Fitness Seller

gratis cocaïne en xtc

Typisch iemand die veel coke snuift, aardige knul die heel vrijgevig is (tot het is uitgewerkt).

Mensen die drugs gratis aan anderen geven willen gewoon voor hun niet de enige zijn aan de troep zit, waardoor het dus minder erg lijkt

volgens mij is dit een truuk van die kerels (lees dealers).
ze laten je eens proberen (gratis) en je vindt het leuk
volgende keer betaal je (hun investering is dan waarschijnlijk al terug verdient)
en voor je het weet ben je een goede (lees verslaafde) klant

gelukkig ben je een stabiele gast die niet zomaar aan de dope gaat, maar er zijn er vele die niet zo sterk in de schoenen staan

suc6 verder,

rudy

precies een echte ijscoman.

Dat je die lijn opsnuift...

Was het geen speed in plaats van sos?
Dan had je van mij ook wel een lijntje gehad namelijk....

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij is dit een truuk van die kerels (lees dealers).
ze laten je eens proberen (gratis) en je vindt het leuk
volgende keer betaal je (hun investering is dan waarschijnlijk al terug verdient)
en voor je het weet ben je een goede (lees verslaafde) klant

gelukkig ben je een stabiele gast die niet zomaar aan de dope gaat, maar er zijn er vele die niet zo sterk in de schoenen staan

suc6 verder,

rudy

Hee den Rudy heeft het hier allemaal door hoor

negatieve karma wegens valse hoop :(

Ik ging samen met wat maten wel eens naar een cafétje met live muziek, door te doen of je niks hebt hebben we vaak gratis weed/hasj gekregen :p [of voor de prijs van een biertje een vol fotorol potje vol bv :p]

heerlijk al die free stuff als je een jaar of 16-18 bent!

Op feesten wordt me regelmatig gratis wat aangeboden..
Maar ik hou het liever bij alcohol :p

Speed werd me wel al een paar keer aangeboden ( gratis), maar nog geen C en xtc.

Zo zo bijzonder allemaal hoor die gratis drugs.....sta met me oortjes te klapperen hiero.

Ik heb op feesten wel is meegemaakt dat ik een pil kreeg van een onbekende. Maar die gebruik ik dan nooit zelf. Vragen ook vaak genoeg of ik wat wil drinken, omdat ik me altijd kapot zweet van het stampen.
Zou buiten drinken en softdrugs van vreemden aan nemen, wel beetje uitkijken. Je weet niet wat je krijgt...

Ik heb op feesten wel is meegemaakt dat ik een pil kreeg van een onbekende. Maar die gebruik ik dan nooit zelf. Vragen ook vaak genoeg of ik wat wil drinken, omdat ik me altijd kapot zweet van het stampen.
Zou buiten drinken en softdrugs van vreemden aan nemen, wel beetje uitkijken. Je weet niet wat je krijgt...

Weet je nooit niet met drugs...
Heb wel eens iemand gezien die in een discotheek een flugetje(ghb) kocht.
Voor 20€, kreeg hij het flesje, eens er van gedronken bleek het puur water te zijn.

zo begint het bro eerst krijg je en als je meer wil moet je kopen

een truuk uit de oude doos

Weet je nooit niet met drugs...
Heb wel eens iemand gezien die in een discotheek een flugetje(ghb) kocht.
Voor 20€, kreeg hij het flesje, eens er van gedronken bleek het puur water te zijn.

Zo dan moet je goede verstopskills hebben lijkt me.

gratis pillen neem ik graag aan, een lijn daarentegen zou ik eerder afslaan, na een half uur chagrijnig worden en besefen dat je zelf niet genoeg wil uitgeven of gewoonweg niets meer vindt van al dat lekkers. Neen dan voorzie ik liever dat ik zelf genoeg heb voor de hele avond.

Moest eens voor vrienden fixen in disco en moest 30 pilletjes hebben en dealer had zich totaal misrekend + 5 pillen teveel gegeven ^_^
= 5 pillen extra voor eigen gebruik en ngs 20 euro extra voor mij :D vond'k ook plezant

Terug
Naar boven