XXL Nutrition

Goedkoop eiwitrijk voedsel - waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haal gewoon een zak.. vaak zijn het zakken van 200 gram. Maak eerst het ene op en dan een andere.. dan blijven ze het beste vers. :)

Bessen... Ik neem aan dat je aalbessen bedoeld? of blauwe bessen? ik heb ze nog niet echt gezien in een aanbieding. Geloof dat het ook nog niet de tijd ervoor is. Dus dan ben je toch aangewezen op het vriesvak.
Druiven zijn nu wel goed te krijgen. Eet die nu bijna elke dag wel. :lick:
Daar was ik stiekem al een beetje bang voor....

druiven..mmm zitten daar nog een beetje antioxidanten in dan?:P

mmm als ik het lijstje zo bekijk ga ik toch maar voor het vriesvak :P

is ook lekker proteine fluff maken ermee en vooral met de zon ( als ie er is :sad: ) wel lekker zo'n koude shake met verse vruchten :D

igg karma voor je info! :)
Op zich doet het vriesvak niet onder voor vers... maar ja.. vers heeft toch wel wat he. :p

Ik zie het al voor me.. *doet ogen dicht* zonnetje.... tuinstoel.... lekkere koele fluff... boekje erbij.. hmmmmmmm *opent ogen en droomt verder. :(* helaas......

Thanks. :)

Op zich doet het vriesvak niet onder voor vers... maar ja.. vers heeft toch wel wat he. :p

Ik zie het al voor me.. *doet ogen dicht* zonnetje.... tuinstoel.... lekkere koele fluff... boekje erbij.. hmmmmmmm *opent ogen en droomt verder. :(* helaas......

Thanks. :)
Dit dus precies!

Vind het vriesvak ook zeker niet vies ofzo maarja als ik de keuze heb tussen echt verse vruchten of diepvries dan is de keus simpel gemaakt ;)

gooi er dan wel wat ijsblokjes in puur voor de kou :P

en precies, ik wil ook wel lekker zo'n stoel, beetje fluf erbij ( of die proteine kwarktaart :D! )

Dit dus precies!

Vind het vriesvak ook zeker niet vies ofzo maarja als ik de keuze heb tussen echt verse vruchten of diepvries dan is de keus simpel gemaakt ;)

gooi er dan wel wat ijsblokjes in puur voor de kou :P

en precies, ik wil ook wel lekker zo'n stoel, beetje fluf erbij ( of die proteine kwarktaart :D! )
zullen we even wat zomer bestellen?? :D

Wat ik vaak doen is grote porties halen van kipfilet, eieren en groente etc. Dat is het goedkoopste. Ik prep mijn maaltijden en vries ze in. Ik vind dat het makkelijkste en het goedkoopste. Kip halen op de markt kan ook behoorlijk in prijs schelen. Een handig linkje dat ik laatst zag was deze. Good luckk.

Goede topic bump

Wat ik vaak doen is grote porties halen van kipfilet, eieren en groente etc. Dat is het goedkoopste. Ik prep mijn maaltijden en vries ze in. Ik vind dat het makkelijkste en het goedkoopste. Kip halen op de markt kan ook behoorlijk in prijs schelen. Een handig linkje dat ik laatst zag was deze. Good luckk.
Gelieve stokoude topics te laten slapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven