Fitness Seller

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn eerste bestelling geplaatst bij GorillaWear. Wrist Wraps.
Ik heb ook de mededeling Dutch BodyBuilding geplaatst. Dus hoop de cap ook te ontvangen.
Bestelnummer is 41119

Kan niet wachten hahaha.

Als het goed is ontvang je hem vandaag! is gisteren verstuurd, incl petje!:cool:

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:22 ----------

Okay, Maart is nog niet zo heel lang natuurlijk.
Iemand die hem langer heeft toevallig?

Thanks voor je reply kerel :thumbs:

De golden bag is nog niet zo heel lang op de markt. Er zijn ontzettend veel van verkocht en hiervan zijn er slechts 2 teruggestuurd ter vervanging :)

Top levering en de cap is fantastisch.

Go GW!

Zou graag een korte broek willen, die net boven/op de knieën valt. Niet al te kort dus :)
Welke raden jullie aan? Word mijn eerste aankoop dan ;)

Twee shirts besteld, de clasic T en de slinky, b eide zitten prima en kwaliteit ziet er ook top uit.
Met mijn lengte is een shirt nogal eens te kort maar dat is bij beide shirt niet het geval (maat xxl).

Bij de Slinky was ik nieuwschierig hoe die zou vallen, aangezien mijn postuur net niet 'slinky' is, maar shirt valt perfect en zit ook weer niet te strak.

Top levering en top service!

Zou graag een korte broek willen, die net boven/op de knieën valt. Niet al te kort dus :)
Welke raden jullie aan? Word mijn eerste aankoop dan ;)

Dag Stefanovich, bijna alle korte broeken in het huidig assortiment zijn tot aan de knieën (behalve de heavy shorts), dus geen voetbalbroekjes model :rolleyes: Je hebt de keuze uit:

Seersucker pant (in 2 kleuren):
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-classic-seersucker-shorts-p-1818.html
Gemaakt van de "old skool" seersucker stof.

Superior mesh short (in 2 kleuren):
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-superior-mesh-shorts-p-1870.html
Gemaakt van een mesh stof, dus super licht.

Dunellen mesh short (in 2 kleuren):
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-dunellen-mesh-short-p-3448.html
Dit is van dikkere stof gemaakt dan de andere 2. Gemaakt van 100% polyester.

En de Seersucker pants en shorts zijn in de aanbieding :cool:

Twee shirts besteld, de clasic T en de slinky, b eide zitten prima en kwaliteit ziet er ook top uit.
Met mijn lengte is een shirt nogal eens te kort maar dat is bij beide shirt niet het geval (maat xxl).

Bij de Slinky was ik nieuwschierig hoe die zou vallen, aangezien mijn postuur net niet 'slinky' is, maar shirt valt perfect en zit ook weer niet te strak.

Top levering en top service!

Top!!:thumb:

ik ben fan van de superior mesh lijn, valt perfect kwa maat en stof.. komen daar deze zomer nog nieuwe modellen van?

Zijn jullie van plan binnenkort ook knee wraps te verkopen?

Woww 4,95 verzendkosten als ik voor €80,- bestel.... Morgen bestellen!

Laatst bewerkt:
Woww 4,95 verzendkosten als ik voor €80,- bestel....

Mijn laatste bestelling was 213,85 euro + 4.95 euro verzendkosten, dus je punt is? Het wordt niet via PostNL verstuurt maar DPD, naar mijn mening veel betrouwbaarder. Als je gratis verzending wilt, haal je maar kleding bij je vriendjes van B&F ;)

Okee ja geen ervaring met dpd... Wil het hebben dus bestel sowieso wel :D

Ben benieuwd, eerste bestelling is geplaatst :D
Het bestelnummer van deze bestelling is: 41157

Edit: mailtje ontvangen dat bestelling is verzonden! Heb ik het dan morgen binnen?

Laatst bewerkt:
Alles binnen incl petje :thumb:
Dat mesh broekje is inderdaad super! Van dat materiaal ga ik zeker meer kopen!
Alleen het topje met opdruk GW voelt niet lekker.

Laatst bewerkt:
Misschien voor een volgende keer: De Rib tanktops zijn echt een aanrader. Daar zit nog een beetje 'stretch' in, dus perfecte pasvorm :)

Misschien voor een volgende keer: De Rib tanktops zijn echt een aanrader. Daar zit nog een beetje 'stretch' in, dus perfecte pasvorm :)

Thanks voor de tip! Zat al te twijfelen, maar dacht dat GW gewoon verticaal erop geprint was oid. Anders was ik zeker voor de rib versie gegaan. Maargoed die bewaar ik dan voor next time! Geen topjes van H&M iig meer voor mij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven