Ik verwacht 4 - 6 weken... als ik meer richting heb qua tijd dan zal ik dit direct melden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klink allemaal erg goed hoor!Ja, niet direct smaken waar je het eerst aan denkt maar echt verschrikkelijk lekker!
-Fresh Orange Milkshake (echt fris)
-Creamy Coconut Milkshake
-Sweet Apple (moet je echt proeven)
-Fresh Peach milkshake
Stuk voor stuk heerlijke smaken die je echt zullen verrassen, vooral het frisse in de orange, sweet apple, en de peach is echt opvallend.
De fresh orange vindt ik zelfs echt het beste wat ik ooit geproefd heb en ik heb al heel wat shakes geproefd
Duurt nog wel even.....maar er is nu gelukkig al keuze genoeg![]()

Thanks!
Ik hoor trouwens net dat de nieuwe smaken in de laatste week Mei of eerste week Juni komen.

Thanks!
Ik hoor trouwens net dat de nieuwe smaken in de laatste week Mei of eerste week Juni komen.
Nog bedankt voor de levering van de samples! Vanille en Berry Blast waren erg lekker! Niet te zwaar op de maag, goede smaak, goed op te lossen, niet te zoet, drinkt lekker weg etc. Prima shake!![]()

Hallo, ik zie net dat er een combo is van whey perfection en total muscle, kan ik aangeven welke smaak ik wil of is het altijd standaard een smaak?
Is het ook mogelijk dat ik bijvoorbeeld samples kan krijgen van crack of van no xplode als ik iets bestel?
goed van smaak . bestel zeker als ik bijna zonder zit ...
Chocolade was best lekker! Enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat er veel klonters in zitten.. :/ Maar dit zal wel zijn omdat ik nog geen shakebeker heb, doe het nu in een groot glas met een vork ^^

Met shake-beker geen enkel klontje!Chocolade was best lekker! Enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat er veel klonters in zitten.. :/ Maar dit zal wel zijn omdat ik nog geen shakebeker heb, doe het nu in een groot glas met een vork ^^

Met shake-beker geen enkel klontje!
Die shake-beker die je er bij een bestelling gratis bij krijgt doet het perfect, en is nog een mooi ding ook nog, dus dat is dan meteen een mooie oplossing![]()
pff had liever men shake zo rap willen ontvangen dan mijn samples want zit nu zonder!!

Hartelijk dank voor de samples!
Gisteren de banaan gedronken (met water): 7/10 (na het drinken van de chocolade kon ik moeilijk meer geven!)
Vandaag de chocolade (10/10 - met melk). ZO LEKKER!
Je favoriete smaak zit er altijd bij!Ik vond, persoonlijk, de banaan minder... =(
Niet sterk genoeg van smaak en een lichte, vieze bijsmaak...
Anderen waren wel lkkr![]()
Ik vond banaan erg lekker, maar dat was dan wel met 400ml melkBanaan was ook niet zo lekker vond ik, maar denk dat hij met melk wel stukken lekkerder is.