Fitness Seller

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik dit ook gebruiken bij hardlopen leon??

Bedankt BodyEnFitshop, product is ontvangen!

snap niet dat zoveel mensen zo weinig voelen. Ik heb iig nog geen hele pil op mijn nuchtere maag durven nemen en dan gebruikte ik al een jaar 1,3 Dimethylpentylamine. Merk wel een enorm verschil tussen nuchter en half nuchtere maag. Neem dan ook altijd direct bij het opstaan en circa 30min voor de avond maaltijd.

snap niet dat zoveel mensen zo weinig voelen. Ik heb iig nog geen hele pil op mijn nuchtere maag durven nemen en dan gebruikte ik al een jaar 1,3 Dimethylpentylamine. Merk wel een enorm verschil tussen nuchter en half nuchtere maag. Neem dan ook altijd direct bij het opstaan en circa 30min voor de avond maaltijd.
Iedereen reageert anders op supps, ik heb eens 4 x 200 mg pilletjes genomen binnen een uur en merkte het nauwelijks, alleen beetje meer energie. En dat terwijl ik geen verleden heb met stimulanten, het meeste dat ik ooit binnenkreeg was toen ik jaren geleden 33cl cola per dag dronk en nog niets eens 10 keer 1 pilletje caf gebruikt had ervoor.
kan ik dit ook gebruiken bij hardlopen leon??
Ja zeker. Stimulanten helpen het meest bij lange inspanningen om de prestaties te verbeteren, bij korte inspanningen zoals hardlopen verbeterd het ook de prestaties maar in mindere mate. Niet te kort voor het hardlopen innemen. Veel atleten nemen stimulanten. Denk er ook aan dat meer niet altijd het best is, experimenteer wat met de hoeveelheden tot je de beste dosering voor je gevonden hebt. Er zeker ook op letten dat je niet te grote dosissen gaat innemen wat dat zou de prestaties dan weer kunnen verslechten. Sommige atleten reageren ook te gevoelig op stimulanten, indien dit het geval is de dosering verlagen of ermee stoppen.

Laatst bewerkt:
Thank joe

Is toch iets niet helemaal inorde met dit goedje, smaakt en ruikt naar pep en verwijdt mijn bloedvaten heel erg. Niet onaangenaam btw

Ik heb het vanochtend geprobeerd. Meteen was mijn ochtendbrakheid weg, lekker wakker gevoel. Goede focus had ik bij het trainen, alleen snel een licht gevoel in mijn hoofd. Weet alleen niet zeker of dat ook puur door Dexaprine komt, heb het maar 1x gebruikt :). Maar ik denk dat er wel toekomst zit in supps met 1,3-Dimethylphenylamine. Zal bij mijn volgende bestelling eens overwegen om hier een potje van te bestellen :). Thx B&F!

Ik kan je niet PM-en maar ik zou graag een sample willen!

Vandaag ingenomen voor hardlopen..kreeg overal kramp.. in me voeten tenen kuiten hamstrings..

Ik ga vanaf juli mijn trainingen hervatten. ik ben voetballer en ga vaak +100km fietsen. Basisconditie is er wel maar ik krijg mijn gewicht moeilijk omlaag. Gaat dit mij helpen de laatste restjes gewicht te verliezen? Er moet nog 5kg af , dan ben ik terug goed fit.

en ga ik hiermee beter trainen op voetbal/fiets ?

ik heb serieuze interesse om dit te kopen (zou mijn eerste supplement zijn)

Ik ga vanaf juli mijn trainingen hervatten. ik ben voetballer en ga vaak +100km fietsen. Basisconditie is er wel maar ik krijg mijn gewicht moeilijk omlaag. Gaat dit mij helpen de laatste restjes gewicht te verliezen? Er moet nog 5kg af , dan ben ik terug goed fit.

en ga ik hiermee beter trainen op voetbal/fiets ?

ik heb serieuze interesse om dit te kopen (zou mijn eerste supplement zijn)
Gaat dit helpen? Ja.
Gaat dit alleen het doen? Nee.
Ik ken geen van de andere factoren die een rol spelen bij jou, zoals je voeding. Maar als je wilt slagen is voeding héél belangrijk. Voedingsschema moet de nr1 zijn op je lijst, daarna kan dit supplement komen. Zonder voedingsschema ga je wellicht ook voordeel uit het supplement kunnen halen maar het behalen van je doel zal onmogelijk zijn of lang duren.

Het gebruik van stimulanten kan de prestaties verbeteren, mogelijk zelfs vrij sterk verbeteren. Zoals je mss kort terug gelezen hebt zei ik dat stimulanten vooral helpen voor lange inspanningen. Dit is echter ook deels persoonsgebonden, de ene zal er weinig van merken en de andere zal ineens significant beter presteren. Nu ook niet denken dat wanneer je het neemt je ineens zoals een professionele wielrenner gaat rijden of zoiets, als ik jou was zou ik niet hopen op meer dan enkele procenten betere prestaties.

Laatst bewerkt:
Mijn voeding ben ik al stelselmatig volledig aan het aanpassen. ik eet 4x per dag een stuk fruit en eet kleine beetjes natuurlijk voedsel verspreid over de dag.
Ik weet wel dat dit het niet alleen gaat doen , maar als het een beetje helpt ben ik al tevreden.

Als ik dan bijvoorbeeld een rustdag inlas en ik neem 's morgens dit product dan gaat het mij ook helpen die dag meer vet te verbranden tegenover als ik dit niet zou nemen?

Mijn voeding ben ik al stelselmatig volledig aan het aanpassen.
Héél goed, direct alles veranderen is nooit goed, geleidelijk aan is top maar met als einddoel een plus minus vast voedingsschema :).
Ik eet 4x per dag een stuk fruit en eet kleine beetjes natuurlijk voedsel verspreid over de dag.
4x is te veel 2 of max 3 is meer dan genoeg. In fruit zit ook suiker: fructose. Kort gezegd: te veel -> gewichtstoename. Van 4 stukken fruit ga je nu ook geen dikkerdje worden maar het kan een rol spelen. Fructose stilt het hongervoel niet en van fructose krijg je ook honger nadat de snelle suiker uitgewerkt zijn. Dus mss best naar 2-3 gaan :), meer is niet altijd beter.
Als ik dan bijvoorbeeld een rustdag inlas en ik neem 's morgens dit product dan gaat het mij ook helpen die dag meer vet te verbranden tegenover als ik dit niet zou nemen?
Jep, ook in rust zal het je vetverbranding verhogen maar de beste resultaten krijg je natuurlijk in combinatie met je sport :).

Omdat je zo direct over fruit begint denk ik dat je kennis op vlak van voeding niet helemaal optimaal is, kom ik later mss nog eens op terug.
Stuur me donderdag mss eens een PM, dan zijn mn examens gedaan en kan ik mss met jou wat dingen overlopen. (indien je dat wenst natuurlijk)

Laatst bewerkt:
ik heb vorige week ook mijn sample binnen gekregen, en in 2en verdeeld de ene helft heb ik op donderdag ingenomen rond een uur of half 1, voelde me niet anders maar merkte wel dat ik sneller trainde met minder pauzes. de 2de had ik vrijdag ochtend op een lege maag genomen maar van die helft voelde ik helemaal niks. kan het ergens aan liggen dat ik er niks van voelde?

ik heb vorige week ook mijn sample binnen gekregen, en in 2en verdeeld de ene helft heb ik op donderdag ingenomen rond een uur of half 1, voelde me niet anders maar merkte wel dat ik sneller trainde met minder pauzes. de 2de had ik vrijdag ochtend op een lege maag genomen maar van die helft voelde ik helemaal niks. kan het ergens aan liggen dat ik er niks van voelde?
Iedereen reageert er anders op en mogelijk heb je wat tolerantie.
Volgende keer een volledige proberen :p en op letten dat je niet te korte pauze neemt tussen setjes.

Héél goed, direct alles veranderen is nooit goed, geleidelijk aan is top maar met als einddoel een plus minus vast voedingsschema :).

4x is te veel 2 of max 3 is meer dan genoeg. In fruit zit ook suiker: fructose. Kort gezegd: te veel -> gewichtstoename. Van 4 stukken fruit ga je nu ook geen dikkerdje worden maar het kan een rol spelen. Fructose stilt het hongervoel niet en van fructose krijg je ook honger nadat de snelle suiker uitgewerkt zijn. Dus mss best naar 2-3 gaan :), meer is niet altijd beter.

Jep, ook in rust zal het je vetverbranding verhogen maar de beste resultaten krijg je natuurlijk in combinatie met je sport :).

Omdat je zo direct over fruit begint denk ik dat je kennis op vlak van voeding niet helemaal optimaal is, kom ik later mss nog eens op terug.
Stuur me donderdag mss eens een PM, dan zijn mn examens gedaan en kan ik mss met jou wat dingen overlopen. (indien je dat wenst natuurlijk)

bedankt voor de info.
Ik zal u vrijdag een PM sturen want dan heb ik gedaan met de examens.
Zeer behulpzaam, bedankt :)

Iedereen reageert er anders op en mogelijk heb je wat tolerantie.
Volgende keer een volledige proberen :p en op letten dat je niet te korte pauze neemt tussen setjes.

dat word dan maar een pot bestellen :P, maar ik las op internet dat je de 1st 5 dagen dat je dat spul gebruikt een halve pil per dag moet nemen, kan ik dan wel gewoon een hele nemen ? aangezien ik op een halve pil niet tot nauwelijks reageer lijkt me dat wel te kunnen

dat word dan maar een pot bestellen :P, maar ik las op internet dat je de 1st 5 dagen dat je dat spul gebruikt een halve pil per dag moet nemen, kan ik dan wel gewoon een hele nemen ? aangezien ik op een halve pil niet tot nauwelijks reageer lijkt me dat wel te kunnen
Ja, zeker als je al ervaring hebt met andere stimulanten mag dat. Zo niet ook maar dan natuurlijk wat voorzichtig zijn met stijgen :)
ik heb er ook nog 2 samples van liggen, ik ga deze maar week na mn laatste examen gebruiken zodat ik het volledige effect ervan voel, ik ga ook meteen een volledige nemen :D. Ik heb al eens 4x 200mg cafeïne genomen en nauwelijks gevoelt, daarom dat ik meteen naar volledige ga :).

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het opsturen van een sample! Binnenkort proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven