Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, niet direct smaken waar je het eerst aan denkt maar echt verschrikkelijk lekker!

-Fresh Orange Milkshake (echt fris)
-Creamy Coconut Milkshake
-Sweet Apple (moet je echt proeven)
-Fresh Peach milkshake

Stuk voor stuk heerlijke smaken die je echt zullen verrassen, vooral het frisse in de orange, sweet apple, en de peach is echt opvallend.
De fresh orange vindt ik zelfs echt het beste wat ik ooit geproefd heb en ik heb al heel wat shakes geproefd:D

Duurt nog wel even.....maar er is nu gelukkig al keuze genoeg;)
Klink allemaal erg goed hoor! :D

Thanks!:cool:

Ik hoor trouwens net dat de nieuwe smaken in de laatste week Mei of eerste week Juni komen.

Nog bedankt voor de levering van de samples! Vanille en Berry Blast waren erg lekker! Niet te zwaar op de maag, goede smaak, goed op te lossen, niet te zoet, drinkt lekker weg etc. Prima shake! :rolleyes:

goed van smaak . bestel zeker als ik bijna zonder zit ...

Nog altijd niet toegekomen :(

Thanks!:cool:

Ik hoor trouwens net dat de nieuwe smaken in de laatste week Mei of eerste week Juni komen.

Hallo, ik zie net dat er een combo is van whey perfection en total muscle, kan ik aangeven welke smaak ik wil of is het altijd standaard een smaak?
Is het ook mogelijk dat ik bijvoorbeeld samples kan krijgen van crack of van no xplode als ik iets bestel?

• Topic Starter Topic Starter
Nog bedankt voor de levering van de samples! Vanille en Berry Blast waren erg lekker! Niet te zwaar op de maag, goede smaak, goed op te lossen, niet te zoet, drinkt lekker weg etc. Prima shake! :rolleyes:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Hallo, ik zie net dat er een combo is van whey perfection en total muscle, kan ik aangeven welke smaak ik wil of is het altijd standaard een smaak?
Is het ook mogelijk dat ik bijvoorbeeld samples kan krijgen van crack of van no xplode als ik iets bestel?

Wanneer je de combi Whey Perfection en Total Muscle Solution bestelt dan kun je ook de smaken kiezen (wijst zich vanzelf als je op de "rode pijl met witte +" drukt). Vermeld maar bij "opmerkingen" bij je bestelling (ook dit wijst zich vanzelf als je bestelt) dat je graag Crack sampling wilt ontvangen. (no xplode sampling is er momenteel niet)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

goed van smaak . bestel zeker als ik bijna zonder zit ...

:thumbup:

Chocolade was best lekker! Enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat er veel klonters in zitten.. :/ Maar dit zal wel zijn omdat ik nog geen shakebeker heb, doe het nu in een groot glas met een vork ^^

Chocolade was best lekker! Enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat er veel klonters in zitten.. :/ Maar dit zal wel zijn omdat ik nog geen shakebeker heb, doe het nu in een groot glas met een vork ^^

In een glas met vork is niet lekker. Met een shakebeker lost het met 3x schudden 100% op en heb je een heerlijke shake:zuip:

Tip; Als je bij ons iets bestelt dan krijg je bij veel producten een gratis shakebeker:)

Met shake-beker geen enkel klontje!
Die shake-beker die je er bij een bestelling gratis bij krijgt doet het perfect, en is nog een mooi ding ook nog, dus dat is dan meteen een mooie oplossing :D

Ik vond, persoonlijk, de banaan minder... =(
Niet sterk genoeg van smaak en een lichte, vieze bijsmaak... :)

Anderen waren wel lkkr :)

pff had liever men shake zo rap willen ontvangen dan mijn samples want zit nu zonder! :(!

Hartelijk dank voor de samples!

Gisteren de banaan gedronken (met water): 7/10 (na het drinken van de chocolade kon ik moeilijk meer geven!)

Vandaag de chocolade (10/10 - met melk). ZO LEKKER!

Ik vond, persoonlijk, de banaan minder... =(
Niet sterk genoeg van smaak en een lichte, vieze bijsmaak... :)

Anderen waren wel lkkr :)

Banaan was ook niet zo lekker vond ik, maar denk dat hij met melk wel stukken lekkerder is.

pb verstuurd?

even een berichtje anders kan ik je niets pb-en

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven