MuscleMeat

gratis cocaïne en xtc

Vergelijking ?

anabole steroïden ==> doel
Coke ==> ? ? ?

In feite doe je alles met een doel. Anabolen om groter te worden. Coke om deraan te zijn. Wat nuttig en wat nutteloos is mag je uiteraard zelf bepalen, maar verwacht niet dat iedereen het met je eens is.

Ik denk trouwens dat Juriaan bedoelt te zeggen dat iedereen wel iets doet wat niet echt gezond is.

dus jij stopt alles in je neus wat iemand voor je achterlaat?

voor hetzelfde geld ligt daar de grootste pleuruszooi die je je kunt bedenken..

dus jij stopt alles in je neus wat iemand voor je achterlaat?

voor hetzelfde geld ligt daar de grootste pleuruszooi die je je kunt bedenken..

Tsja, zo kan je natuurlijk nooit iets proberen ;)
Voor hetzelfde geld verkopen/leggen ze je strychnine ipv coke of speed.

Je weet per slot van rekening ook nooit 100% zeker wat er in je supps, eten of shake zit ;)

ben vrijdagnacht nog eens afgezakt naar de discotheek (die ik hier niet nader zal noemen)
het was al een maand of 3 geleden, dus ging ik het er eens goed van nemen en eens lekker lang uitzitten...

op een bepaald ogenblik sta ik rijtje te schuiven in het overvolle toilet en net voor het mijn beurt is komen er 2 fatboys binnen.
ze komen voor m'n neus staan en zeggen : "hey kerel, wij mogen wel eventjes voorgaan he ? we moeten juist even een jointje rollen en dat gaat maar 2 minuutjes duren, ok !?"
ik zei op het eerste moment niks en bleef hen gewoon strak aankijken.
"wat is er kerel ? maken we je soms nerveus ? je gaat toch niet slaan, he" zei de andere treiterachtig terwijl hij even in m'n biceps kneep...
nog voor ik ze van een antwoord kon dienen komt een kerel die alles gevolgd had tussenbeide...
"als jullie niet direct alle 2 achteraan gaan aanschuiven slaan ik en m'n maat hier jullie allebei met jullie kop tegen de muur..."
haha, direct dropen die bonzo's het hem af.
de kerel die tussenbeide kwam (en ik totaal niet kende) vroeg me daarop of ik cocaine lekker vond.
"laat mij voorgaan en dan leg ik voor jou een leuke verrassing klaar."
zo gezegd zo gedaan...
toen ik na hem het toilet binnenging lagen er voor mij op het toiletdeksel 2 lange, dikke lijnen coke klaar :p

we zijn een uurtje later en ik raak met een andere gast aan de praat.
we roken een sigaretje en dan vraagt ie aan mij of ik wel een bolletje lust...
krijg ik van hem toch wel gewoon gratis een bolletje zeker ? :p

2 maal gratis dope op 1 avond, mie lucky bastard !
het is me nu dus nog al een paar keer overkomen dat ik zonder reden van een doodvreemde gratis iets lekker kreeg toegestopt (pilletjes, joints,...)
hebben jullie ook al zoiets ervaren, want echt normaal is dit toch niet... maar wel leuk :D

jij bent slim kerel! ik zou alles zo maar aannemen en in je anus stoppen!
cool:D

• Topic Starter Topic Starter
alles is wat overdreven.

je gaat toch nog altijd een beetje af op je intuïtie ook...

kerel zag er best ok uit, heb er later op de avond nog wat mee staan praten.

moest het van zo'n vieze luizigaard geweest zijn, blies ik z'n lijntjes wel weg hoor.
drugs is sowieso vuile troep en zoals LangeMan al zei : iedereen doet wel eens iets wat niet gezond is en ik ben allesbehalve een heilige.

ik heb het gewoon gehad, punt.

Ach, wat nou, smurf heeft gelijk. Waarom gaat iemand een lijn creatine of wat dan ook leggen? Wie houdt zich daar mee bezig?

Trouwens, de grootste idioot met een beetje gezond verstand ziet het verschil echt wel...laat staan proeven.

@DS: kan maar gesmaakt hebben, buddie.

• Topic Starter Topic Starter
Ach, wat nou, smurf heeft gelijk. Waarom gaat iemand een lijn creatine of wat dan ook leggen? Wie houdt zich daar mee bezig?

Trouwens, de grootste idioot met een beetje gezond verstand ziet het verschil echt wel...laat staan proeven.

@DS: kan maar gesmaakt hebben, buddie.

thx, het was ook lekker :p

en ook een min of meer 'leuk' weekendverhaal om eens neer te krabbelen
nothin' more nothin' less ;)

ben vrijdagnacht nog eens afgezakt naar de discotheek (die ik hier niet nader zal noemen)
het was al een maand of 3 geleden, dus ging ik het er eens goed van nemen en eens lekker lang uitzitten...

op een bepaald ogenblik sta ik rijtje te schuiven in het overvolle toilet en net voor het mijn beurt is komen er 2 fatboys binnen.
ze komen voor m'n neus staan en zeggen : "hey kerel, wij mogen wel eventjes voorgaan he ? we moeten juist even een jointje rollen en dat gaat maar 2 minuutjes duren, ok !?"
ik zei op het eerste moment niks en bleef hen gewoon strak aankijken.
"wat is er kerel ? maken we je soms nerveus ? je gaat toch niet slaan, he" zei de andere treiterachtig terwijl hij even in m'n biceps kneep...
nog voor ik ze van een antwoord kon dienen komt een kerel die alles gevolgd had tussenbeide...
"als jullie niet direct alle 2 achteraan gaan aanschuiven slaan ik en m'n maat hier jullie allebei met jullie kop tegen de muur..."
haha, direct dropen die bonzo's het hem af.
de kerel die tussenbeide kwam (en ik totaal niet kende) vroeg me daarop of ik cocaine lekker vond.
"laat mij voorgaan en dan leg ik voor jou een leuke verrassing klaar."
zo gezegd zo gedaan...
toen ik na hem het toilet binnenging lagen er voor mij op het toiletdeksel 2 lange, dikke lijnen coke klaar :p

we zijn een uurtje later en ik raak met een andere gast aan de praat.
we roken een sigaretje en dan vraagt ie aan mij of ik wel een bolletje lust...
krijg ik van hem toch wel gewoon gratis een bolletje zeker ? :p

2 maal gratis dope op 1 avond, mie lucky bastard !
het is me nu dus nog al een paar keer overkomen dat ik zonder reden van een doodvreemde gratis iets lekker kreeg toegestopt (pilletjes, joints,...)
hebben jullie ook al zoiets ervaren, want echt normaal is dit toch niet... maar wel leuk :D

Je moet niet op DBB Forum zijn, maar in de Jellinek kliniek!!!

Ook al enkele malen meegemaakt :p, is zeker wel eens leuk maar van wildvreemden moet je niet te snel toehappen want je weet nooit wat er in versneden is ???

Drugs van vreemden aannemen? No way!

Voor je het weet ben je dead, smurf.

Vraag me wel af,als je bodybuilding doet waarom dan met zo een troep bezighouden??????????

Af en toe lijkt me geen ramp

Zolang je weet waar de grens ligt en je die niet altijd wilt verleggen wat wel dikwijls het geval is natuurlijk

Terug
Naar boven