AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik dit gemist hebben!
hopelijk ben ik er nog optijd bij, top actie. nóg een reden om bij B&F te blijven

Hehe ja ik lees het ook nu pas. Zojuist PM gestuurd. Ben benieuwd :).

Ik zat nog te twijfelen welke Pre work out booster ik zou bestellen, wellicht haal dit mij over de streep. Top actie :D!

PM gestuurd 2x (was in 1e postcode vergeten :rolleyes:)

• Topic Starter Topic Starter
PM verstuurd, hopelijk hebben jullie nog wat.

We hebben nog wat:D Komt goed!

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Pm verstuurd,
Heb trouwens in alle enthousiasme me oude postcode gegeven, dus een 2e pm gestuurd met (herstel).

Ok, ik hou het in de gaten morgenochtend:)

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Hoe kan ik dit gemist hebben!
hopelijk ben ik er nog optijd bij, top actie. nóg een reden om bij B&F te blijven

Je bent op tijd:)

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Ik zat nog te twijfelen welke Pre work out booster ik zou bestellen, wellicht haal dit mij over de streep. Top actie :D!

PM gestuurd 2x (was in 1e postcode vergeten :rolleyes:)

Dank je:) Komt goed:)

Krijg je er nog een bevestiging van? :o Of kan je het hier bevestigen? Haha :p

Was er trouwens in het verleden ook niet zo'n actie met Whey perfection? :p

Altijd leuk gratis samples! Net ook maar een PM verstuurd :)

Ontvangen! Vanavond proberen met m'n broer, is het iets dan bestellen we het bij jullie.
Props voor B&F!

Net ontvangen. Toch een duur grapje voor jullie 2 euro postzegels en nog all die samples. Erg bedankt ik ga hem bij mijn training voor donderdag gebruiken. Als het wat is bestel ik hem als mijn potje crea van power supplements leeg is. Top actie nogmaals bedankt.

thnx, vandaag binnengehad. zometeen kijken of het wat is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven