ben vrijdagnacht nog eens afgezakt naar de discotheek (die ik hier niet nader zal noemen)
het was al een maand of 3 geleden, dus ging ik het er eens goed van nemen en eens lekker lang uitzitten...
op een bepaald ogenblik sta ik rijtje te schuiven in het overvolle toilet en net voor het mijn beurt is komen er 2 fatboys binnen.
ze komen voor m'n neus staan en zeggen : "hey kerel, wij mogen wel eventjes voorgaan he ? we moeten juist even een jointje rollen en dat gaat maar 2 minuutjes duren, ok !?"
ik zei op het eerste moment niks en bleef hen gewoon strak aankijken.
"wat is er kerel ? maken we je soms nerveus ? je gaat toch niet slaan, he" zei de andere treiterachtig terwijl hij even in m'n biceps kneep...
nog voor ik ze van een antwoord kon dienen komt een kerel die alles gevolgd had tussenbeide...
"als jullie niet direct alle 2 achteraan gaan aanschuiven slaan ik en m'n maat hier jullie allebei met jullie kop tegen de muur..."
haha, direct dropen die bonzo's het hem af.
de kerel die tussenbeide kwam (en ik totaal niet kende) vroeg me daarop of ik cocaine lekker vond.
"laat mij voorgaan en dan leg ik voor jou een leuke verrassing klaar."
zo gezegd zo gedaan...
toen ik na hem het toilet binnenging lagen er voor mij op het toiletdeksel 2 lange, dikke lijnen coke klaar
we zijn een uurtje later en ik raak met een andere gast aan de praat.
we roken een sigaretje en dan vraagt ie aan mij of ik wel een bolletje lust...
krijg ik van hem toch wel gewoon gratis een bolletje zeker ?
2 maal gratis dope op 1 avond, mie lucky bastard !
het is me nu dus nog al een paar keer overkomen dat ik zonder reden van een doodvreemde gratis iets lekker kreeg toegestopt (pilletjes, joints,...)
hebben jullie ook al zoiets ervaren, want echt normaal is dit toch niet... maar wel leuk