Fitness Seller

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand interesse in een topje maat M ? 1 keer gedragen maar is te klein...

Ja k*t is dat altijd :mad:

Inderdaad dus volgende maar een L bestellen dan :)

Doe net als mij maat Xxl en dan heb je met de meeste dingen wel groei ruimte echter heb ik ook tanktops maat xxxl maar die vallen gewoon klein

Die dunellen tanktop, hoe valt die? Van sommige tanktops kan ik een L hebben, van andere is XXL te klein. Erg lastig, maar aangezien deze tanktops wat duurder zijn dan gemiddeld is het handig om een idee te hebben.

Die dunellen tanktop, hoe valt die? Van sommige tanktops kan ik een L hebben, van andere is XXL te klein. Erg lastig, maar aangezien deze tanktops wat duurder zijn dan gemiddeld is het handig om een idee te hebben.

Heel klein man... Ik moet zeker een l en jij denk wel xxl minimaal :)

Kan ik het topje nog omruilen? Heb het zakje en kaartje al weggegooid :(
Hoi Stefanovich, helaas kunnen we geen kleding terugnemen welke 1 x gedragen zijn en waar het kaartje van af is. Maar we vinden het erg vervelend dat je nu een style hebt die tekort is. heb je er wat aan als we je eenmalig 50% verstrekken op een nieuwe aankoop?

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 00:14 ----------

Wij zijn druk bezig m het assortiment uit te breiden en uiteraard deels te vervangen.
In Spetember komen er trainings broeken bij (eindelijk!!!!) uiteraard lange maar ook korte.
Ook binnen 3 maand handschoenen die erg mooi zijn qua design maar ook functioneel.
Knee Wrap binnen 4-5 maand, dus dat houdt in nu de eerste maanden Cardio voor jou en daarna de weights met onze kneewrap hahaha

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 00:17 ----------

Ik heb laatst XXL sized sweatpants gekocht. Beviel uitstekend, tot ik ze een keer in de wasmachine mikte. De lengte krimpt als een idioot. Super irritant, en eerlijk gezegd niet wat ik verwacht had voor die prijs. De rest van de spullen (sleeveless shirtjes en sweat jack) waren overigens wel top.
de superior jersey pants krimpt inderdaad erg (te)veel.
Deze worden ook niet meer geproduceerd en ik kan je vertellen dat er binnen 3 maand 2 erg mooie Sweatpants binnenkomen die max 3% krimpen.

mvrgr
Barry

Zou graag een korte broek willen, die net boven/op de knieën valt. Niet al te kort dus :)
Welke raden jullie aan? Word mijn eerste aankoop dan ;)
Eigenlijk vallen alle broeken aardig ruim.
Volgende week gaan we per product de maten op laten meten en vermelden.
dus dan kun je een korte broek van jezelf pakken en dan opmeten wat je een goede lengte vind en dan deze bij ons selecteren.

mvrgr
barry

Hoi Stefanovich, helaas kunnen we geen kleding terugnemen welke 1 x gedragen zijn en waar het kaartje van af is. Maar we vinden het erg vervelend dat je nu een style hebt die tekort is. heb je er wat aan als we je eenmalig 50% verstrekken op een nieuwe aankoop?

mvrgr
barry

Dat zou echt top zijn, had mezelf nog opgemeten etc maar alsnog valt hij veelte klein :(

Is de Rib tanktop hetzelfde qua maat? Want dan heb ik zeker een L/XL nodig :)

[/COLOR]
Wij zijn druk bezig m het assortiment uit te breiden en uiteraard deels te vervangen.
In Spetember komen er trainings broeken bij (eindelijk!!!!) uiteraard lange maar ook korte.
Ook binnen 3 maand handschoenen die erg mooi zijn qua design maar ook functioneel.
Knee Wrap binnen 4-5 maand, dus dat houdt in nu de eerste maanden Cardio voor jou en daarna de weights met onze kneewrap hahaha

mvrgr
barry

Okay mooi, als jullie iemand zoeken om ze te testen no problemo :D

Beste, kunnen jullie iets meer zeggen over mijn bestelling Order #41144?
heb 2 weken geleden geld overgeschreven, maar mijn online status staat nog altijd op : afwachting betaling/waiting for.
Heb de bankgegevens nog eens gecheckt en die zijn correct.
Groeten

Beste, kunnen jullie iets meer zeggen over mijn bestelling Order #41144?
heb 2 weken geleden geld overgeschreven, maar mijn online status staat nog altijd op : afwachting betaling/waiting for.
Heb de bankgegevens nog eens gecheckt en die zijn correct.
Groeten
Beste, na 2 weken is de bestelling toegekomen.
Via de telefoon is mij verteld geweest dat dit vergoed ging worden.
Zouden jullie daar iets meer kunnen over zeggen ? heb namelijk nog 3 mooie tanktops gezien in de folder.
Groeten

Die stamina rib tank tops zijn wel erg kort of niet?
Hebben er hier 1 liggen in maat XL maar das net zo'n navel truitje.
Heb verder altijd spullen van jullie in maat L of max XL.

als ik dbb cap als opmerking bij de bestelling zet, dan krijg ik zeker de gorilla wear classic logo cap?
Is het ook mogelijk om de gorilla wear core cap erbij te krijgen, met eventueel een bijbetaling?

Gorilla Wear website onbetrouwbaar

Ik heb dit voorjaar 2 tanktops gekocht; maar ze zaten zo fantastisch dat ik er meteen 2 bij wilde; ik train immers 4-5 x per week en wassen doe ik maar 1x per week .....
Maar de tweede zending bevatte maar 1 tanktop terwijl ik er 2 betaald had; ik heb gebeld en gemaild, geen reactie. Als je je voorraadregistratie goed bijhoudt kun je zo nazien wanneer je een fout hebt gemaakt en mij lijkt dat je dan rechtzet. Zo zit ik tenminste in elkaar. Ik vrees dat ik iedereen moet afraden via de website te kopen, deze sponsor klust bij ten laste van ons :mad: !!! Ga naar een winkel voor je tanktop en bestel niet online.

Inmiddels is het door Gorilla Wear rechtgezet; met een mooie pet erbij :-)
Het bleek toch een administratief foutje.
Maar dan toch nog even over die tanktops: goedkoop zijn ze niet maar ik heb nergens anders een tanktop kunnen vinden die een V postuur volgt of aankan (mijn taille is 85 cm. maar mijn borstkas 107 cm.); meestal zijn ze gemaakt voor de gewone man in de straat en dat zijn wij geen van allen denk ik - en dan ben ik nog helemaal geen echte bodybuilder (meer een men's health cover type) :-).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven