XXL Nutrition

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de luxe gehad alle 6 de samples te proberen en vond ze allemaal erg lekker behalve chocola, maar ik ben uiteindelijk toch voor de pot met bananensmaak gegaan. goeie actie dit met die gratis samples ik denk dat jullie er veel kopers mee binnen zullen halen:D
Volgens mijn vriendin was chocola de lekkerste chocoladeshake ooit..
Toch grappig dat smaken zo verschillen he.. Dat bewijst dat die samples toch erg handig/nuttig zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mijn vriendin was chocola de lekkerste chocoladeshake ooit..
Toch grappig dat smaken zo verschillen he.. Dat bewijst dat die samples toch erg handig/nuttig zijn!

Klopt, wij zullen in de toekomst ook voor meer producten eerst samples uit gaan brengen.

Ik heb nu ook even de chocolade smaak en vanille geproefd.
Uiteindelijk vond ik de chocolade de beste; het smaakte naar een echt stuk chocolade. Op de tweede plaats cookies and cream, derde de vanilla en 4de de strawberry!

vanille & chocolade tot dusver geproefd en damn lkkr =)

precies milk shake se xD zeker aan te raden !

+1, al was het alleen mijn vrouw.

Vond zelf cookies & cream het lekkerste :) . Bedankt btw voor alle samples :thumbs:

Graag gedaan!

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Jep,

Heb ze al aangekregen....waarvoor dank!

Superactie!

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

vanille & chocolade tot dusver geproefd en damn lkkr =)

precies milk shake se xD zeker aan te raden !

:zuip:

Gisteren al eerder eens wat gemeld over de samples.
Ik heb ze allemaal opgemaakt rondom mijn training.
Eindresultaat: lekkere smaak (cookies & cream vind ik de minste ;)) heel goed oplosbaar in water, iets minder goed oplosbaar in (magere) melk, heerlijk romig met water/voor de smaak hoeft het niet persé met melk. :thumb:
Als de prijs goed is, een aanrader! ;)

Gisteren al eerder eens wat gemeld over de samples.
Ik heb ze allemaal opgemaakt rondom mijn training.
Eindresultaat: lekkere smaak (cookies & cream vind ik de minste ;)) heel goed oplosbaar in water, iets minder goed oplosbaar in (magere) melk, heerlijk romig met water/voor de smaak hoeft het niet persé met melk. :thumb:
Als de prijs goed is, een aanrader! ;)

:thumbs: Dank je:D

Heb nu banaan, aarbei, cookies&cream en vanille gehad, bedankt voor de samples. :D

Positief: Goede smaak, geen chemische nasmaak wat nog weleens voorkomt. (Al vond ik cookies&cream een beetje onidentificeerbaar, maar ieder z'n voorkeur natuurlijk)
Negatief: Tikkeltje te zoet voor mij helaas. (zit daarentegen al een tijdje aan de heel zachte scivation whey)

Maar misschien dat ik een keert een potje aarbei meepak voor erbij. ;)

pfff heb nu nog steeds geen samples gekregen (en is al van 9 april) :(
Ochja heb ondertussen al een bestelling geplaatst met de whey perfection (gebaseerd op de goede meningen :p).

Heb ze vandaag binnengekregen, was toch sneller dan verwacht(ivm belgische post). Straks eventjes proberen!
EDIT: Net de banaansmaak met water geprobeert, was er niet direct weg van.. misschien was hij wel lekkerder met melk, maargoed smaken verschillen! :)

Laatst bewerkt:
Jaja, na enkele daagjes wachten toch aangekregen!

Ik ga ze vandaag proberen! (enkel jammer van een kleine fout, vanille i p v chocolade, maar dat is daarom niet slecht :D)

pfff heb nu nog steeds geen samples gekregen (en is al van 9 april) :(
Ochja heb ondertussen al een bestelling geplaatst met de whey perfection (gebaseerd op de goede meningen :p).

Thanks, de Whey zal je zeker bevallen:)

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

PM gezien, de samples worden morgen voor je verzonden:cool:

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Heb nu banaan, aarbei, cookies&cream en vanille gehad, bedankt voor de samples. :D

Positief: Goede smaak, geen chemische nasmaak wat nog weleens voorkomt. (Al vond ik cookies&cream een beetje onidentificeerbaar, maar ieder z'n voorkeur natuurlijk)
Negatief: Tikkeltje te zoet voor mij helaas. (zit daarentegen al een tijdje aan de heel zachte scivation whey)

Maar misschien dat ik een keert een potje aarbei meepak voor erbij. ;)

Mooi;) er komen straks nog 4 smaken bij, keuze genoeg:D

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Jaja, na enkele daagjes wachten toch aangekregen!

Ik ga ze vandaag proberen! (enkel jammer van een kleine fout, vanille i p v chocolade, maar dat is daarom niet slecht :D)

Ok, ben benieuwd naar je bevindingen;)

nog 4 smaken bij? Jullie maken er bijna een lekkernij van :D

nog 4 smaken bij? Jullie maken er bijna een lekkernij van :D

Ja, niet direct smaken waar je het eerst aan denkt maar echt verschrikkelijk lekker!

-Fresh Orange Milkshake (echt fris)
-Creamy Coconut Milkshake
-Sweet Apple (moet je echt proeven)
-Fresh Peach milkshake

Stuk voor stuk heerlijke smaken die je echt zullen verrassen, vooral het frisse in de orange, sweet apple, en de peach is echt opvallend.
De fresh orange vindt ik zelfs echt het beste wat ik ooit geproefd heb en ik heb al heel wat shakes geproefd:D

Duurt nog wel even.....maar er is nu gelukkig al keuze genoeg;)

Wanneer kunnen we die smaken verwachten ?

Cookies 4/10
Freshberry 5/10
Banana 7.5/10
Vanille 8.5/10 :thumbs:

De smaak zat er alleszins voldoende in, heb ruim een halve liter water gebruikt en vond het nog te straf :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven