- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die drugs gratis aan anderen geven willen gewoon voor hun niet de enige zijn aan de troep zit, waardoor het dus minder erg lijkt
Zomaar weg geven
Maar ja, er is wel iets van wat je zegt...volgens mij is dit een truuk van die kerels (lees dealers).
ze laten je eens proberen (gratis) en je vindt het leuk
volgende keer betaal je (hun investering is dan waarschijnlijk al terug verdient)
en voor je het weet ben je een goede (lees verslaafde) klant
gelukkig ben je een stabiele gast die niet zomaar aan de dope gaat, maar er zijn er vele die niet zo sterk in de schoenen staan
suc6 verder,
rudy
Dat je die lijn opsnuift...
Was het geen speed in plaats van sos?
Dan had je van mij ook wel een lijntje gehad namelijk....

nee, het was echte coke
en goeie ook want m'n kop, m'n lippen en tong waren lekker verdoofd![]()

volgens mij is dit een truuk van die kerels (lees dealers).
ze laten je eens proberen (gratis) en je vindt het leuk
volgende keer betaal je (hun investering is dan waarschijnlijk al terug verdient)
en voor je het weet ben je een goede (lees verslaafde) klant
gelukkig ben je een stabiele gast die niet zomaar aan de dope gaat, maar er zijn er vele die niet zo sterk in de schoenen staan
suc6 verder,
rudy
Ik heb op feesten wel is meegemaakt dat ik een pil kreeg van een onbekende. Maar die gebruik ik dan nooit zelf. Vragen ook vaak genoeg of ik wat wil drinken, omdat ik me altijd kapot zweet van het stampen.
Zou buiten drinken en softdrugs van vreemden aan nemen, wel beetje uitkijken. Je weet niet wat je krijgt...
Weet je nooit niet met drugs...
Heb wel eens iemand gezien die in een discotheek een flugetje(ghb) kocht.
Voor 20€, kreeg hij het flesje, eens er van gedronken bleek het puur water te zijn.