Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldige actie, ik was zo te zien alweer te enthousiast door ze te kopen. Nouja, in ieder geval, het was het elke cent waard (A) haha

Heb 2min terug een pot perfection (4,5kg) cookies besteld, misschien kan de samples daar bij gestopt worden? (271949)
Verras me qua smaakjes, geen choco of cookies en cream.

Nounou dat belooft veel goedsKlopt, maar van de Casein smaakt toch anders. Het is een kwestie van gewoon een keer proeven.
Lekker!
-Leon

ik heb ook een PM gestuurd! is hij aangekomen?hopendat ik geen banaan of choco heb.. verder echt een super actie natuurlijk!!
De samples heb je morgen al in huis

Echt een top actie.. Gelijk ook een PM ervoor gestuurd.
![]()
Morgen in huis, ben benieuwd naar je bevindingen. Ik weet bijna zeker dat het de lekkerste Micellar shake ooit voor je is!
Ontvangen!Morgen in huis, ben benieuwd naar je bevindingen. Ik weet bijna zeker dat het de lekkerste Micellar shake ooit voor je is!
![]()
. Maar de briefpost naar België zal wel een aantal dagen duren denk ik.
. Maar ik heb geduld.
.Daar heb ik ook het volste vertrouwen in.. Maar de briefpost naar België zal wel een aantal dagen duren denk ik.
. Maar ik heb geduld.
.
Daar heb je een punt, maar alles wat ik vandaag binnenkrijg gaat er ook zeker vandaag uit.![]()
-leon

Echt een topserviceHopelijk heb je genoten van je welverdiende vakantie.
![]()

De oude versie van Micellar Casein bevatte toch minder kH en meer eiwit?
Desalniettemin: topactie![]()

Mooie actie! Ik verkoop altijd de samples door voor 15 euro in mijn gym
j/k