Fitness Seller

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoeveel heb je er nu nog liggen B&F? Die samples gaan zeker als warme broodjes over de toonbank :)

We zijn bezig om te kijken, ik hoop inderdaad dat genoeg hebben:D

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Pas geleden ook noxipro bij B&F besteld. De volgende dag in huis en gelijk getest. Man wat ging ik hier hard op zeg. De beste in zijn soort ik vond hem beter dan crack.

Noxipro rules!:)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

PM zit in de kabel, B&F is weer goed bezig :)
~

Thanks!!

Hoe veel (gram/ dosering) zit er in zo'n sample? Mijn broer wil het ook proberen, is het mogelijk dat jullie er 2 naar mij toe sturen of moet hij dan zelf er een bestellen? Zelfde adres in ieder geval.

Groetjes

We zijn bezig om te kijken, ik hoop inderdaad dat genoeg hebben:D

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Noxipro rules!:)
OOH OOH OOH WAT HEB IK GELUK (HOOP IK TENMINSTE )
ik wil graag ook meedoen ik heb al een bericht gestuurd naar b&f ik hoop dat ik hem krijg kunnen julie ook doorgeven of ik erbij hoor dat ik het krijg of niet weetje dan weet ik waar ik op zit te wachten haha :D:D
mvg Karwan

Hoe veel (gram/ dosering) zit er in zo'n sample? Mijn broer wil het ook proberen, is het mogelijk dat jullie er 2 naar mij toe sturen of moet hij dan zelf er een bestellen? Zelfde adres in ieder geval.

Groetjes

Er zitten 2 servings in 1 sample:)

net een PM gestuurd :) hopelijk ben ik er nog bij :p

Super, dankjewel! :-)

Uiteraard heb ik je ook even een PM gestuurd. :thumbs:;)

ik heb net een PM gestuurd, leuke actie!

word het in een pakketje verstuurd? of komt het in de brievenbus morgen ben ik hele dag op school en er is niemand thuis

Nette actie weer! Ben erg benieuwd naar de werking van NoxiPro :D

Heb pm gestuurd, top actie van jullie

Ik krijg medelijde met de postbode :D

Ik krijg medelijde met de postbode :D

Het wordt morgen een drukke dag voor de post!:D

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Heb pm gestuurd, top actie van jullie

Gezien, dank je:)

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Nette actie weer! Ben erg benieuwd naar de werking van NoxiPro :D

Laat het ons maar weten!:)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

word het in een pakketje verstuurd? of komt het in de brievenbus morgen ben ik hele dag op school en er is niemand thuis

Brievenbus:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven