- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De aardbei sample dus getest, moet zeggen echt heerlijk.
Als men whey op is bestel ik zeker deze!![]()
Vandaag mijn bestelling binnengekregen, 1 Pot vanille, 1 Pot Aarbei en 1 Pot Cookies & Cream
Man wat een heerlijke smaak die Cookies & Cream (zat niet bij de samples) kan er niet genoeg van krijgen. Vanille zat bij de samples en was net een ijsje. Nu nog eens die aarbei proberen die niet bij de samples zat

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
De aardbei is ook heerlijk. Als je een pot bestelt dan kun je ook meteen 2 gratis samples mee bestellen van andere smaken.![]()
Maar hoemeer smaken je kent hoe moeilijker de keuze want ze zijn zo heerlijkHeb ik ook gedaanMaar hoemeer smaken je kent hoe moeilijker de keuze want ze zijn zo heerlijk
Dat willen we graag horen of in dit geval lezen
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
De aardbei is ook heerlijk. Als je een pot bestelt dan kun je ook meteen 2 gratis samples mee bestellen van andere smaken.![]()
Waarom geen poll op jullie website van de lekkerste smaak?
Echt top smaak (choco & vanille), dit overtreft de delicious line van XXL, de prijs is ook top, mijn volgende bak whey haal ik wel even bij jullie![]()

Stuur je nog samples? Vindt de prijs voor die whey heel goedkoop, ben eens benieuwd
Ik heb ze van de week al heel snel (dubbel!) ontvangen.
Vanmorgen even de banaan geprobeerd, en die is zelfs met water wat romig!
Goed spul, lost ook enorm makkelijk op in het water.

Heb de luxe gehad alle 6 de samples te proberen en vond ze allemaal erg lekker behalve chocola, maar ik ben uiteindelijk toch voor de pot met bananensmaak gegaan. goeie actie dit met die gratis samples ik denk dat jullie er veel kopers mee binnen zullen halen![]()
De positieve reacties op het forum zijn zeker een extra motivatie
Vandaag binnen gekregen na zeer snelle levering! Na mijn training de smaak Cookies en Cream geprobeerd. Lekkere smaak, alsof ik echt koekjes zat te vreten! Mijn volgende pot whey kan wel eens bij Body&Fit shop weg komen.
Super actie en perfecte service!Dusver alleen goede ervaringen met deze online shop gezien de service en prijs.
![]()
Samples ook ontvangen, en ben sinds nu een echt cookies monster.
Volgende bestelling word cookies cookies cookies!!!
er gaan bij ons zelf op de zaak ook wel een paar shakes in cookies smaak doorheen per dag
Ik heb ze van de week al heel snel (dubbel!) ontvangen.
Vanmorgen even de banaan geprobeerd, en die is zelfs met water wat romig!
Goed spul, lost ook enorm makkelijk op in het water.
voldoende testmateriaal.. dank je voor het compliment!
) maar es 4500gr. Cookies en Cream besteld! Ik heb de andere smaken geprobeerd en die waren echt uitzonderlijk goed, zeker na de Protein Revolution( vond de smaak wat bitter ).
Daarnet na de training 2 zakjes Vanille met een 1/2 ltr water gedaan.
Resultaat hetzelfde.
Lost echt héél goed op, beter dan mijn huidige whey.
Lekker en romig!
Doe anders nog maar een paar van die envelopen!![]()
dan wordt het pas echt voordelig..Zojuist ( op een zondag ja) maar es 4500gr. Cookies en Cream besteld! Ik heb de andere smaken geprobeerd en die waren echt uitzonderlijk goed, zeker na de Protein Revolution( vond de smaak wat bitter ).
Uit interesse, wat is nu het verschil tussen de Protein Revolution en de Whey Perfection, behalve het grote verschil in smaak?
Groot compliment overigens B&F. Ben erg tevreden over jullie producten!![]()

Da's afgesproken dan!