AndroidHealthClinic

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

Danje goede actie!

Net even die unleash v3 geprobeerd maar die ga ik echt nooit kopen :D
Die is echt vies. Dan neem ik wel NOX Pump, werkt voor mij beter en is minder vies.

Appeltaart whey is trouwens wel lekker.

Ben toch erg benieuwd naar Unleash V3.
Smaak boeit mij niet als het gaat om een pre-workout

Goeie actie rené! Vriendin van mij heeft vrijdag besteld en zaterdag had ze ze al in huis en ik had ze woensdag besteld en nog niks in huis jank jank

Ben inderdaad ook benieuwd naar Unleash V3, kijken of de smaak echt zo smerig is.. :o

Zit ook bijna door mijn eiwitten heen, mooie kans om eens een nieuwe smaak uit te proberen! Thx René!

Heb ook nog niets ontvangen, maar valt natuurlijk te begrijpen, jullie zullen vast wel héél veel mensen hebben die een sample willen ;)

Ben er in ieder geval benieuwd naar hoor.

De appeltaart whey is wel lekker, maar hij smaakt niet echt naar appeltaart

Van de Unleash wordt ik erg moe.. ik had echt nergens zit in alleen maar om op de bank te liggen :D

Die whey was echt fcking heerlijk, beter als een milkshake van de mac
Unleash werkte goed, maar jezus die smaak...echt niet uit te houden zeg

Goeie actie rené! Vriendin van mij heeft vrijdag besteld en zaterdag had ze ze al in huis en ik had ze woensdag besteld en nog niks in huis jank jank

Ja waarschijnlijk zijn er teveel besteld in een korte tijd...

De mensen die later bestellen komen dus beter door het systeem..:D

Lucky bastards

Edit: Heb ze ook binnen... Kijken hoe de whey delicious smaakt!

Laatst bewerkt:
Ook aangekregen!
Straks unleash eens testen ;)

Met wat is die appeltaart whey het lekkerst? Melk of water?
En limoen met water vermoed ik?

aangekregen, bedankt, mooie actie!
unleash is testen strak s;)

ook maar even besteld ...

Waarmee wordt die Unleash genomen dan door jullie?

Alles binnengekregen, nu testen maar!!

Oh ja niet gezien, stom.
Dus iedereen doet het hier met water, maar het is niet te drinken... Ben benieuwd.

Whey cappuchino & speculaas, heerlijk! Lekker door de brinta heen 's ochtends hehe.

Unleash dan, smaak was slecht maar dat is bijzaak! Voor de training kreeg ik extreem veel zin om te gaan! Tijdens de training ook wel maar het effect viel me toch wat tegen. Pomp was goed, kracht en energietoename opzich weinig van gemerkt :( Zorgde niet voor een extra boost om meer gewicht te pakken, een klein beetje misschien. Na de training thuis zo opgefokt en druk in me hoofd als wat! Geen herhaling van unleash voor mij!

Whey delicious gaat zeker mee in de bestelling als me huidige whey op begint te raken :) Topactie zeker wel!

Laatst bewerkt:
unleash word een neen voor mij smaak is net iets te 'goor' voor mij ben er geen fan van doet wel wat het beloofd (realistisch dus voor supplement) verwacht geen mirakels :)

vanavond probeer ik de speculaas whey,
alvast hartelijk bedankt voor deze actie en de snelheid waarmee alles geleverd is ook nog!

Terug
Naar boven