Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb 30 april iets besteld 40885 en via voorafbetaling betaald maar op de site staat nog altijd betaling in afwachting,normaal moet dit toch al ontvangen zijn,kan je dit eens nakijken
Ben een fan van de oude GW kleding, heb nog muscle en fitness boekje uit 1994 met grote advertenties op de achterkant. Zie veel kleding met het oude Wacky logo. Zou het niet een ideeo zijn omdat weer iets vaker te gebruiken. Heb tot nu toe alleen maar een een sear sucker wacky work-out top
Gr Thierry. Oh ps ik kan die foto's misschien wel scannen.
Wil n Tee bestellen.en heb naar de maten gekeken volgens dat plaatje.. schouder rug L taile heup S of kleiner! Welke maat nu te bestellen?
GVD geen cap bij mijn bestelling!!!! grrrrrrorilla!![]()
ik heb 30 april iets besteld 40885 en via voorafbetaling betaald maar op de site staat nog altijd betaling in afwachting,normaal moet dit toch al ontvangen zijn,kan je dit eens nakijken
via bankoverschrijving? dan kan het wel zijn dat het langer duurt (ooit wel 5 werkdagen) vooraleer GW het geld heeft.
same shit

same shit
nee dacht dat de kleding wat langer was geworden gezien het vest maar de shirts blijkbaar helaas nog niet
ja is no prob, geef hem wel aan mn broertje ofzo... maar ik dacht ik meld het even hier voor de langere mensenBij de shirtje is een vrij "casual" maatvoering aangehouden, de Slinky Tank is bijvoorbeeld wel vrij lang! En je mag het uiteraard ten alle tijden terug sturen of omruilen!
Ik heb hem sinds begin maart 2013. Ziet er nog steeds uit als nieuw, erg stevig. Past genoeg in, goudkleurige opdruk lijkt tot nu toe ook duurzaam. Verder weinig over op te merken dan dat het nog steeds bevalt, hopelijk over een jaartje nog steeds![]()
Okay, Maart is nog niet zo heel lang natuurlijk.
Iemand die hem langer heeft toevallig?
Thanks voor je reply kerel![]()
Ik heb nu een andere account:
Ik had laatst verteld over die oude boekjes, ik kwam dit logo tegen hoe heette deze eigenlijk? Ik zal die foto's nog uploaden Gr Thierry
![]()
De maten zijn normaal aan je middel bijv. maar bieden op de juiste plaatsen meer ruimte voor massa/spiergroei dan normale kleding zonder overdreven groot te zijn. Sommige modellen zijn echter juist gemaakt om strak te zitten, dit zie je op de foto's ook bij de tank tops en bepaalde polo's. In principe kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.Zijn de maten beetje vergelijkbaar met gewone kleding? Of vallen ze groter of kleiner uit?