Ik heb pas besloten me te bekeren tot shakes..dus dit probeerseltje komt goed uit.
Te bekeren nog wel ?
Dank je !

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb pas besloten me te bekeren tot shakes..dus dit probeerseltje komt goed uit.

Komt vast wel goedEcht alle smaken zijn heerlijk trouwens. Strawberry smaakt heel apart kun je niet vergelijken met de Strawberry van willekeurig welk ander merk.
(is me doorgaans ook veel te zoet trouwens) maar verras me maar. Het was toch de bedoeling dat ik er een fluff mee ging maken als toetje voor het slapen gaan 
Ik heb ooit eens gewerkt in die snoepgoed fabriek die laatst in de brand stond (Frisia Harlingen).. de geur van "aardbei-extract" geeft me flashbacks(is me doorgaans ook veel te zoet trouwens) maar verras me maar. Het was toch de bedoeling dat ik er een fluff mee ging maken als toetje voor het slapen gaan
![]()

Ik heb ooit eens gewerkt in die snoepgoed fabriek die laatst in de brand stond (Frisia Harlingen).. de geur van "aardbei-extract" geeft me flashbacks(is me doorgaans ook veel te zoet trouwens) maar verras me maar. Het was toch de bedoeling dat ik er een fluff mee ging maken als toetje voor het slapen gaan
![]()
Ik heb ook een PM gestuurd ben wel erg benieuwd naar het product.
Vraag me alleen af of me PM wel aangekomen is, hij zegt dat ie niks verstuurd heeft![]()

Ik heb ook een PM gestuurd ben wel erg benieuwd naar het product.
Vraag me alleen af of me PM wel aangekomen is, hij zegt dat ie niks verstuurd heeft![]()

![]()

pm verstuurd.. is dit eventueel een kwark vervanger?
minder suikers en dezelfde langzame eiwittenpm verstuurd.. is dit eventueel een kwark vervanger?
Ik denk ook nog eens voordeliger
dit is de perfecte kwarkvervangerminder suikers en dezelfde langzame eiwitten
Een betere afsluiting van de dag is er niet
Ik moet zeggen dat de smaak van whey perfection 'strawberry milkshake' erg goed is.. Voor een aardbeien proteine shake smaakt hij heel mild en niet te kunstmatig. (misschien iets te zoet voor jou)Ik heb ooit eens gewerkt in die snoepgoed fabriek die laatst in de brand stond (Frisia Harlingen).. de geur van "aardbei-extract" geeft me flashbacks(is me doorgaans ook veel te zoet trouwens) maar verras me maar. Het was toch de bedoeling dat ik er een fluff mee ging maken als toetje voor het slapen gaan
![]()
pm verstuurd.. is dit eventueel een kwark vervanger?
PM verstuurd! ben echt benieuwd naar de cookies n cream!
goed dat er nu ook 4.5kg potten zijn, daar was ik wel echt op aan het wachten.
top actie b&f !
Ik moet zeggen dat de smaak van whey perfection 'strawberry milkshake' erg goed is.. Voor een aardbeien proteine shake smaakt hij heel mild en niet te kunstmatig. (misschien iets te zoet voor jou)

casein strawberry is ook erg lekker
PM is verstuurd, ben benieuwd of ik verbetering merk tov de oude, vond die al prima oplossen en prima smaken...

Top, ben benieuwd! Was sowieso al aan het overwegen om een dergelijk product aan te schaffen, wie weet trekt dit me over de streep!