AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt vast wel goed:) Echt alle smaken zijn heerlijk trouwens. Strawberry smaakt heel apart kun je niet vergelijken met de Strawberry van willekeurig welk ander merk.

Ik heb ooit eens gewerkt in die snoepgoed fabriek die laatst in de brand stond (Frisia Harlingen).. de geur van "aardbei-extract" geeft me flashbacks :) (is me doorgaans ook veel te zoet trouwens) maar verras me maar. Het was toch de bedoeling dat ik er een fluff mee ging maken als toetje voor het slapen gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ooit eens gewerkt in die snoepgoed fabriek die laatst in de brand stond (Frisia Harlingen).. de geur van "aardbei-extract" geeft me flashbacks :) (is me doorgaans ook veel te zoet trouwens) maar verras me maar. Het was toch de bedoeling dat ik er een fluff mee ging maken als toetje voor het slapen gaan :)

Dat klinkt als een uitdaging! De eerste lading van de samples gaan er vandaag uit. :)

-Leon

Wat voor een mixer/blender gebruik jij hier voor? En is het je ook wel eens gelukt met met MC Superior? Met mijn blender lukte het niet. Maar daar kwam laatst een rookpluimpje uit, dus moet een nieuwe gaan aanschaffen.

Ik heb ook een PM gestuurd ben wel erg benieuwd naar het product. :)

Vraag me alleen af of me PM wel aangekomen is, hij zegt dat ie niks verstuurd heeft ???

Vraag me alleen af of me PM wel aangekomen is, hij zegt dat ie niks verstuurd heeft ???

Stuur maar nog een keer. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 11:54 ----------

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 11:55 ----------

Er staat een PM van je:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 11:56 ----------

Gaan we zeker doen!:)

pm verstuurd.. is dit eventueel een kwark vervanger?

PM verstuurd! ben echt benieuwd naar de cookies n cream! :D
goed dat er nu ook 4.5kg potten zijn, daar was ik wel echt op aan het wachten.

top actie b&f !

OMG nee he...

De 'oude' versie was prima qua structuur en smaak. Hopelijk hebben jullie het niet verkloot doordat er mensjes zijn die lopen te zeiken over oplosbaarheid. Het is geen whey! Gebruik een mixer en maak het lekker dik.

Maja, misschien ben ik voorbarig dus ook maar ff een PM en als het bevalt gaat er een goede bestelling uit binnenkort van een kilootje of 9.

hmm bij mij staat er niet dat er een pm verzonden is..

Ik moet zeggen dat de smaak van whey perfection 'strawberry milkshake' erg goed is.. Voor een aardbeien proteine shake smaakt hij heel mild en niet te kunstmatig. (misschien iets te zoet voor jou)

pm verstuurd.. is dit eventueel een kwark vervanger?

PM verstuurd! ben echt benieuwd naar de cookies n cream! :D
goed dat er nu ook 4.5kg potten zijn, daar was ik wel echt op aan het wachten.

top actie b&f !

Ik moet zeggen dat de smaak van whey perfection 'strawberry milkshake' erg goed is.. Voor een aardbeien proteine shake smaakt hij heel mild en niet te kunstmatig. (misschien iets te zoet voor jou)

Klopt, maar van de Casein smaakt toch anders. Het is een kwestie van gewoon een keer proeven. :zuip:

Lekker! :D

-Leon

casein strawberry is ook erg lekker :)

PM is verstuurd, ben benieuwd of ik verbetering merk tov de oude, vond die al prima oplossen en prima smaken...

casein strawberry is ook erg lekker :)

PM is verstuurd, ben benieuwd of ik verbetering merk tov de oude, vond die al prima oplossen en prima smaken...

Dan gaat dit je zeker bevallen. Nogmaals, vandaag zal de eerste lading al verstuurd worden. :)

-Leon

Top, ben benieuwd! Was sowieso al aan het overwegen om een dergelijk product aan te schaffen, wie weet trekt dit me over de streep!

Geweldige actie, ik was zo te zien alweer te enthousiast door ze te kopen. Nouja, in ieder geval, het was het elke cent waard (A) haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven