MuscleMeat

gratis cocaïne en xtc

Moest eens voor vrienden fixen in disco en moest 30 pilletjes hebben en dealer had zich totaal misrekend + 5 pillen teveel gegeven ^_^
= 5 pillen extra voor eigen gebruik en ngs 20 euro extra voor mij :D vond'k ook plezant

En waarschijnlijk heeft die dealer nog steeds winst gemaakt

Jah kan goed zijn .. meestal kopen ze het aan tussen 50-1 euro per pil ofzo ... maar dat maakt me toch niets uit :D Ik kon paar dingetjes meer drinken en kon goed flashe ;)
Maar ... sverleden tijd
NO DRUGS nu :)

Vind dat allemaal dikke shit. Als je niet gewoon op eigen kunnen kan weggaan, ga dan niet weg. Al die stupid harddrugs en andere drugs. Iedereen loopt er zo opgefokt van dat je niet meer normaal tegen kan doen omdat jezelf te goed bent om sober en gezond te blijven.

En bovendien niets als lastig dan constant mensen die komen zeuren of je nog een pilletje hebt.

Als je wil weggaan, doe het dan op eigen kunnen, maar niet om langer en nog zotter en nog gekker te kunnen weggaan. Vind ik te ver gaan.

Ik ben zaterdag ook naar discotheek geweest, gewoon vette house, electro toestanden, ik heb in totaal 4 pintjes gedronken, de rest puur cola en fanta, en ik hem me rotgeamuseerd en volle bak gedanst, en ik heb daarvoor niets nodig.

Vind dat allemaal dikke shit. Als je niet gewoon op eigen kunnen kan weggaan, ga dan niet weg. Al die stupid harddrugs en andere drugs. Iedereen loopt er zo opgefokt van dat je niet meer normaal tegen kan doen omdat jezelf te goed bent om sober en gezond te blijven.

En bovendien niets als lastig dan constant mensen die komen zeuren of je nog een pilletje hebt.

Als je wil weggaan, doe het dan op eigen kunnen, maar niet om langer en nog zotter en nog gekker te kunnen weggaan. Vind ik te ver gaan.

Ik ben zaterdag ook naar discotheek geweest, gewoon vette house, electro toestanden, ik heb in totaal 4 pintjes gedronken, de rest puur cola en fanta, en ik hem me rotgeamuseerd en volle bak gedanst, en ik heb daarvoor niets nodig.

Ieder doet toch zijn ding. Moet je eens in een discotheek komen waar veel drugs gebruikt wordt, en een discotheek waar bijna geen drugs wordt gebruikt. Ik kan je direct zeggen waar de sfeer het beste zal zijn...
Dan heb je toch zeker iets tegen mensen die veel zuipen als ze weggaan ?

volgens mij is dit een truuk van die kerels (lees dealers).
ze laten je eens proberen (gratis) en je vindt het leuk
volgende keer betaal je (hun investering is dan waarschijnlijk al terug verdient)
en voor je het weet ben je een goede (lees verslaafde) klant

gelukkig ben je een stabiele gast die niet zomaar aan de dope gaat, maar er zijn er vele die niet zo sterk in de schoenen staan

suc6 verder,

rudy

Whahahaha dit is echt zo'n verhaal wat je een keertje van je moeder hebt gehoord..

net als dat gasten zomaar een pilletje in je drinken doen. ik loop de hele avond met mijn glas voor iedereen zijn neus maar bij mij doen "ze" het nooit.... jammer nou.. ;)

ik zei op het eerste moment niks en bleef hen gewoon strak aankijken.
"wat is er kerel ? maken we je soms nerveus ? je gaat toch niet slaan, he" zei de andere treiterachtig terwijl hij even in m'n biceps kneep...
:roflol:
als jullie niet direct alle 2 achteraan gaan aanschuiven slaan ik en m'n maat hier jullie allebei met jullie kop tegen de muur..."
:roflol:

leuke avond gehad zo te zien :D pas er wel mee op he ;)

Je zat toch voor 3uur in je bedje mag ik hopen.

Ieder doet toch zijn ding. Moet je eens in een discotheek komen waar veel drugs gebruikt wordt, en een discotheek waar bijna geen drugs wordt gebruikt. Ik kan je direct zeggen waar de sfeer het beste zal zijn...
Dan heb je toch zeker iets tegen mensen die veel zuipen als ze weggaan ?

bestaat dat dan ook?

ik snap het afentoe niet mensen zijn hier bezig met gezond eten en trainen maar gebruiken wel HARD DRUGS kan iemand mij dat vertellen ?

Kijk mij trekt al dat spul niet heb vroeger wel geblowt enzo maar geef mij maar een biertje ofzo of iets anders.

zelfde geld legt die gozer ff een lijntje coka neer meer glas vezel

You could wait for a lifetime
To spend your days in the sunshine
You might as well do the white line
Cos when it comes on top....You gotta make it happen!!!!

ik snap het afentoe niet mensen zijn hier bezig met gezond eten en trainen maar gebruiken wel HARD DRUGS kan iemand mij dat vertellen ?

Kijk mij trekt al dat spul niet heb vroeger wel geblowt enzo maar geef mij maar een biertje ofzo of iets anders.

zelfde geld legt die gozer ff een lijntje coka neer meer glas vezel

als je af en toe eens iets gebruikt brengt het imo niet zoveel schade toe

goeie techno in combinatie met een pil is gewoon enkele uurtjes heaven on earth, daar kan geen enkele nuchtere "positivo" aan tippen.

goeie techno in combinatie met een pil is gewoon enkele uurtjes heaven on earth, daar kan geen enkele nuchtere "positivo" aan tippen.

Alleen iets te veel personen die drugs op zo'n manier misbruiken dat het op den duur een hell on earth wordt.

Haha ik heb mijn lesje wel geleerd EricR, maar af en toe nog eens met mate smullen moet kunnen, het voordeel is nu dat ik in het zondag ook werk, dus ik mag niet al te brak op de werkvloer staan.

dat is toch normaal allemaal...
wij deden vroeger ook mdma-kristallen en lsd-trips in elkaars bier en zo.
Coke en pillen geeft je weg zolang je hebt en als het op is krijg je weer van iemand anders, zo hoorde dat in mijn tijd bij het uitgaan.

Vind het dom dat je het opsnoof.

Voor hetzelfde geldt liggen daar twee lijnen atropine.

Zoiezo coke van een pleebril snuiven. Lekker sjiek zeg.

Terug
Naar boven