Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Zijn jullie van plan binnenkort ook knee wraps te verkopen?
...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn jullie van plan binnenkort ook knee wraps te verkopen?
Alles binnen incl petje
Dat mesh broekje is inderdaad super! Van dat materiaal ga ik zeker meer kopen!
Alleen het topje met opdruk GW voelt niet lekker.

Iemand interesse in een topje maat M ? 1 keer gedragen maar is te klein...

!Die dunellen tanktop, hoe valt die? Van sommige tanktops kan ik een L hebben, van andere is XXL te klein. Erg lastig, maar aangezien deze tanktops wat duurder zijn dan gemiddeld is het handig om een idee te hebben.

Hoi Stefanovich, helaas kunnen we geen kleding terugnemen welke 1 x gedragen zijn en waar het kaartje van af is. Maar we vinden het erg vervelend dat je nu een style hebt die tekort is. heb je er wat aan als we je eenmalig 50% verstrekken op een nieuwe aankoop?Kan ik het topje nog omruilen? Heb het zakje en kaartje al weggegooid![]()
Wij zijn druk bezig m het assortiment uit te breiden en uiteraard deels te vervangen.
de superior jersey pants krimpt inderdaad erg (te)veel.Ik heb laatst XXL sized sweatpants gekocht. Beviel uitstekend, tot ik ze een keer in de wasmachine mikte. De lengte krimpt als een idioot. Super irritant, en eerlijk gezegd niet wat ik verwacht had voor die prijs. De rest van de spullen (sleeveless shirtjes en sweat jack) waren overigens wel top.
Eigenlijk vallen alle broeken aardig ruim.Zou graag een korte broek willen, die net boven/op de knieën valt. Niet al te kort dus
Welke raden jullie aan? Word mijn eerste aankoop dan![]()
Hoi Stefanovich, helaas kunnen we geen kleding terugnemen welke 1 x gedragen zijn en waar het kaartje van af is. Maar we vinden het erg vervelend dat je nu een style hebt die tekort is. heb je er wat aan als we je eenmalig 50% verstrekken op een nieuwe aankoop?
mvrgr
barry

[/COLOR]
Wij zijn druk bezig m het assortiment uit te breiden en uiteraard deels te vervangen.
In Spetember komen er trainings broeken bij (eindelijk!!!!) uiteraard lange maar ook korte.
Ook binnen 3 maand handschoenen die erg mooi zijn qua design maar ook functioneel.
Knee Wrap binnen 4-5 maand, dus dat houdt in nu de eerste maanden Cardio voor jou en daarna de weights met onze kneewrap hahaha
mvrgr
barry

Dat zou echt top zijn, had mezelf nog opgemeten etc maar alsnog valt hij veelte klein
Is de Rib tanktop hetzelfde qua maat? Want dan heb ik zeker een L/XL nodig![]()

Beste, na 2 weken is de bestelling toegekomen.Beste, kunnen jullie iets meer zeggen over mijn bestelling Order #41144?
heb 2 weken geleden geld overgeschreven, maar mijn online status staat nog altijd op : afwachting betaling/waiting for.
Heb de bankgegevens nog eens gecheckt en die zijn correct.
Groeten
!!! Ga naar een winkel voor je tanktop en bestel niet online.