wiggers
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je ook een gratis cap in de filialen waar jullie GW verkopen?

erg mooi spul maar jammer dat de maten allemaal zo kort vallen! hoop gepast bij dichtstbijzijnde winkel waar ze jullie verkopen maar het meeste is gewoon 5cm te kort voor me
jup
(en op m'n rug ook)Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat een XXL bij normale maten voor lange mensen is, terwijl een XXL bij BB kleding ook voor korte mensen kan dienen. Ze hebben dus hun XXL zo gemaakt dat het de meerderheid van de klanten past, wat mensen tussen de 1.70 en 1.85 zullen zijn vermoed ik. Beetje lastig om one size fits all te maken in BB. Als ze de XXL langer maken dan hebben korte BB net een jurk aan.
)Bij de Topshelf in Utrecht hing er amper wat van Gorilla Wear.
En dan ga je apart voor deze kleding.

hahah die shirts zijn idd vet![]()
Vooral de combo housebroek - navelshirt
Zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.

yeah, dat zou ik toch niet snel aantrekken
maare, doe je ding pietje!

ik heb laatst ook tanktop gekocht bij ze zitten erg fijn moet ik zeggen![]()
Goeie review grote T
Reminds me, ik zou ook nog een pic posten van m'n GW tanktop
![]()
Epic pose of course
Ik vind hem voor trainen aan de korte kant, komt net boven m'n broek uit, heb ze liever wat langer (tot bij m'n leuter zeg maar), anders voel ik nml steeds de rand van dat shirt over m'n onderrug schuiven en dat vind ik heel irritant (jaja zeikerd I know). Is maat XXXL BTW, jammer dat ze niet wat langer zijn anders had ik er meer genomen want ze zitten verder wel mooi.
Denk dat ie trouwens met een laag BF niet *heel* veel langer zal zijn, merk is volgens mij gewoon niet zo geschikt voor lange mensen.