xzenir
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister me samples binnen gehad en gelijk getest. Aardbij smaak, erg lekker!!
Structuur ook erg lekker! Leek net een milkshake, alleen nog iets dikker dus nog lekkerder!!
Heb nog chocolate over dus ben benieuwd!!
Micellar Casein Perfection gaat Nederland en Belgie veroveren
ben even aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden...
jullie protein mix heeft zo'n 6 soorten eiwit die ook voor een langdurige afgifte zorgen..
snelle, heel snelle, langzame, langzamere eiwitten
wat is het voordeel van micellar casein perfection nou precies?

Wait a second, zijn jullie na een week nog steeds bezig met verzenden van samples?
Woww

Wait a second, zijn jullie na een week nog steeds bezig met verzenden van samples?
Woww

denk het, iedereen vraagt na een paar dagen weer samples aan... heeft B&F toch niet door![]()

Heb ze ook binnen.
wat is het lekkerste, melk of water? Ik heb chocolate en berry blast.

Heb ze vandaag binnen gekregen, smaken zijn goed! Bedankt heren.

denk het, iedereen vraagt na een paar dagen weer samples aan... heeft B&F toch niet door![]()

maar dat komt omdat skinnie ook altijd dreigt met verkrachtingen e.d onder de douche, dus tja, dat zal inderdaad opvallen
Heb gisteren de chocolade geprobeerd. Lost super op, jammer genoeg is het nu net zo vloeibaar als de whey, vond die wat dikkere caseine shakes altijd wel lekker.
ook schuimt deze vrijwel helemaal n iet tov de superior die toch aardig schuimt bij mij...
al met al geslaagde verbeteractie, er zijn zeker verbeterpunten te zien, maar voor mij had het niet gehoeven.

Na het 'lege zakje' heb ik gister toch nog 2 sachets ontvangen. (super service)
Op 1 zakje staat helemaal niets dus ben benieuwd. Jullie horen z.s.m. mijn oordeel.
Ik heb er een fluff van gemaakt (30 gram poeder, 150 gram water) ... vond het vreselijk sterk/zoet ruiken toen ik begon te mixen en zag het duister in, maar na een paar minuten viel het wel mee en was het een schitterende fluff geworden. De eerste hap vond ik zelfs ietwat flauw, maar een handje rozijnen maakte het helemaal af (beetje bijt is belangrijk anders blijft het toch voornamelijk lucht). Deed me zelfs een beetje denken aan Haagse bluf (eiwit, suiker, bessensap) dat mijn moeder vroeger wel eens maakte. Niet dat ik er een pot van zal kopen, maar toch niet slecht.