AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb 30 april iets besteld 40885 en via voorafbetaling betaald maar op de site staat nog altijd betaling in afwachting,normaal moet dit toch al ontvangen zijn,kan je dit eens nakijken

ik heb 30 april iets besteld 40885 en via voorafbetaling betaald maar op de site staat nog altijd betaling in afwachting,normaal moet dit toch al ontvangen zijn,kan je dit eens nakijken

via bankoverschrijving? dan kan het wel zijn dat het langer duurt (ooit wel 5 werkdagen) vooraleer GW het geld heeft.

Kunt al 2dagen niks bestellen via ideal?...

Dat was idd een storing binnen Ideal, de afgelopen week helaas vaker meegemaakt. Het probleem zou nu geheel opgelost zijn!

Ben een fan van de oude GW kleding, heb nog muscle en fitness boekje uit 1994 met grote advertenties op de achterkant. Zie veel kleding met het oude Wacky logo. Zou het niet een ideeo zijn omdat weer iets vaker te gebruiken. Heb tot nu toe alleen maar een een sear sucker wacky work-out top

Gr Thierry. Oh ps ik kan die foto's misschien wel scannen.

Cool! Als je zou willen doen, graag! En wat het "wacky" logo betreft, wellicht nog wat voor in de toekomst, om het oldskool idee weer wat terug te brengen! Momenteel zijn we heel erg druk met een aantal nieuwe broeken en shirts. Er liggen nog heel erg veel ideeën op de plank, zal dit erbij leggen, who knows!

Wil n Tee bestellen.en heb naar de maten gekeken volgens dat plaatje.. schouder rug L taile heup S of kleiner! Welke maat nu te bestellen?

Welke Tee wil je precies bestellen? Je kunt op de website ook kijken naar de persoon op de foto, rechts staat de lengte + gewicht en de maat van het afgebeelde kledingstuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GVD geen cap bij mijn bestelling!!!! grrrrrrorilla!:mad:

Noo! Stuur me even je bestelnummer, maak ik het even in orde!

Vreemd, wordt gelijk uitgezocht + opgelost!

via bankoverschrijving? dan kan het wel zijn dat het langer duurt (ooit wel 5 werkdagen) vooraleer GW het geld heeft.

Vanuit Belgie kan het inderdaad wat langer duren, betalingen worden 2 keer per dag ingeboekt dus zodra een betaling binnen is, wordt de bestelling direct verstuurd!

hm jammer heb dat t-shirt van de foto besteld maar zijn vrij kort! heb het vest uit die serie en dat is wel ok! (ook aan de korte kant maar gaat net)

Shirtjes zijn niet kort, jij bent gewoon lang:D

same shit :P
nee dacht dat de kleding wat langer was geworden gezien het vest maar de shirts blijkbaar helaas nog niet

Bij de shirtje is een vrij "casual" maatvoering aangehouden, de Slinky Tank is bijvoorbeeld wel vrij lang! En je mag het uiteraard ten alle tijden terug sturen of omruilen!

Bij de shirtje is een vrij "casual" maatvoering aangehouden, de Slinky Tank is bijvoorbeeld wel vrij lang! En je mag het uiteraard ten alle tijden terug sturen of omruilen!
ja is no prob, geef hem wel aan mn broertje ofzo... maar ik dacht ik meld het even hier voor de langere mensen

De G!wear Rib Tanktops staan ook weer online :) In alle maten en kleuren weer op voorraad!

weet je al iets meer over order40885

Ik heb nu een andere account:

Ik had laatst verteld over die oude boekjes, ik kwam dit logo tegen hoe heette deze eigenlijk? Ik zal die foto's nog uploaden Gr Thierry

1z5n3ab.jpg

Ziet er goed uit allemaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Leuke trainingsvest!

Ik ga hier binnenkort zeker wat spullen bestellen! ;) :thumbs:

Denk erover om deze binnenkort te bestellen... Iemand hier die deze heeft? Hoe is de kwaliteit ervan?

Ik heb hem sinds begin maart 2013. Ziet er nog steeds uit als nieuw, erg stevig. Past genoeg in, goudkleurige opdruk lijkt tot nu toe ook duurzaam. Verder weinig over op te merken dan dat het nog steeds bevalt, hopelijk over een jaartje nog steeds :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb hem sinds begin maart 2013. Ziet er nog steeds uit als nieuw, erg stevig. Past genoeg in, goudkleurige opdruk lijkt tot nu toe ook duurzaam. Verder weinig over op te merken dan dat het nog steeds bevalt, hopelijk over een jaartje nog steeds :)

Okay, Maart is nog niet zo heel lang natuurlijk.
Iemand die hem langer heeft toevallig?

Thanks voor je reply kerel :thumbs:

Okay, Maart is nog niet zo heel lang natuurlijk.
Iemand die hem langer heeft toevallig?

Thanks voor je reply kerel :thumbs:

Ik heb al vanaf dat ze er zijn en hij is nog steeds mooi en nieuw. Opdruk houd zich goed ook met regen en dergelijke mooie tas en dat blijft het ook

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu een andere account:

Ik had laatst verteld over die oude boekjes, ik kwam dit logo tegen hoe heette deze eigenlijk? Ik zal die foto's nog uploaden Gr Thierry

1z5n3ab.jpg

Dat soort dingen zijn zeker leuk om erin te houden, deze vind ik persoonlijk erg leuk:

maar ik vind het nieuwste design van de tank tops wel een hele vooruitgang wat stijl betreft, is draagbaarder ook buiten de gym:

Schermafbeelding 2013-05-14 om 17.03.33.png

Schermafbeelding 2013-05-14 om 17.05.22.png

Zijn de maten beetje vergelijkbaar met gewone kleding? Of vallen ze groter of kleiner uit?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn de maten beetje vergelijkbaar met gewone kleding? Of vallen ze groter of kleiner uit?
De maten zijn normaal aan je middel bijv. maar bieden op de juiste plaatsen meer ruimte voor massa/spiergroei dan normale kleding zonder overdreven groot te zijn. Sommige modellen zijn echter juist gemaakt om strak te zitten, dit zie je op de foto's ook bij de tank tops en bepaalde polo's. In principe kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.

De maattabel staat links onderaan de catalogus: http://www.gorillawear.com/website/PDF/GW_Catalog_2009.pdf

Mijn eerste bestelling geplaatst bij GorillaWear. Wrist Wraps.
Ik heb ook de mededeling Dutch BodyBuilding geplaatst. Dus hoop de cap ook te ontvangen.
Bestelnummer is 41119

Kan niet wachten hahaha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven