AndroidHealthClinic

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
zou hem niet rond dit tijdstip nemen, gister gedaan. hele nacht wakker gelegen, evenals een maatje van mij :( verder goed spul en een heerlijke werking. alleen, sjah, je ligt er wat lang wakker van. my bad, burners moet jeook 's ochtends nemen denk ik :P

Wel verstandig met dit product :D

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 16:37 ----------

Stuur hem naar mij, wil je :( (nog niks binnen, geduld is er wel nog gewoon hoor :D)

Ik denk dan morgen inderdaad..:)

al meer gebruikerservaringen hiervan?
Ben normaal zeer ongevoelig voor peppende werking van preworkouts, maar hiervan heb ik flink gestuiterd... veel energie!

• Topic Starter Topic Starter
Weer een nieuwe zending eruit! :)

-Leon

al meer gebruikerservaringen hiervan?
Ben normaal zeer ongevoelig voor peppende werking van preworkouts, maar hiervan heb ik flink gestuiterd... veel energie!

Same here, dat stuiteren valt wel mee. Energie is er zeker...maar verlies je de er ook vet door, denk het niet.

Maar de energie claim is iig terecht.

Hoelang duurt het verzenden normaal? 2 Dagen geleden pm verstuurd maar (nog?) niks binnen.

Net getraind. Veel energie, veel plassen ook. Alleen nu na de training helemaal down.
Hopen dat ik nog kan slapen tonight.

Same here, dat stuiteren valt wel mee. Energie is er zeker...maar verlies je de er ook vet door, denk het niet.

Maar de energie claim is iig terecht.
cafeine werkt vetverbrandend, dus in dat opzicht klopt de claim wel.
Zit vast ook een stevige dosis geranium olie in en volgens mij werkt dat bijna zoals efedrine dus dat zal ook vast wel vet verbranden.
Daarnaast onderdrukt het de honger door de energy rush, dusja tijdens een cut kan dit product best helpen denk ik

Hij is binnen! :D morgenochtend direct proberen!

holy shit dat spul is hard.

ik heb er net een voor het trainen een genomen en kon op alle oefeningen hoger gewicht! het voelt alsof ik stijf van de adrenaline sta constant. heb gelijk een hele pot besteld om op trainingsdagen te gebruiken.

Ook vandaag niks ontvangen, jammer wilde hem morgen proberen.

Was mijn PM wel aangekomen?

Laatst bewerkt:
Vandaag ontvangen, ben benieuwd. Bedankt B&F!

heb nu ook wel een beetje een crash.
Beetje futloos/uitgeput

heb nu ook wel een beetje een crash.
Beetje futloos/uitgeput

Dat had ik ook 2 uur geleden, toch gewoon gaan trainen...en daarna nog gaan hardlopen 4km. Dit doe ik wel vaker dus heeft verder weinig met Dexa te maken.

Maar die dip gaat dus weer weg als je jezelf weer activeert d.m.v. cardio of een stevige training. Mijn ervaring althans.

Tot nu toe nog niet zo'n dip ervaren als dat ik bijvoorbeeld o.a had met Mitotropin.

Die dip komt denk ik ook omdat je geneigd bent minder te eten en wellicht ook te drinken. Oftewel je raakt depleted.

Laatst bewerkt:
cafeine werkt vetverbrandend, dus in dat opzicht klopt de claim wel.
Zit vast ook een stevige dosis geranium olie in en volgens mij werkt dat bijna zoals efedrine dus dat zal ook vast wel vet verbranden.
Daarnaast onderdrukt het de honger door de energy rush, dusja tijdens een cut kan dit product best helpen denk ik

Kan, als je heel secuur er bij eet wel.

Maar dan zou het ook werken zonder de pil.

Kraak het product niet af, begrijp met niet verkeerd maar ben altijd erg sceptisch als het op vetverbranding aan komt.

Vaak is het ook de extra motivatie die zo'n pil met zich mee brengt.
Maar nogmaals wel lekkere energie inderdaad.

Nu nog afwachten of ik nog fatsoenlijk slapen kan straks :D

het lukt me steeds niet om een prive bericht te versturen :S komt steeds niet aan?

heb je misschien een mail adres waar ik het naar kan sturen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven