XXL Nutrition

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice kelvin!! michael is echt een goede gozer, kan veel met hem lachen. en laat ff weten wnr je door de weeks komt!! die kleding van gorilla wear is ook echt top, helaas wel aan de dure kant voor mij als studentje, moet nog veek groeien wilt t een beetje tof staan :P

vorige keer he, ik kwam bij mile binnen. vraagt muzo aan mij waar ik al die tijd was gebleven, dacht echt van: huhh, dat hij op mij let joh :O

Ja klopt is echt een aardige gast. Ik kom soms binnen net na 7 ben ik te laat haha. Ik ga nog wel een keer met hem meetrainen misschien na zijn wedstrijd. ;). En Gorilla Wear valt in prijs wel mee als je in je achterhoofd houd dat het hoge kwaliteit is die lang meegaat.

Ja klopt is echt een aardige gast. Ik kom soms binnen net na 7 ben ik te laat haha. Ik ga nog wel een keer met hem meetrainen misschien na zijn wedstrijd. ;). En Gorilla Wear valt in prijs wel mee als je in je achterhoofd houd dat het hoge kwaliteit is die lang meegaat.
dat wel ja, ik was al ff aant kijken, kzag michael in die gold edition bij mile paar keer op de bank chillen, dus keek net ff en die prijs valt idd wel mee juah :) binnenkort mn cut beginnen voor de zomer. in mn bulk ff kijken of k wat geld overhoud voor beetje vette training gear van gorilla wear :D

Ik vergeet elke keer 'DBB' te vermelden in dat opmerkingen vakje :roflol: Krijgen jullie de G!WEAR rib tanktops nog terug in kleinere maten?

Ik vergeet elke keer 'DBB' te vermelden in dat opmerkingen vakje :roflol: Krijgen jullie de G!WEAR rib tanktops nog terug in kleinere maten?

Haha volgende keer maar niet vergeten:) De afgelopen productie kwam begin deze maand binnen maar is door de grote vraag en reserveringen helaas uitverkocht. De volgende productie wordt hier over 6 weken verwacht. Stuur me anders maar even een PM met de gewenste kleur en maat, ga ik kijken of ik wat voor je kan regelen met een buitenlandse distributeur...

Zojuist longsleeve besteld

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:51 ----------

Shit ook geen DBB bij gezet

Ja ik zat ook te denken aan xl.
Zit ie wel redelijk strak dan?

Haha ik zal ff nadenken.

Mijn nieuwe longsleeve en DBB pet binnen gekregen super gedaan bedankt jongens.,!

Kunt al 2dagen niks bestellen via ideal?...

Ben een fan van de oude GW kleding, heb nog muscle en fitness boekje uit 1994 met grote advertenties op de achterkant. Zie veel kleding met het oude Wacky logo. Zou het niet een ideeo zijn omdat weer iets vaker te gebruiken. Heb tot nu toe alleen maar een een sear sucker wacky work-out top

Gr Thierry. Oh ps ik kan die foto's misschien wel scannen.

Wil n Tee bestellen.en heb naar de maten gekeken volgens dat plaatje.. schouder rug L taile heup S of kleiner! Welke maat nu te bestellen?

GVD geen cap bij mijn bestelling!!!! grrrrrrorilla!:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven