Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De aardbei sample dus getest, moet zeggen echt heerlijk.
Als men whey op is bestel ik zeker deze! ;)

• Topic Starter Topic Starter
De aardbei sample dus getest, moet zeggen echt heerlijk.
Als men whey op is bestel ik zeker deze! ;)

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Vandaag mijn bestelling binnengekregen, 1 Pot vanille, 1 Pot Aarbei en 1 Pot Cookies & Cream

Man wat een heerlijke smaak die Cookies & Cream (zat niet bij de samples) kan er niet genoeg van krijgen. Vanille zat bij de samples en was net een ijsje. Nu nog eens die aarbei proberen die niet bij de samples zat

De aardbei is ook heerlijk. Als je een pot bestelt dan kun je ook meteen 2 gratis samples mee bestellen van andere smaken.:)

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

De aardbei is ook heerlijk. Als je een pot bestelt dan kun je ook meteen 2 gratis samples mee bestellen van andere smaken.:)

Heb ik ook gedaan :D Maar hoemeer smaken je kent hoe moeilijker de keuze want ze zijn zo heerlijk

Waarom geen poll op jullie website van de lekkerste smaak?

Echt top smaak (choco & vanille), dit overtreft de delicious line van XXL, de prijs is ook top, mijn volgende bak whey haal ik wel even bij jullie ;)

Vandaag binnen gekregen na zeer snelle levering! Na mijn training de smaak Cookies en Cream geprobeerd. Lekkere smaak, alsof ik echt koekjes zat te vreten! Mijn volgende pot whey kan wel eens bij Body&Fit shop weg komen.
Super actie en perfecte service! :thumbs: Dusver alleen goede ervaringen met deze online shop gezien de service en prijs. :D

Ik heb deze week dus de samples gekregen (8 zelfs^^); helaas niet de Fresh Berry Blast en Banana die ik ook had gevraagd :(
Ben pas gisteren thuisgekomen en heb vandaag 2 smaken geproefd.
De cookies vond ik wel goed, al mocht de smaak iets sterker zijn.
De strawberry vond ik iets te slap van smaak helaas.
Wel zeker goed te drinken en lekker :)

Nog een review..

Omdat ik bepaalde smaken sowieso niet lekker vindt heb ik die aan mijn vriendin gevoerd:
Cookies & cream: Erg lekker, het smaakt alsof je iets vettigs en ongezonds aan het drinken bent, echt 'cookies & cream' dus, smaakt een beetje als stroopwafelijs.
Chocolade: "De lekkerste chocolade shake die ik ooit geproefd heb!" (En ze heeft al een hoop verschillende merken geprobeerd).. Niet te zoet, en het ruikt naar echte Nesquick. Geen chemische smaak in tegenstelling tot veel anderen..
Berry Blast: Smaakt erg lekker, smaakt naar een sort van aanmaak pudding (Saroma?)..

Aardbei: Ruikt lekker, geen chemische nasmaak, een lekkere niet te zoette aardbeiensmaak.

De smaken bij deze shakes zijn echt heel erg goed gelukt, echt wel een heel erg lekkere shake voor een hele lichte prijs :cool:

Stuur je nog samples? Vindt de prijs voor die whey heel goedkoop, ben eens benieuwd

Heb de luxe gehad alle 6 de samples te proberen en vond ze allemaal erg lekker behalve chocola, maar ik ben uiteindelijk toch voor de pot met bananensmaak gegaan. goeie actie dit met die gratis samples ik denk dat jullie er veel kopers mee binnen zullen halen:D

Samples ook ontvangen, en ben sinds nu een echt cookies monster:D.
Volgende bestelling word cookies cookies cookies!!!

Ik heb ze van de week al heel snel (dubbel! :thumb:) ontvangen.
Vanmorgen even de banaan geprobeerd, en die is zelfs met water wat romig! :thumb:
Goed spul, lost ook enorm makkelijk op in het water.

Stuur je nog samples? Vindt de prijs voor die whey heel goedkoop, ben eens benieuwd

Ja, geef je naam en adres maar even door via PM.

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Vanmorgen even de banaan geprobeerd, en die is zelfs met water wat romig! :thumb:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Heb de luxe gehad alle 6 de samples te proberen en vond ze allemaal erg lekker behalve chocola, maar ik ben uiteindelijk toch voor de pot met bananensmaak gegaan. goeie actie dit met die gratis samples ik denk dat jullie er veel kopers mee binnen zullen halen:D

Dank je, ik moet zeggen dat het ons ook goed is bevallen.:)De positieve reacties op het forum zijn zeker een extra motivatie:cool:

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Vandaag binnen gekregen na zeer snelle levering! Na mijn training de smaak Cookies en Cream geprobeerd. Lekkere smaak, alsof ik echt koekjes zat te vreten! Mijn volgende pot whey kan wel eens bij Body&Fit shop weg komen.
Super actie en perfecte service! :thumbs: Dusver alleen goede ervaringen met deze online shop gezien de service en prijs. :D

:thumbs: goed om te lezen!!

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Samples ook ontvangen, en ben sinds nu een echt cookies monster:D.
Volgende bestelling word cookies cookies cookies!!!

:zuip:er gaan bij ons zelf op de zaak ook wel een paar shakes in cookies smaak doorheen per dag:D

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

:D voldoende testmateriaal.. dank je voor het compliment!:)

Daarnet na de training 2 zakjes Vanille met een 1/2 ltr water gedaan.
Resultaat hetzelfde.
Lost echt héél goed op, beter dan mijn huidige whey. :thumb:
Lekker en romig!
Doe anders nog maar een paar van die envelopen! :D

Zojuist ( op een zondag ja:p ) maar es 4500gr. Cookies en Cream besteld! Ik heb de andere smaken geprobeerd en die waren echt uitzonderlijk goed, zeker na de Protein Revolution( vond de smaak wat bitter ).

Uit interesse, wat is nu het verschil tussen de Protein Revolution en de Whey Perfection, behalve het grote verschil in smaak?:p

Groot compliment overigens B&F. Ben erg tevreden over jullie producten!:thumbs:

Super!! Gaan we even proberen :)

Daarnet na de training 2 zakjes Vanille met een 1/2 ltr water gedaan.
Resultaat hetzelfde.
Lost echt héél goed op, beter dan mijn huidige whey. :thumb:
Lekker en romig!
Doe anders nog maar een paar van die envelopen! :D

:D dan wordt het pas echt voordelig..

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Zojuist ( op een zondag ja:p ) maar es 4500gr. Cookies en Cream besteld! Ik heb de andere smaken geprobeerd en die waren echt uitzonderlijk goed, zeker na de Protein Revolution( vond de smaak wat bitter ).

Uit interesse, wat is nu het verschil tussen de Protein Revolution en de Whey Perfection, behalve het grote verschil in smaak?:p

Groot compliment overigens B&F. Ben erg tevreden over jullie producten!:thumbs:

Protein Revolution bevat een behoorlijke hoeveelheid toegevoegde aminozuren BCAA/EAA/Leucine, dat verklaart direct de iets meer "bittere" smaak. Dat is een eigenschap van deze aminozuren.

Dank je, voor de bestelling, deze verzenden we morgen direct voor je:)

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Super!! Gaan we even proberen :)

De samples worden morgen direct voor je verzonden..:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven