XXL Nutrition

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

Ik heb dat gewoon via de post gekregen, dus niet met een transportbedrijf. Duurt wel iets langer dan een normale bestelling, maar maakt ook helemaal niets uit éh, het is voor ons een gratis bestelling.

Top actie, de appeltaart, wel geen idee hoe ik het moet omschrijven, ik had niet het gevoel of ik taart in mijn mond had lol :p
Slecht smaken doet het zeker en vast niet.

Unleash heb ik nog niet gebruikt.

Als ie vandaag bij jou gekomen is Marco, zal ie bij mij ook vandaag wel komen zeker :D ?

je krijgt via de post !

wat een stelletje jankers hier :P .. wacht gewoon rustig af joh.

Die shizzel is gratis, je hoeft er niks voor te betalen :D.. Wacht gewoon rustig af, komt echt wel.

bij ons bezorgt de tnt altijd de gewone post, zoals in heel nederland, de tnt transportservice kwam niet aan me deur met niets ofzo iedere dag.. ghehe ik heb wel geduld hoor;)

Ik heb dat gewoon via de post gekregen, dus niet met een transportbedrijf. Duurt wel iets langer dan een normale bestelling, maar maakt ook helemaal niets uit éh, het is voor ons een gratis bestelling.

Top actie, de appeltaart, wel geen idee hoe ik het moet omschrijven, ik had niet het gevoel of ik taart in mijn mond had lol
:p
Slecht smaken doet het zeker en vast niet.

Unleash heb ik nog niet gebruikt.

Haha, ook mijn ervaring. Vond het maar een tegenvaller dus gelukkig maar dat deze sample actie er is want ik had het in mijn hoofd om er een pot van te halen. Het smaakt naar alles behalve appeltaart. Leek zelfs een beetje op de speculaasvariant, al vond ik die smaak dan een stuk beter en die ga ik zeker een keertje bestellen.

Dit zat snel in de bus.

Ik probeer straks die unleash uit.

Bedankt!

Unleash wat een smaak zeg :(

Whey appeltaart is wel aan te raden! :D

Wat is whey delicious aardbei lekker na een dosering Unleash :D :D

Worden bestellingen die voor dat de actie gesloten werd nog verstuurd?

Ik heb het een enige tijd ook aangevraagd, maar heb nog niks mogen ontvangen

:(

Happa, samples binnen.

Thanks sportfood :)

binnen, bedankt! gaan het eens proberen:D

paar dagen geleden Unleash geprobeert, moet toegeven dat ik er echt wel hard op ging :P.. zelfs zo hard dat ik er tot 3 uur van heb wakker gelegen..

en de Whey is gewoon super

Binnen, tnx!

de unleash smaakt vies maar heeft zijn werking zeker niet gemist. ik was gisteren doodop maar na de unleash te gebruiken ging mijn training ongewoon goed. ik had er wel een gejaagd gevoel van maar ik bestel waarschijnlijk toch een pot. handig voor op van die baaldagen dat je jezelf echt naar de gym moet slepen

Terug
Naar boven