Fitness Seller

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

Super. Kan ik eindelijk wat smaken proberen waar ik me niet met een hele pot aan waag! :)

ik heb hem ook woensdag besteld en nog niks binnen.. maar het komt wel! ze zullen er wel druk mee zijn!

gisteren alles netjes ontvangen, meteen de unleash geprobeerd. valt me wel op dat de smaak van geranamine merkbaar is, heeft een beetje een mindere nasmaakt vind ik zelf. Maar het werkte wel :D

vandaag weer niks ontvangen :(

Dag is nog niet voorbij :).

ontvangen!! appeltaart en unleash vind ik minder maar cocos is heeeeeeeeeeerlijk!!

• Topic Starter Topic Starter
Wegens groot succes stopt de actie nu! Er zijn de afgelopen dagen heel veel samples aangevraagd. Ik ben benieuwd wat iedereen er van vind.

Binnenkort weer een nieuwe actie!

dat paarse ding zijn nasmaak is verschrikkelijk , hopelijk werkt de werking ook zo , snel naar de gym nu ;)

Hoop idd dat er snel nog een actie komt. Ga binnenkort weer een bestelling plaatsen voor o.a een pre workout supp, pot supercharge is bijna op. Ook vraag ik me af hoe de smaken kokos en vanille zijn van Delicious. Vind het zo zonde om een pot te kopen als ik niet weet hoe het smaakt (toch geen goedkope poedertjes en koop ze echt alleen omdat ze zo heerlijk zijn ;))

unleash werkt wel wat, vermoeidheid weg ;)
wel wat misselijkheid en nu loom gevoel, zelfde als bij de nox pump

De unleash deed goed zijn werk! :)
Alleen na de training was ik wel wat vaag!

Na de zomervakantievakantie koop ik hem in de stack met megagrow en EAS! :)

Tnx nog voor de samples!

Heb vandaag een whey delicious banaan/aardbei op.
Was ongeloofelijk lekker!!
Morgen aan unleash v3 beginnen, ben er erg benieuwd.
Wordt de eerste keer...

Ook ik nog niks in huis trouwens pas zondag besteld! Ben benieuwd of het nog komt een dezer dagen;)

tnt is weer geweest weer niks gehad:( woensdag besteld! hoe kan dat Renee?

Ook 31 juli aangevraagd nog niks binnen, even afwachten dan maar. :)

tnt is weer geweest weer niks gehad:( woensdag besteld! hoe kan dat Renee?

Ik heb dat gewoon via de post gekregen, dus niet met een transportbedrijf. Duurt wel iets langer dan een normale bestelling, maar maakt ook helemaal niets uit éh, het is voor ons een gratis bestelling.

Top actie, de appeltaart, wel geen idee hoe ik het moet omschrijven, ik had niet het gevoel of ik taart in mijn mond had lol :p
Slecht smaken doet het zeker en vast niet.

Unleash heb ik nog niet gebruikt.

Terug
Naar boven