Fitness Seller

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan het kloppen dat ik ziek ben geworden van die pil in combinatie met caffeine? neem altijd standaard een caffeine pil sochtends en had die sample ook ingenomen.

heb hele dag op bed gelegen en over mijn nek gegaan als ik wat at.

heb het besteld, maar ben een beetje huiverig om nog een pil te nemen nu...

Nog niets gekregen :(, ben zo benieuwd :D

kan het kloppen dat ik ziek ben geworden van die pil in combinatie met caffeine? neem altijd standaard een caffeine pil sochtends en had die sample ook ingenomen.

Heb de pil ook genomen vanmorgen en ben momenteel ook ziek. Voel me best misselijk nu :o

• Topic Starter Topic Starter

Klopt, Dexaprine NOOIT combineren met andere stimulanten en beginnen met een halve pil, als we op internet aangeven. Het kan dus heel goed dat dit de oorzaak erachter is.

Laatst bewerkt:
Vandaag ontvangen, ontzettend bedankt!
Ik ben erg benieuwd, en zal mijn bevindingen hier posten. :)

Leon,

Ik heb een vraag over dit product in combinatie met een keto dieet. Kunnen deze gewoon samen gaan?
Ik heb je al gemaild met een soortgelijke vraag, alleen nog geen antwoord gekregen.

Leon,

Ik heb een vraag over dit product in combinatie met een keto dieet. Kunnen deze gewoon samen gaan?
Ik heb je al gemaild met een soortgelijke vraag, alleen nog geen antwoord gekregen.

Ik zal die vraag even voor je beantwoorden: ja dat kan je gerust. Let er wel op dat je, indien je een verhoogde bloeddruk hebt door de keto (wat indien je clean eat niet echt zou mogen gebeuren), de stimulanten in het supplement er nog een schepje bovenop doen wat kan leiden tot hartkloppingen. Maar ja, kan perfect, gaat je niet uit ketose halen ofzo.

Leon,

Sorry, maar vandaag beetje druk dagje. :D Heb mijn reactie gestuurd! :)

-Leon

Vandaag sampletje binnen gekregen, gelijk maar een hele gedropt en daar heb ik geen spijt van, lekkere energie kick vergelijkbaar met een pwo. Ik heb nog een vraagje kan ik naast dit sampeltje ook nog een pwo pakken?

Vandaag sampletje binnen gekregen, gelijk maar een hele gedropt en daar heb ik geen spijt van, lekkere energie kick vergelijkbaar met een pwo. Ik heb nog een vraagje kan ik naast dit sampeltje ook nog een pwo pakken?

NEE. :)

Het is heel belangrijk om Dexaprine niet te combineren met andere stimulanten. ;)

-Leon

Ik zal die vraag even voor je beantwoorden: ja dat kan je gerust. Let er wel op dat je, indien je een verhoogde bloeddruk hebt door de keto (wat indien je clean eat niet echt zou mogen gebeuren), de stimulanten in het supplement er nog een schepje bovenop doen wat kan leiden tot hartkloppingen. Maar ja, kan perfect, gaat je niet uit ketose halen ofzo.

Bedankt voor het beantwoorden van de vraag, ook leon bedankt voor het antwoord via de mail.

Zijn er nog gratis samples beschikbaar? Want dan stuur ik ook een PM. :)

leon ik neem noxi pro in voor elke workout of het nou cardio is of KT. bij cardio heb ik een hartslag van rond de 180. als ik inplaats van de noxi. nou een cap van dit spul neem. overleef ik de dag dan nog of kan je me dan gaan begrave in de achter tuin tusse de cavia's? en andere huisdieren?

vanmorgen om 04.45 ingenomen voordat ik naar me werk ging... wat een energie,ik kan mezelf amper bijhouden man...ik merk dat ik mezelf niet eens kan bijhouden,had dan wel meteen de hele pil ingenomen,of dat nou zo handig was :D:D je moet wel veel water drinken want ik had snel een droge mond ervan... ik stuiter nog steeds hier,alhoewel het voor mijn werk wel handig is :D
vanmiddag rond 4 uur eff trainen denk en dan kijken of ik die energie nog heb..greetssss

bedankt voor de sample i.i.g..ik ga het meteen bestellen...

nou hier mijn verdere resultaten vandaag met de hele pil...ik ben om 15.45 tot 17.00 gaan trainen en ik kon echt alles MAX uithouden en toen ik klaar was met trainen en rustig buik aan het doen was,toen leek het net alsof ik NIET getraind heb en toen deed ik weer max rug en geen probleem hahaha...wel optimaal zweten maar dat is goed :D ik ga het spul meteen bestellen want dit heb ik wel nodig haha,owja en ik moet niet vergeten dat ik eerst een halve pil moet slikken i.p.v vndaag een hele..
btw het werkt nu nog wel een beetje dat drukke in me hoofd dus ik heb er al zo`n 13 uur profijt van.....lijkt mij een optimaal goed product !!!! greets

Vandaag voor t eerst getest aangezien me broer me sample had genomen..:P
goeie energie, maar je wordt er wel een beetje vaag van in je hoofd. Kheb gelijk een hele genomen wegens tolerantie. Goed product

Morgen proberen dan maar! ;p

Laatst bewerkt:
Ich haben das binnegekregen zal het volgende week op een nutteloze dag waar ik alleen ga trainen inneme vanwege vermoeidheid wat ik niet wil hebben op school en werk enzo

Thankjoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven