Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren 4 samples binnengehad.
Gemixt met 250ml halfvolle melk:
Cookies & Cream: 9/10
Chocola: 8/10

Laatst bewerkt:
Ben eens benieuwd! Ik kreeg deze site van een vriend en zei dat ik dit ook maar eens moest proberen :)

heb ze allemaal getest

vond ze allemaal wel lekker echt top

ik ga toch voor de bananen smaak straks even bestellen

:)

Bedankt voor de samples. Ze smaken erg goed.

Heb de samples vandaag binnen gekregen
Ipv banaan kreeg ik chocolate maar dat mag de pret niet drukken.
aardbei smaak was super, weet niet meer wat lekkerder was whey delicious of deze..

• Topic Starter Topic Starter
heb ze allemaal getest

vond ze allemaal wel lekker echt top

ik ga toch voor de bananen smaak straks even bestellen

:)

Gaan we dan morgen direct voor je versturen!

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Heb de samples vandaag binnen gekregen
Ipv banaan kreeg ik chocolate maar dat mag de pret niet drukken.
aardbei smaak was super, weet niet meer wat lekkerder was whey delicious of deze..

Ik heb maar 1 advies:D

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

idd vlaanderen :D hopelijk morge mij shakie in huis,,,:D

en dan :zuip:

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Bedankt voor de samples. Ze smaken erg goed.

Graag gedaan:)

heb de demo's gekregen en getest en vind de banaan een zeer lekkere smaak hebben!!! echt lekker, maar toch nog niet overtuigd om over te schakelen van pvl naar jullie.

Eigenlijk lijkt het mij dat er wel een flinke markt is voor de Cookies and Cream zonder Whey in de supermarkt, als alternatief voor Nesquick.
Daar zou je echt binnen mee kunnen lopen.
Ideetje wellicht?

Eigenlijk lijkt het mij dat er wel een flinke markt is voor de Cookies and Cream zonder Whey in de supermarkt, als alternatief voor Nesquick.
Daar zou je echt binnen mee kunnen lopen.
Ideetje wellicht?

Ja, maar de supermarkt kom je toch nooit echt binnen. Daar spelen andere belangen. Wij houden het mooi bij de whey:D

heb de demo's gekregen en getest en vind de banaan een zeer lekkere smaak hebben!!! echt lekker, maar toch nog niet overtuigd om over te schakelen van pvl naar jullie.

Gisteren zijn mijn samples binnengekomen, erg snel.
Heb vanmorgen de bananensmaak geprobeerd (met 400ml magere melk en 30 gram havermoutpoeder in een shake-beker)

Mixbaarheid: 10/10 absoluut geen klontjes, erg makkelijk.
Smaak: 9/10 bijna perfect.. veel bananenshakes zijn erg zoet, deze is precies zoet genoeg wat mij betreft. Origineel wou ik een 8 geven omdat de bananensmaak wat sterker mocht, maar met 250ml melk zal het wel wat sterker hebben gesmaakt.

Hoop dat de rest van de smaken ook zo lekker zijn!

Gisteren zijn mijn samples binnengekomen, erg snel.
Heb vanmorgen de bananensmaak geprobeerd (met 400ml magere melk en 30 gram havermoutpoeder in een shake-beker)

Mixbaarheid: 10/10 absoluut geen klontjes, erg makkelijk.
Smaak: 9/10 bijna perfect.. veel bananenshakes zijn erg zoet, deze is precies zoet genoeg wat mij betreft. Origineel wou ik een 8 geven omdat de bananensmaak wat sterker mocht, maar met 250ml melk zal het wel wat sterker hebben gesmaakt.

Hoop dat de rest van de smaken ook zo lekker zijn!

Hier doen we het voor:)

Super!! In melk wordt de banaan inderdaad ook iets zoeter.

is bestelling 108414 al verzonden eigenlijk ? :D kverwacht het echt wel vandaag :o
maandag met internetbanking betaald,,

Deze week 3 smaken geprobeerd, ze waren alle drie makkelijk oplosbaar, ook zonder shakebeker.
Banaan: 9/10
Fresh berry: 7,5/10
Strawberry: 9/10

Vooral banaan & aardbei waren dus erg lekker :D

samples waren er idd binnen een dag:) vond de fresh berry niks maar de andere smaken des te lekkerder!

samples waren er idd binnen een dag:) vond de fresh berry niks maar de andere smaken des te lekkerder!

Dank je, keuze genoeg:D Je persoonlijke voorkeur zit er altijd bij...

En dan te bedenken dat vandaag (pas 2 weken na introductie) al is besloten dat er dankzij de overweldigende belangstelling(!):) binnen 2 maanden nog zeker 4 smaken bij komen:cool:

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, 1 Pot vanille, 1 Pot Aarbei en 1 Pot Cookies & Cream

Man wat een heerlijke smaak die Cookies & Cream (zat niet bij de samples) kan er niet genoeg van krijgen. Vanille zat bij de samples en was net een ijsje. Nu nog eens die aarbei proberen die niet bij de samples zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven