XXL Nutrition

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
krijg je ook een bevestiging o.i.d?

Ik heb precies 7 minuten geleden een PM gestuurd maar heb nog steeds niet de gratis bestelling ontvangen..wat een service

nice. mooie actie!

• Topic Starter Topic Starter
Pm verzonden, altijd tevreden bij bodyenfit!!

pm verzonden, alweer een mooie actie b&f

PM verstuurd, altijd leuke acties en top service bij B&F!

PM verstuurd. Hopelijk worden jullie volgend jaar genomineerd voor webwinkel van het jaar verkiezing.

Dat zou zeker een hele eer zijn! :)

-Leon

Meestal is rond mei/juni die verkiezing, krijg er altijd mailtje van. Had dit jaar jullie wel bij overige neergezet. Geen idee hoe je genomineerd kan worden, misschien moeten de dbb b&f fans rond maart die commisie maar ff vol spammen met mails over jullie :p

Top actie weer hoor B&F!:D Zal (over)morgen even testen :)

pm gestuurd , alvast bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
Meestal is rond mei/juni die verkiezing, krijg er altijd mailtje van. Had dit jaar jullie wel bij overige neergezet. Geen idee hoe je genomineerd kan worden, misschien moeten de dbb b&f fans rond maart die commisie maar ff vol spammen met mails over jullie :p

Klinkt goed! :thumbs:

Top actie weer hoor B&F!:D Zal (over)morgen even testen :)

pm gestuurd , alvast bedankt !

Jij ook bedankt! Alles gaat er nu uit. Morgen weer heel wat samples versturen!
:D :D

-Leon

pm gestuurd ;)

Ik ga ook eens een pm verstuurd. Heb over de oude een keer een 'klacht' gestuurd, want die lost gewoon echt niet op. Dat probleem moet nu dus verholpen zijn?

Overigens is B&F gewoon echt verweg de beste supp shop.....

vanmiddag al een mail gestuurd, zoveelste top actie weer hehehe, en het pakt iig goed uit op dbb. Concurrentie zal hier niet zo blij mee zijn hehehehehe

is mijn Pm aangekomen, zal nu nog 1 sturen aangezien die ander giser was hah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven