WillyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ik merkte ook niks van Unleash V2 dus)Hahha leuk dat je moeder schrok ,er staan best heftige modellen in het boekje inderdaad. Ik heb mijn samples ook aangekregen , bedankt!Heb de samples net ontvangen. Thx Réné! Mijn moeder heet ze wel open gedaan en ze zag het XXL-magazine en ze was dus weer compleet in paniek omdat ze dacht dat het anabolen waren.
Eind goed al goed, morgen heb ik een ochtendtraining gepland staan waarvoor ik de whey speculaas zal drinken en de unleash naar binnen gooi. I'll keep you posted.
PS. Het valt me trouwens op hoe populair de smaak speculoos is, net of iedereen bestelt hem...
Wat een gezeur dat die V3 goor is zeg! Moet je eens NOX-pump van dorian yates proberen! Dan is V3 een genot...of een engeltje op je tong pist!![]()
Is die nieuw?
Ook aangekregen!
Straks unleash eens testen
Met wat is die appeltaart whey het lekkerst? Melk of water?
En limoen met water vermoed ik?

Hahha leuk dat je moeder schrok ,er staan best heftige modellen in het boekje inderdaad. Ik heb mijn samples ook aangekregen , bedankt!