Fitness Seller

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eeeeh, voel me een beetje vaagjes, maar wel lekker.

Moest ook opeens heel hard naar de wc, net als wanneer je een flinke bak koffie gedronken hebt. 1.5 uur geleden ingenomen, nu inderdaad een behoorlijke energie rush.

Ben benieuwd hoelang dit prettige gevoel aanhoud, heb met andere soort gelijke producten wel vaker gehad dat ik het in het begin van inname als prettig ervaarde en later op de dag als een kater backfired. Het is tenslotte geleende energie.

Een goed voorbeeld hiervan is Mitotropin.

Btw, bij de ingrediënten zie ik staan:
1,3-Dimethylphenylamine

Klopt dit? Of is dit een typfout en moet het 1,3-dimethylhexanamine (=geranamine) zijn? En als dit niet zo is, zit er geranamine in?

2de dag dat ik het nu heb genomen en heb nog steeds precies dezelfde focus, energie, en feel good gevoel als gister.
en dit terwijl ik toch zeker 3 a 4 keer per week pre workout supps neem zoals noxipro pwp en nox-pump,
dus ik ben benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan maar tot nu is het echt een heel goed product, wat betreft vetverbranding is het nog te vroeg om te oordelen, maar ik denk dat ik met 1 tot 2 weken wel een review zal schrijven,
persoonlijk ben ik erg optimistisch over dit product!

• Topic Starter Topic Starter
2de dag dat ik het nu heb genomen en heb nog steeds precies dezelfde focus, energie, en feel good gevoel als gister.
en dit terwijl ik toch zeker 3 a 4 keer per week pre workout supps neem zoals noxipro pwp en nox-pump,
dus ik ben benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan maar tot nu is het echt een heel goed product, wat betreft vetverbranding is het nog te vroeg om te oordelen, maar ik denk dat ik met 1 tot 2 weken wel een review zal schrijven,
persoonlijk ben ik erg optimistisch over dit product!

Klinkt heel goed, dank je:) Een review waarderen we ook zeker!:)

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 12:31 ----------

1,3-Dimethylphenylamine

Klopt dit? Of is dit een typfout en moet het 1,3-dimethylhexanamine (=geranamine) zijn? En als dit niet zo is, zit er geranamine in?

zal denk ik typfoutje van ons zijn. Ik laat er zo even iemand naar kijken:)

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 12:32 ----------

Eeeeh, voel me een beetje vaagjes, maar wel lekker.

Moest ook opeens heel hard naar de wc, net als wanneer je een flinke bak koffie gedronken hebt. 1.5 uur geleden ingenomen, nu inderdaad een behoorlijke energie rush.

Ben benieuwd hoelang dit prettige gevoel aanhoud, heb met andere soort gelijke producten wel vaker gehad dat ik het in het begin van inname als prettig ervaarde en later op de dag als een kater backfired. Het is tenslotte geleende energie.

Een goed voorbeeld hiervan is Mitotropin.

Ben benieuwd, hou ons maar op de hoogte :)

B en F is weer goed bezig!

Wanneer kun je het beste innemen? Half uur voor de training, want het werkt 8 uur. Ik wil nog wel kunnen pitten 's avonds. En een uur voor inname niets eten?

• Topic Starter Topic Starter
B en F is weer goed bezig!

Wanneer kun je het beste innemen? Half uur voor de training, want het werkt 8 uur. Ik wil nog wel kunnen pitten 's avonds. En een uur voor inname niets eten?

Ik neem het gewoon na de maaltijd. 45 minuten voor de training. :)

-Leon

vandaag sample binnen gehad, morgen maar even proberen.
bedankt nog B&F

Origineel gepost door ThomasK Bekijk Post
1,3-Dimethylphenylamine

zal denk ik typfoutje van ons zijn. Ik laat er zo even iemand naar kijken

Staat ook zo op de verpakking zelf. Apart goedje :)

Sample binnen gehad, morgenochtend innemen. Ben benieuwd! Tnx voor de sample mannen!

:rolleyes: ik ga morgen naar een feestje dus ga eens kijken of ie me een tijdje van energie kan voorzien! en wie weet wordt ik dan niet verleidt om andere vormen van energiesuppliers te gebruiken

Ik heb em vanmorgen ingenomen en ben de hele dag al aan het trillen/nerveus zijn. Training ging ook echt beroerd.
Had misschien toch een halve moeten nemen :P Onderschat misschien aangezien ik 2 PWO pills neem voor de training.

Laatst bewerkt:
hij is binnen. chill hoor B&F!

Idd kreeg hem ook vandaag, zondag ga ik hem proberen

al 2 keer pm gestuurd maar vandaag ook niks binnen :(

kan ik dit nu al nemen , wil zo gaan trainen en knallen maar de dag is ook bijna om of beter morgens nemen en heel de dag profijt hebbe

Ik heb zojuist een 2e opgestuurd gekregen, foutje neem ik aan. :D

Thanks anyway.

zou hem niet rond dit tijdstip nemen, gister gedaan. hele nacht wakker gelegen, evenals een maatje van mij :( verder goed spul en een heerlijke werking. alleen, sjah, je ligt er wat lang wakker van. my bad, burners moet jeook 's ochtends nemen denk ik :P

als ik dit morgens neem moet ik het gelijk op nuchtere maag nemen en dan me havermout of kan ik eerst me havermout shake drinken en na 1 uur deze pil?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven