XXL Nutrition

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

De unleash deed zeer goed zijn werk bij mij. Focus en energie, maar geen crash of nerveus gevoel na de training. Beter dan de vorige versie.

Samples zijn binnen, whey delicious is echt heerlijk!

Unleash V3 geprobeerd,
poeder ruikt best lekker, toen ik het in de shaker deed rook het een beetje naar olie/benzine/diesel ofso. Het smaakte er ook naar beetje chemische smaak, het is vies maar niet zo smerig zoals ik lees in revieuws het is gewoon goed te drinken. Maar ik merkte er niks van:( (ik merkte ook niks van Unleash V2 dus)

Heb de samples net ontvangen. Thx Réné! Mijn moeder heet ze wel open gedaan en ze zag het XXL-magazine en ze was dus weer compleet in paniek omdat ze dacht dat het anabolen waren.

Eind goed al goed, morgen heb ik een ochtendtraining gepland staan waarvoor ik de whey speculaas zal drinken en de unleash naar binnen gooi. I'll keep you posted.

PS. Het valt me trouwens op hoe populair de smaak speculoos is, net of iedereen bestelt hem...

Heb de samples net ontvangen. Thx Réné! Mijn moeder heet ze wel open gedaan en ze zag het XXL-magazine en ze was dus weer compleet in paniek omdat ze dacht dat het anabolen waren.

Eind goed al goed, morgen heb ik een ochtendtraining gepland staan waarvoor ik de whey speculaas zal drinken en de unleash naar binnen gooi. I'll keep you posted.

PS. Het valt me trouwens op hoe populair de smaak speculoos is, net of iedereen bestelt hem...
Hahha leuk dat je moeder schrok ,er staan best heftige modellen in het boekje inderdaad. Ik heb mijn samples ook aangekregen , bedankt!

Relaxte actie! Wil binnenkort weer een booster halen. Zat al te twijfelen of ik V3 moest bestellen of weer aan de NOxplode moest gaan. Ben +- vorig jaar namelijk goed vooruit gegaan met NO xplode. Ben benieuwd naar V3 :D

dam cappucino is super lekker!

Whey delicious is lekker! V3 vond ik niet fijn. Voornamelijk hoge hartslag, en moe gevoel na de training. Had wel weinig ''dode'' momenten in de training.

Wat een gezeur dat die V3 goor is zeg! Moet je eens NOX-pump van dorian yates proberen! Dan is V3 een genot...of een engeltje op je tong pist!:rolleyes:

Ik vind het top Rene! Speculaas en kokos zijn super smaken! Heb me girl ook laten bestellen, dus kan ook appeltaart nog proberen! Ben benieuwd!:D

Vandaag toegekregen supper actie. Merci! Morgen vroeg direct de speculaas proberen:)

Heb ze ook binnen :D ik bewaar ze nog even voor op vakantie, hopelijk doet de douane niet moeilijk

Ik heb alleen Unleash V3 aangevraagd, Whey heb ik al lang dus geen sample nodig. Ben benieuwd naar Unleash!

Ook aangekregen!
Straks unleash eens testen ;)

Met wat is die appeltaart whey het lekkerst? Melk of water?
En limoen met water vermoed ik?

Melk maakt het wat "voller" en met water wat minder "vol"...

Althans zo is het met de Whey Perfection, denk dat dat eigenlijk wel geld voor iedere eiwit shake...

Unleash daar zit ook creatine in en moet dus absoluut NIET met melk genomen worden want dat bellemerd de opname

Het beste is met een vruchtensapje of wat al eerder gezegd is; water.

Ja ik drink natuurlijk geen pre workouts met melk ofzo ;)

Het was meer een vraag om te weten te komen wat het lekkerst is. Als ik m'n choco whey drink met melk smaakt het best lekker, met water inderdaad wat flauwer. Het zou zonde zijn om zo een 'verkeerde' vloeistof te gebruiken aangezien ik maar 2 ( verschillende) zakjes heb.

• Topic Starter Topic Starter
Hahha leuk dat je moeder schrok ,er staan best heftige modellen in het boekje inderdaad. Ik heb mijn samples ook aangekregen , bedankt!

We zijn dan ook een Hardcore-Shop :D

De actie gaat trouwens super. Veel meer aanvragen dan ik dacht :D

Aah ik heb nog steeds niet gehad, meer mensen die woensdag hebben besteld en nogsteeds niet binnen hebben gekregen?

Terug
Naar boven