Fitness Seller

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gratis cap

Krijg je ook een gratis cap in de filialen waar jullie GW verkopen?

Krijg je ook een gratis cap in de filialen waar jullie GW verkopen?

Nee, dat is puur een actie vanuit ons hoofdkwartier.

De gratis cap is een actie voor DBB leden. Dat werkt niet in de winkel. Als jij een gratis cap krijgt, wil de persoon die net na jou afrekent er ook een. Dan kan de winkelier moeilijk gaan weigeren omdat jij wel DBB lid bent en hij niet. ;)

erg mooi spul maar jammer dat de maten allemaal zo kort vallen! hoop gepast bij dichtstbijzijnde winkel waar ze jullie verkopen maar het meeste is gewoon 5cm te kort voor me

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat een XXL bij normale maten voor lange mensen is, terwijl een XXL bij BB kleding ook voor korte mensen kan dienen. Ze hebben dus hun XXL zo gemaakt dat het de meerderheid van de klanten past, wat mensen tussen de 1.70 en 1.85 zullen zijn vermoed ik. Beetje lastig om one size fits all te maken in BB. Als ze de XXL langer maken dan hebben korte BB net een jurk aan.

ik kom de site nietmeer op.. site weer gecrasht fzow ?

Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat een XXL bij normale maten voor lange mensen is, terwijl een XXL bij BB kleding ook voor korte mensen kan dienen. Ze hebben dus hun XXL zo gemaakt dat het de meerderheid van de klanten past, wat mensen tussen de 1.70 en 1.85 zullen zijn vermoed ik. Beetje lastig om one size fits all te maken in BB. Als ze de XXL langer maken dan hebben korte BB net een jurk aan.

idd, ik ga er ook vanuit dat het komt omdat de gemiddelde BB'er vrij klein is, ik merk het nml bij andere merken als GASP enzo ook.

wel jammer want ik vind het allemaal mooi spul.

(moet wel zeggen trouwens dat ik van normale kleding ook niet in 3xl pas, maarja dat is niet 'made for gorillas' :D)

weetnie of het hier al is langs gekomen, maar:

in Rotterdam bij Top Shelf (tegenover daka bij Pathe de Kuip) hangt de hele voorraad Gorilla Wear (en Tap out) voor 50% korting, ze willen er vanaf ofzo. ik heb er pas 2 shirts van gekocht, wel apart dat die shit maar op 30graden gewassen kan worden terwijl je er in traint. Anyhow, er hing nog genoeg... dus doe je ding DBB-ers uit rotjeknor en omstreken.

@ cor: het verbaast mij niet dat XXL jou niet past, ik had namelijk al XL. zijn wel korte shirtjes inderdaad.

Bij de Topshelf in Utrecht hing er amper wat van Gorilla Wear.

En dan ga je apart voor deze kleding.

Bij de Topshelf in Utrecht hing er amper wat van Gorilla Wear.

En dan ga je apart voor deze kleding.

in rotjeknor hing dus echt een ****ing rek vol... no joking... aan de ene kant kort en lange broeken (van die housebroeken) en aan de andere kant een shitload aan verschillende shirts... ook van die navel shirts met zo'n huge v-hals enzo.. echt die old skool training shirts :roflol:

maatje van me is er vorige week nog geweest, die zei dat er nog veel hing.

hahah die shirts zijn idd vet :D

Vooral de combo housebroek - navelshirt :roflol:

Zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.

Als ik nu via de site bestel krijg ik er een cap bij, of moet ik via een link zodat ze kunnen zien dat ik via dbb kom.

ik heb laatst ook tanktop gekocht bij ze zitten erg fijn moet ik zeggen :)

Goeie review grote T
Reminds me, ik zou ook nog een pic posten van m'n GW tanktop

gwear.jpg

Epic pose of course :cool:

Ik vind hem voor trainen aan de korte kant, komt net boven m'n broek uit, heb ze liever wat langer (tot bij m'n leuter zeg maar), anders voel ik nml steeds de rand van dat shirt over m'n onderrug schuiven en dat vind ik heel irritant (jaja zeikerd I know :D). Is maat XXXL BTW, jammer dat ze niet wat langer zijn anders had ik er meer genomen want ze zitten verder wel mooi.

Denk dat ie trouwens met een laag BF niet *heel* veel langer zal zijn, merk is volgens mij gewoon niet zo geschikt voor lange mensen.

te hoog vetpercentage uiteraard, lengte is prima..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven