MuscleMeat

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
dexaprine

ik neem nu al 1 week dexaprine ( elke dag 1 )
de eerste paar dagen nam ik alleen dexaprine en voelde de werking heel erg.

de dagen erna nam ik ook vitamine a tot z pillen erbij, aminozuuren pil en omega 3 pillen erbij, en voel de werking van dexaprine veel minder,
komt dit door het nemen van de andere pillen ?

Waarschijnlijk niet en is het gewoon gewenning.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er nog gratis samples beschikbaar? Want dan stuur ik ook een PM. :)

Nee helaas. Alle samples zijn op. :)

leon ik neem noxi pro in voor elke workout of het nou cardio is of KT. bij cardio heb ik een hartslag van rond de 180. als ik inplaats van de noxi. nou een cap van dit spul neem. overleef ik de dag dan nog of kan je me dan gaan begrave in de achter tuin tusse de cavia's? en andere huisdieren?

Als vervanging van NoxiPro kan het wel. Absoluut niet tegelijk nemen. :)

Vandaag voor t eerst getest aangezien me broer me sample had genomen..:P
goeie energie, maar je wordt er wel een beetje vaag van in je hoofd. Kheb gelijk een hele genomen wegens tolerantie. Goed product

Van je familie moet je het hebben! :D

de dagen erna nam ik ook vitamine a tot z pillen erbij, aminozuuren pil en omega 3 pillen erbij, en voel de werking van dexaprine veel minder,

Waarschijnlijk heb je door gewenning minder effect door de pil. Je kan dus langzaam je dosering verhogen todat je de juiste hoeveelheid hebt bereikt.

-Leon

Fail.. try again later

Vraagje: Heb de sample vorige week geprobeerd, net als iedereen een extreme werking op mijn lichaam. Echter is het toch een fatburner? Hoewel iedereen het als een PWO ziet, zou dit niet als PWO gebruikt moeten worden, of ben ik nou gek:P

Ik vraag me trouwens af hoe snel er gewenning optreedt?

Ik vraag me trouwens af hoe snel er gewenning optreedt?

gewenning zal je altijd hebben, heb je ook als je een Ecay stack slikt. ik Slikte een week lang elke ochtend 2-3 Preworkoutpowerpils en toch voede ik dat sample pilletje aardig goed, het is dus best sterk.

Vraagje: Heb de sample vorige week geprobeerd, net als iedereen een extreme werking op mijn lichaam. Echter is het toch een fatburner? Hoewel iedereen het als een PWO ziet, zou dit niet als PWO gebruikt moeten worden, of ben ik nou gek:P

Klopt dit vraag ik me eigenlijk ook een beetje af.
Ik gebruik het momenteel zelf ook om mijn vetpercentage te verlagen.

Klopt dit vraag ik me eigenlijk ook een beetje af.
Ik gebruik het momenteel zelf ook om mijn vetpercentage te verlagen.

Precies, dat was ook mijn bedoeling. Nu door Leon van B&F wordt aangegeven dat dit NOOIT in combinatie met PWO gebruikt mag worden, begrijp ik dat dit product zelf al een PWO is? Zou graag wel het een en ander uitgesloten willen hebben, dus PWO of fatburner?

Fatburner. Maar net zoals cafeïne ook in vele PWO zit kan je dit ook als onderdeel van een PWO zien. Vraag me wel af waarom het niet samen met een PWO genomen mag worden. Beïnvloeden ze elkaars werking of krijg je dan te veel stimulanten binnen?
Ik heb bijna alle ingrediënten van PWO staan, welke kan ik bij die Dexaprine nemen of mss makkelijkere vraag: welke moet ik meiden?

Laatst bewerkt:
Het bevat 1,3 Dimethylpentylamine, net zoals in 95 % van alle andere PWO's.

Vandaar de aanwijzing om niet te combineren met andere stimulanten vermoed ik...

OT: heb het (gehele pil) op een lege maag genomen deze morgen, 45 minuten gewacht om te eten erna.

Voel er niet te veel van qua energie, voel wel een soort warme gloed in de buik, wat je soms kan hebben na een een stevige cardiosessie.
Heb wel high tolerance, maar voor mij is het dus eerder een fatburner dan een PWO-product.

Sample binnen, thanks B&F! Binnenkort nog eens een bestelling plaatsen..

• Topic Starter Topic Starter
Fatburner. Maar net zoals cafeïne ook in vele PWO zit kan je dit ook als onderdeel van een PWO zien. Vraag me wel af waarom het niet samen met een PWO genomen mag worden. Beïnvloeden ze elkaars werking of krijg je dan te veel stimulanten binnen?
Ik heb bijna alle ingrediënten van PWO staan, welke kan ik bij die Dexaprine nemen of mss makkelijkere vraag: welke moet ik meiden?

Zowel fatburners als PWO bevatten stimulanten. Het is een fatburner, maar dat betekend niet dat je het moet combineren met een PWO supplement welke ook stimulanten bevat. :)

-Leon

Heb net een halve genomen, ga over een klein uurtje trainen.. ben benieuwd, vrijwel niets gegeten de afgelopen uren.

edit: had nog niets gemerkt, dus de andere helft net ook ingenomen. Strax maar knallen en hopen dat ik iets mer.. Moet haast wel toch?!

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb je door gewenning minder effect door de pil. Je kan dus langzaam je dosering verhogen todat je de juiste hoeveelheid hebt bereikt.

-Leon
_______

er staat op de verpakking, neem nooit meer dan 1 pil ?

moet ik dus toch wel overgaan op meerdere pillen tot ik het voel ?

Heb getraind met 1 pil op, begin van de training super duizelig, ben af en toe even naar buiten gegaan en heb veel gedronken. Duizeligheid ging weg na een half uur. Daarna lekker getraind, heb borst, buik en triceps gedaan. Borst ging door duizeligheid niet overweldigend, buik en triceps waren wel ijzersterk! Na mijn training even langs een vriend gegaan, had daar erg veel moeite met wegkomen/opstaan.. was echt lamlendig. Beetje vroege 'crash'? Voel me nu gewoon prima en niets vreemds.. Rare ervaring, niet mijn product... Toch hartelijk dank voor de sample! Topactie.

Zo wat is dit spul goed, not. :o Geen een booster werkt bij mij, behalve No Xplode NT.

ik kreeg hier helemaal geen energie van. Als ik No Xplode neem stroomt het bloed door me aderen, of mij huid wilt scheuren met een extreme pomp. Dat is zo geweldig en voelt lekker. Natuurlijk krijg je bij zon booster pil niet hetzelfde effect, maar energie had ik niet extra ;p

Laatst bewerkt:
Gisteren ontvangen, net ingenomen, ben erg benieuwd

---------- Post added za 18 jun 2011 at 09:25 ----------

Precies, dat was ook mijn bedoeling. Nu door Leon van B&F wordt aangegeven dat dit NOOIT in combinatie met PWO gebruikt mag worden, begrijp ik dat dit product zelf al een PWO is? Zou graag wel het een en ander uitgesloten willen hebben, dus PWO of fatburner?

Dat zie je toch aan de ingrediënten?

Genomen in de ochtend. Merk het spul wel werken zeker met een espresso erachter aan.
heb het licht warmer en voel me een beetje onrustig.

Niet echt iets gemerkt, jammer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven