten voor 15 eu :)
Normaal zijn de zakken van 200 gram 2,79. Dan is de normale winkelprijs voor 1 kilo 14 euro. Oke.. zijn dan wel niet biologisch... maar in prijs scheelt het bijna niet.

Soms kan je wel bij een notenbar een afspraak maken van als ik zoveel afneem kan ik dan iets regelen met prijs.

Normaal zijn de zakken van 200 gram 2,79. Dan is de normale winkelprijs voor 1 kilo 14 euro. Oke.. zijn dan wel niet biologisch... maar in prijs scheelt het bijna niet.

Soms kan je wel bij een notenbar een afspraak maken van als ik zoveel afneem kan ik dan iets regelen met prijs.
ja hahaha ik zie het, ik vergelijk het met de ah daar betaalde ik eerst 2,45 voor 110 gram :o

in vergelijking scheelt dat toch wel :p ( igg voor mij :o )

Ik haat ook altijd 1x in de week fruyit bij de Haagse markte met 15 euro kom je met 12 tassen thuis :D, sws al je wat later op de dag gaat dan scheelt het veel vorige x zelf 2,6 kilo bananen 1 eu :D:P

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 16:20 ----------

das wel heeeeel duur ja... Hou ik het toch maar bij de lidl. :D
ja maar mooi dat je dat aangaf ga ik daar ook maar eens een x kijken :D

we praten toch wel over ongezouten (wal)noten?

Ik haat ook altijd 1x in de week fruyit bij de Haagse markte met 15 euro kom je met 12 tassen thuis :D, sws al je wat later op de dag gaat dan scheelt het veel vorige x zelf 2,6 kilo bananen 1 eu :D:P

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 16:20 ----------

ja maar mooi dat je dat aangaf ga ik daar ook maar eens een x kijken :D

we praten toch wel over ongezouten (wal)noten?
Je haat fruit 1x per week?? :roflol:

Als je vandaag nog een lidl in de buurt hebt is het 4,50 per 400 gram. Scheelt nog meer! :D
ja ongezouten! ik heb uberhaupt nog nooit gezouten walnoten gezien.

tepmeh van de toko
1 euro voor 400 gram
20gr (soy)protein/100gram

Je haat fruit 1x per week?? :roflol:

Als je vandaag nog een lidl in de buurt hebt is het 4,50 per 400 gram. Scheelt nog meer! :D
ja ongezouten! ik heb uberhaupt nog nooit gezouten walnoten gezien.
ja meau zware hekel aan fruit :mad::mad:

nee ik haal ;)

enja ik ook niet tot ik me vriendin vroeg walnoten te halen en toen had ik voor de 1e x in me leven gezouten walnoten gezien ( buiten een mix van noten om )

ja meau zware hekel aan fruit :mad::mad:

nee ik haal ;)

enja ik ook niet tot ik me vriendin vroeg walnoten te halen en toen had ik voor de 1e x in me leven gezouten walnoten gezien ( buiten een mix van noten om )
Ik snapte hem al hoor! :p maar het klonk zo leuk! :D

Met walnoten heb ik dat nog nooit gezien. Pistachio's wel en die zijn ook lekker! en wat zalig maar zout is.. gerookte amandelen... Krijg je wel enorme dorst van. :D

Ik snapte hem al hoor! :p maar het klonk zo leuk! :D

Met walnoten heb ik dat nog nooit gezien. Pistachio's wel en die zijn ook lekker! en wat zalig maar zout is.. gerookte amandelen... Krijg je wel enorme dorst van. :D
meau amandelen ( smikkel smikkel ) maar inderdaad zout blaas ik helemaal op ( zout + vocht ) en die naturel vind ik zoooo drooog :P

meau amandelen ( smikkel smikkel ) maar inderdaad zout blaas ik helemaal op ( zout + vocht ) en die naturel vind ik zoooo drooog :P
Ik heb wel eens de naturel die bij lidl in de aanbieding zijn. In zakjes.
Ik let ze dan en in de avond door mijn kwark. Nu heb ik echter weer walnoten. Ik wissel die 2 wat af.

Als ik ze zo eet doe ik er wat rozijnen bij. :)

Ik heb wel eens de naturel die bij lidl in de aanbieding zijn. In zakjes.
Ik let ze dan en in de avond door mijn kwark. Nu heb ik echter weer walnoten. Ik wissel die 2 wat af.

Als ik ze zo eet doe ik er wat rozijnen bij. :)
Ik wissel inderdaad ook vaak af ( weeg meestal 100 gr af van 1 soort waar ik dan 2 dagen over doe )

waar kan je beetje goedkope bessen etc halen?

afgezonderd van het diepvriesvak dan :P

Ik wissel inderdaad ook vaak af ( weeg meestal 100 gr af van 1 soort waar ik dan 2 dagen over doe )

waar kan je beetje goedkope bessen etc halen?

afgezonderd van het diepvriesvak dan :P
Ik haal gewoon een zak.. vaak zijn het zakken van 200 gram. Maak eerst het ene op en dan een andere.. dan blijven ze het beste vers. :)

Bessen... Ik neem aan dat je aalbessen bedoeld? of blauwe bessen? ik heb ze nog niet echt gezien in een aanbieding. Geloof dat het ook nog niet de tijd ervoor is. Dus dan ben je toch aangewezen op het vriesvak.
Druiven zijn nu wel goed te krijgen. Eet die nu bijna elke dag wel. :lick:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven