Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geranamine is 1,3 dimethylhexanamine, geen pentylketen
Op wiki staat 'ie onder andere namen wel als pentyl.
Weet dat wiki niet betrouwbaar is, maar vond het wel flagrant.
Ik had vandaag twee keer een helft genomen (stond op de verpakking) maar dat wordt voortaan gewoon in 1 keer naar binnenHoe nemen jullie hem? In 1x inslikken? (nee, nog nooit pillen gebruikt)
? nu eten Vandaag binnengehad, bedankt! Topactie!
Maar kan ik dit in plaats van mn pre workout nemen of ernaast? Ik voel meestal niet heel veel van pwo's. Hoe lang duurt t voordat t inwerkt?
binnen een uur knalt ie er zeker in... zou wel ff oppassen met ene PreWO erbij te nemen, vooral als daar ook veel stimulaten in zitten... better safe than sorry kerel. (mits je een hele neemt zoals ik deed)
ja ik neem altijd de max en vaak werkt t dan nog niet/nauwelijks. Krijg je er ook een extra pomp van ?
binnen een uur knalt ie er zeker in... zou wel ff oppassen met ene PreWO erbij te nemen, vooral als daar ook veel stimulaten in zitten... better safe than sorry kerel. (mits je een hele neemt zoals ik deed)
Oke bedankt. Morgen het eerste wat ik doe; op lege maag die pil nemen. Kan niet wachten tot mn training !!not sure, ik heb hem op een rustdag genomen... ik denk het niet.
Normaal zou ik je gewoon adviseren om die PreWO ernaast te nemen.
Maar ik heb hem nu op lege maag ingenomen (hele pil) en dit merk je toch wel heel erg goed zeg.
Dus je kunt het proberen, maar sta niet raar te kijken als je helemaal leip wordt.
Als ik jou was zou ik het zonder extra PreWO doen, en dan kijken wat je er van vond, zo kun je het product ook beter beoordelen, en dan koop je daarna gewoon lekker een potje en kun je het gaan combineren als je dat graag wilt.