XXL Nutrition

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
link?

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 20:59 ----------

nvm stond erboven

net T-top besteld is mn eerste ben benieuwd!! :D

Afgelopen vrijdag de gym bag en hooded jacket besteld :D

Helaas net mail gehad dat t-top maat L uitverkocht zijn :( 11 maart weer leverbaar. kan ik er dan vanuit gaan dat ik hem 12-13 maart binnen heb?

Vind trouwens wel dat jullie even mogen vermelden op de site als een bepaalde maat uitverkocht is. beetje misleidend op deze manier natuurlijk. t-top die ik besteld had is volgens de site gewoon nog voorradig... :S

@Tunux: Welke heb je precies besteld? Uiteraard proberen wij de website zo up to date mogelijk te houden! Stuur me anders even een berichtje met het ordernummer, dan zal ik er voor zorgen dat je het voor de 13e nog in huis hebt!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 11:39 ----------

Afgelopen vrijdag de gym bag en hooded jacket besteld :D

Top! De Gym Bags zijn niet aan te slepen :)

30horbp.jpg

bestelling binnen :D

Laatst bewerkt:
BTW Thanx voor de T-top Gorrila wear staat goed zoals je kunt zien in mijn Avatar :)

@Tunux: Welke heb je precies besteld? Uiteraard proberen wij de website zo up to date mogelijk te houden! Stuur me anders even een berichtje met het ordernummer, dan zal ik er voor zorgen dat je het voor de 13e nog in huis hebt!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 11:39 ----------

Top! De Gym Bags zijn niet aan te slepen :)

30horbp.jpg
daar zijn die dumbbells van 10kg dus gebleven bij body improvement, in de handen van onze luc chabot. en michael muzo ziet er wreed uit in zn prep voor de NK!!

nice kelvin!! michael is echt een goede gozer, kan veel met hem lachen. en laat ff weten wnr je door de weeks komt!! die kleding van gorilla wear is ook echt top, helaas wel aan de dure kant voor mij als studentje, moet nog veek groeien wilt t een beetje tof staan :P

vorige keer he, ik kwam bij mile binnen. vraagt muzo aan mij waar ik al die tijd was gebleven, dacht echt van: huhh, dat hij op mij let joh :O

Laatst bewerkt:

Dat vond ik ook altijd, vooral met die shirts met een enorm gat waar je nek doorheen moet. Maar als ik die ingezonden foto's bekijk op de site dan vind ik het aardig meevallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets als dit vind ik dan wel weer 3x niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven