Fitness Seller

gratis cocaïne en xtc

Vind dat allemaal dikke shit. Als je niet gewoon op eigen kunnen kan weggaan, ga dan niet weg. Al die stupid harddrugs en andere drugs. Iedereen loopt er zo opgefokt van dat je niet meer normaal tegen kan doen omdat jezelf te goed bent om sober en gezond te blijven.

En bovendien niets als lastig dan constant mensen die komen zeuren of je nog een pilletje hebt.

Als je wil weggaan, doe het dan op eigen kunnen, maar niet om langer en nog zotter en nog gekker te kunnen weggaan. Vind ik te ver gaan.

Ik ben zaterdag ook naar discotheek geweest, gewoon vette house, electro toestanden, ik heb in totaal 4 pintjes gedronken, de rest puur cola en fanta, en ik hem me rotgeamuseerd en volle bak gedanst, en ik heb daarvoor niets nodig.

Als je hem gay vind omdat hij geen harddrugs gebruikt of niet veel zuipt op een avond ben je echt een eersteklas kneus.

• Topic Starter Topic Starter
atropine wordt meestal gebruikt om coke mee te versnijden en is idd in zijn pure vorm goed om een vergiftiging van op te lopen.

het zou al een ziek iemand moeten zijn die met enkel dat op zak in een dancing zo'n lijntjes loopt uit te delen.

15 mg atropine is voor een mens fataal. Binnen enkele minuten kapt je hart ermee en andere organen. Je aderen zetten zo heftig uit dat ze knappen.

Maar ook dodelijke ongevallen bij meer dan 2 mg zijn bekend. Als het in het partycircuitterecht komt, weten de mensen die het hebben vaak zelf niet eens.

Motief is ook nooit bekend, maar doen geruchten dat bestrijders ermee te maken hebben omzodoende de cocainehandel aan te pakken.

Eens in de tien jaar ofzo duikt het op in een partij pillen of poeders.

volgens mij is dit een truuk van die kerels (lees dealers).
ze laten je eens proberen (gratis) en je vindt het leuk
volgende keer betaal je (hun investering is dan waarschijnlijk al terug verdient)
en voor je het weet ben je een goede (lees verslaafde) klant

gelukkig ben je een stabiele gast die niet zomaar aan de dope gaat, maar er zijn er vele die niet zo sterk in de schoenen staan

suc6 verder,

rudy

Hehe iedereen lacht hier wel om maar zo gaat het vaak echt hoor..

In een openbaar toilet heb je drugs van de WC bril gesnoven :roflol:

Dacht dat je deze verhaaltjes altijd alleen van 16jarige pikkies kreeg.... maar als je dit nu weer leest, echt stoer hoor enzo!

Waarom overkomt mij dit nooit :(

Op feesten wordt me regelmatig gratis wat aangeboden..

ik zou je ook wel een goeie beurt aanbieden als jij dat bent op je avatar!

ontopic; ik mag geen drugs van vreemden aannemen van m'n moeder, ik zou dan ook maar oppassen, in de hedendaagse maatschappij is het niet veilig om zomaar "vreemde" lijnen te snuiven.

Drugs are bad mkay. Ik snap niet dat mensen zichzelf lucky noemen omdat ze (gratis) hard drugs gebruiken :dunno:

inderdaad...

het is in mijn belevingswereld nogal sneu dat je hier een thread over opent, al helemaal voor iemand van 32

Je zat toch voor 3uur in je bedje mag ik hopen.

Tegen 5u en dat is lang genoeg voor mij.
Ik ben graag fris de volgende dag, zonder een kater ofzo.
Ik heb wel eens een kater hoor, drink ook graag es een pint, maar al die drugs is voor mij niet nodig, nog nooit gedaan, zal het nooit doen ook.

15 mg atropine is voor een mens fataal. Binnen enkele minuten kapt je hart ermee en andere organen. Je aderen zetten zo heftig uit dat ze knappen.

Maar ook dodelijke ongevallen bij meer dan 2 mg zijn bekend. Als het in het partycircuitterecht komt, weten de mensen die het hebben vaak zelf niet eens.

Motief is ook nooit bekend, maar doen geruchten dat bestrijders ermee te maken hebben omzodoende de cocainehandel aan te pakken.

Eens in de tien jaar ofzo duikt het op in een partij pillen of poeders.

Voor een 16 jarige weet jij teveel, ga eens achter de encyclopdie en de computer vandaan.
Ga op brommers rijden man

j/k :)

jaar of 2 geleden was er toch slechte xtc in het belgische circuit?

denk iets ondergedoseerd of het duurde langer voor het inkickte zo zodat je er meer van nam met als resultaat dat er stierven aan een overdosis

haha, sossa van de toiletbril snasen wat een loser :P

Volgende keer moet je het zeker uit de reet van die gozer snasen ofzo

Jullie moeten leren lezen.

Was gewoon op het toilet. Wat is er daar mis mee btw ? Hebben jullie een beter idee op publieke plaatsen ?

Verder zijn jullie ook gay.

als het deksel naar beneden is en het op een kaartje gelegd is heb ik er ook geen problemen mee.

Maar echt zonder iets eronder op de bril... uh... dat verkoop ik wel door :D

Jullie moeten leren lezen.

Was gewoon op het toilet. Wat is er daar mis mee btw ? Hebben jullie een beter idee op publieke plaatsen ?

Verder zijn jullie ook gay.

de TS heeft het over de deksel van een toilet

Ik zie dan echt zo'n junkerig type met een opgerold briefje van 5 die lijnen van een toiletpot afsnuiven.
Koop gewoon een eigen pakje. Coke is winnaars! :D

Terug
Naar boven