als ik dit morgens neem moet ik het gelijk op nuchtere maag nemen en dan me havermout of kan ik eerst me havermout shake drinken en na 1 uur deze pil?
Volgens mij kun je het gewoon met havermout etc nemen, maar dat het effect langzaam omhoog komt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik dit morgens neem moet ik het gelijk op nuchtere maag nemen en dan me havermout of kan ik eerst me havermout shake drinken en na 1 uur deze pil?
zou hem niet rond dit tijdstip nemen, gister gedaan. hele nacht wakker gelegen, evenals een maatje van mijverder goed spul en een heerlijke werking. alleen, sjah, je ligt er wat lang wakker van. my bad, burners moet jeook 's ochtends nemen denk ik
![]()

Stuur hem naar mij, wil je(nog niks binnen, geduld is er wel nog gewoon hoor
)

Er staat bij mij gewoon 1,3 dimethylpentylamine (=geranamine).
al meer gebruikerservaringen hiervan?
Ben normaal zeer ongevoelig voor peppende werking van preworkouts, maar hiervan heb ik flink gestuiterd... veel energie!
Hoelang duurt het verzenden normaal? 2 Dagen geleden pm verstuurd maar (nog?) niks binnen.

Wel verstandig met dit product
---------- Post added vr 10 jun 2011 at 16:37 ----------
Ik denk dan morgen inderdaad..![]()

cafeine werkt vetverbrandend, dus in dat opzicht klopt de claim wel.Same here, dat stuiteren valt wel mee. Energie is er zeker...maar verlies je de er ook vet door, denk het niet.
Maar de energie claim is iig terecht.
heb nu ook wel een beetje een crash.
Beetje futloos/uitgeput
cafeine werkt vetverbrandend, dus in dat opzicht klopt de claim wel.
Zit vast ook een stevige dosis geranium olie in en volgens mij werkt dat bijna zoals efedrine dus dat zal ook vast wel vet verbranden.
Daarnaast onderdrukt het de honger door de energy rush, dusja tijdens een cut kan dit product best helpen denk ik