Gorilla Wear
Cool Novice
- Waardering
- 8
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-wacky-hood-p-1885.html
hoe ziet de achterkant eruit?
De achterkant van de Wacky hood heeft dezelfde print als de voorkant.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.gorillawear.com/webshop/gorilla-wear-wacky-hood-p-1885.html
hoe ziet de achterkant eruit?
goeie tanktops..ja je kunt een tanktop wel goedkoper krijgen maar of die ook zo stevig zijn en goed zitten tijdens het trainen? Daarnaast betaal je natuurlijk ook voor het merk..ben er wel tevreden over!

2011 collectie ziet er goed uit, en de site ook tegenwoordig![]()

Hoezo heb ik geen cap bij m'n tanktop gekregen?Of moet je voor minimaal x euro kopen voordat de actie geldt? Ik heb wel gewoon DBB in het commentaarvak gezet...
![]()

Jammer dat ik niet buff genoeg ben voor zo'n tanktop

supervet! daarvoor ben ik wel bereid wat geld neer te leggen , alleen geen winkel die hun spul heeft in de buurt en ik ga t niet bestellen zonder te passen voor dat geld

vind de prijzen stevig maar heel tevreden over mijn broek. de matentabel klopt ook heel goed. als je alles eerlijk opmeet kom je er achter dat je toch niet zo buff bent. dus niet eigenwijs zijn door een maat groter te nemen (tip)

Als ik bij die maattabel bij D een omtrek heb van 87-88cm, moet ik dan een S pakken of een M?

.Zojuist mijn bestelling binnengekregen en het moet gezegd worden, wat een kwaliteit. Mensen die zeggen dat dit een duur merk is zijn echt fout. De kwaliteit is echt veel beter dan merken zoals nike, adidas, etc. Dus dat je wat meer moet betalen kan helemaal geen kwaad.
Het enige dat jammer is is wanneer iets uit voorraad is dat je lang moet wachten (als het al terug binnenkomt).
Ben ook heel tevreden over de maten, er word gezegd dat dit grote maten zijn maar zo groot zijn ze nu ook weer niet hoor XD.
Denk dat ik binnenkort trouwens nog wel eens een paar dingetjes ga bestellen want ik denk dat GW mijn vast gymkleding merk gaat worden.

Ik heb De hooded jacket in large en past perfect! Kan ik in de disturbed jacket ook gewoon large nemen dan? Is het ook mogelijk om het terug te sturen moest het niet goed passen?