MuscleMeat

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt een top actie. :D. Gelijk ook een PM ervoor gestuurd. :D

Heb 2min terug een pot perfection (4,5kg) cookies besteld, misschien kan de samples daar bij gestopt worden? (271949)
Verras me qua smaakjes, geen choco of cookies en cream.

• Topic Starter Topic Starter
Geweldige actie, ik was zo te zien alweer te enthousiast door ze te kopen. Nouja, in ieder geval, het was het elke cent waard (A) haha

Dank je, voor het compliment!!!!!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 13:29 ----------

Het gaat hard! :D

Standaard 25 P.M's per kwartier!

Lekker! :D

-Leon

Laatst bewerkt:
ik heb ook een PM gestuurd! is hij aangekomen?:) hopendat ik geen banaan of choco heb.. verder echt een super actie natuurlijk!!

Heb 2min terug een pot perfection (4,5kg) cookies besteld, misschien kan de samples daar bij gestopt worden? (271949)
Verras me qua smaakjes, geen choco of cookies en cream.

Dank je, voor de bestelling!! Je bestelling is echter al verwerkt, het is nogal druk vandaag:D

PM je gegevens nog maar even dan sturen we de samples met de post.
Ik regel het direct voor je:)

ik heb ook een PM gestuurd! is hij aangekomen?:) hopendat ik geen banaan of choco heb.. verder echt een super actie natuurlijk!!

Je PM is aangekomen:) De samples heb je morgen al in huis:) :D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 13:31 ----------

Nounou dat belooft veel goeds :)

Zeker, ik zit nu zelf aan de Micellar Casein Perfection Berry en ik kan je verzekeren, het is echt genieten:zuip:

Laatst bewerkt:
Ontvangen!:) Morgen in huis, ben benieuwd naar je bevindingen. Ik weet bijna zeker dat het de lekkerste Micellar shake ooit voor je is!:)

Daar heb ik ook het volste vertrouwen in. :D. Maar de briefpost naar België zal wel een aantal dagen duren denk ik. :p. Maar ik heb geduld. :D.

Daar heb ik ook het volste vertrouwen in. :D. Maar de briefpost naar België zal wel een aantal dagen duren denk ik. :p. Maar ik heb geduld. :D.

Daar heb je een punt, maar alles wat ik vandaag binnenkrijg gaat er ook zeker vandaag uit. :)

-leon

pm tijdje geleden verstuurd, ben benieuwd! heb de "vorige"versie van de casseine ook nog in een pot staan dus kan het mooi vergelijken :D

:whip: Daar wordt dan wel hard gewerkt in het magazijn. :D. Maar hangt volgens mij een op en top sfeer. :D.

De oude versie van Micellar Casein bevatte toch minder kH en meer eiwit?
Desalniettemin: topactie ;)

De oude versie van Micellar Casein bevatte toch minder kH en meer eiwit?
Desalniettemin: topactie ;)

Nee klopt, als je puur zo kijkt naar de waardes dan heb je helemaal gelijk. Het gaat ook om de smaakbeleving en de oplosbaarheid e.d. die bij Micellar voor veel mensen altijd problemen geeft. Micellar Casein Perfection is de best oplosbare en lekkerste Micellar shake die je ooit gehad hebt, dat beloof ik je. De koolhydraten zijn met 1,6 gram per shake overigens nog steeds echt minimaal. Het is dus het gebruikersgemak en de smaakbeleving die echt de meerwaarde geven. Dat kun je zo niet zien, dat moet je proberen en proeven. Dat kan want we doen vanaf vandaag een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection. :)

-Leon

PM verstuurd! Thanks again.
Ben erg benieuwd

Mooie actie! Ik verkoop altijd de samples door voor 15 euro in mijn gym

j/k

Heerlijke actie weer, ook ge-PM't!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven