MuscleMeat

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang gaat deze actie nog door?

ik heb ze vandaag binnen gekregen heb net banaan op met magere melk deze was lekker maar is het slimmer om het zoals op de verpakking met water te doen of met melk?

BEDANKT!:D

Heb vandaag de vanille 'geshaked' met wat melk, was net een milkshake alleen minder zoet! :D Geweldig spul,ik ga zo snel mogelijk een pot bestellen ^^

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang gaat deze actie nog door?

Er is nog steeds veel interesse in de samples dus we laten de actie nog even doorlopen zodat iedereen die wil de kans heeft Whey Perfection te proberen.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

ik heb ze vandaag binnen gekregen heb net banaan op met magere melk deze was lekker maar is het slimmer om het zoals op de verpakking met water te doen of met melk?

BEDANKT!:D

Met melk is net zo goed:)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Heb vandaag de vanille 'geshaked' met wat melk, was net een milkshake alleen minder zoet! :D Geweldig spul,ik ga zo snel mogelijk een pot bestellen ^^

:thumb:

Er is nog steeds veel interesse in de samples dus we laten de actie nog even doorlopen zodat iedereen die wil de kans heeft Whey Perfection te proberen.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Met melk is net zo goed:)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

:thumb:

Hey, ik heb net geprobeerd om een bericht te sturen. Maar ik krijg aangegeven dat ik een 1 of greater moet zijn. Waarschijnlijk doordat ik nog geen posts heb geplaatst op het forum. Kan ik mijn gegevens op een andere manier aangeven?

ik had de samples besteld en het beviel me goed, dus heb dinsdag maar een pot besteld, heb hem vandaag binnen goede service!

Smaak is iig super. Ik heb al m'n samples er ff doorheen gejaagd en zou elke smaak blindelings kopen. Zoals ik al eerder zei, zelfs met water zijn de shakes goed te pruimen, de meeste wheys falen hierin :thumbup:

Hey, ik heb net geprobeerd om een bericht te sturen. Maar ik krijg aangegeven dat ik een 1 of greater moet zijn. Waarschijnlijk doordat ik nog geen posts heb geplaatst op het forum. Kan ik mijn gegevens op een andere manier aangeven?

Mail maar even naar info@bodyenfitshop.nl
Dan komt het helemaal goed;)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

ik had de samples besteld en het beviel me goed, dus heb dinsdag maar een pot besteld, heb hem vandaag binnen goede service!

Dank je..:)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Smaak is iig super. Ik heb al m'n samples er ff doorheen gejaagd en zou elke smaak blindelings kopen. Zoals ik al eerder zei, zelfs met water zijn de shakes goed te pruimen, de meeste wheys falen hierin :thumbup:

..en dan te bedenken dat er volgende maand nog 4 smaken bij komen, hele keukenkast vol:D

pffff echt wa kbegin echt teleurgesteld te geraken in b&f,, vragen ze om mail te sturen doede da en een antwoord krijgde ni ze,,,?

Zeer lekker, wel ontevreden over bezorging, ik en 2 vrienden van me hebben met volle overtuiging en dankbaarheid gebruik gemaakt over deze actie,echter bij ieder van ons zat er wel een smaak bij die we niet hadden gevraagt en een smaak die we hadden gevraagt er niet bij, zal wss wel door drukte zijn geweest maar bij grotere bestellingen zou dit toch wel voor een kleine ergernis kunnen zorgen.

Maar zoals ik al zei, zeer lekkere smaak.

Zeer lekker, wel ontevreden over bezorging, ik en 2 vrienden van me hebben met volle overtuiging en dankbaarheid gebruik gemaakt over deze actie,echter bij ieder van ons zat er wel een smaak bij die we niet hadden gevraagt en een smaak die we hadden gevraagt er niet bij, zal wss wel door drukte zijn geweest maar bij grotere bestellingen zou dit toch wel voor een kleine ergernis kunnen zorgen.

Maar zoals ik al zei, zeer lekkere smaak.

:mier: je krijgt iets gratis en je gaat beginnen zagen?
ik bestel al jaren bij B&F en nog geen enkele fout gehad bij echte bestellingen ;)
dus niet bij gratis sampling ;)

Ik zei niet da ik niet dankbaar was (wat trouwens wel is), maar omdat dit bij 3 mense die ik ken was gebeurd maakte me ik enkele seconden even zorgen om de service, die blijkbaar dan wel in orde is :)

Ik zei niet da ik niet dankbaar was (wat trouwens wel is), maar omdat dit bij 3 mense die ik ken was gebeurd maakte me ik enkele seconden even zorgen om de service, die blijkbaar dan wel in orde is :)

sorry my bad, had dat zo wel verstaan..

ik vind het gwn hatelijk als mensen ook bvb beginnen te zagen dat ze gratis RPM samples krijgen en er 1capsuletje kapot is, of toch niet die pre-wo krijgen die ze gevraagd hadden als sample maar wel 2 van crack, 2 van superpump250 ofzo.. dat vind ik dan echt ondankbaar want je krijgt al gratis samples..

maar je moet me volgens mij dus idd geen zorgen maken en als er iets van probleem is bij een "echte" bestelling wordt dat meestal snel opgelost (zie body&fitshoptopic) :D

Zo eens een PM sturen, ben benieuwd naar de smaken.

niet eerlijk, niet eerlijk, niet eerlijk:sad:

heb me samples nog niet ontvangen (ofwel?) mijn bestelling is vandaag aangekomen met de samples, kheb ze zelfs niet gezien me man heeft ze gepakt. Hij vond ze heel lekker en kmoet ze zeker bestellen.
maar ik wil ook sample :p

Die samples zijn erg handig gebleken, maandag eens pot bestellen.
Moet alleen nog Fresh Berry proberen, maar de rest goed over te spreken vooral Banana.
Rest van de smaken niet echt mijn ding, maar maakt het niet minder.

Die samples zijn erg handig gebleken, maandag eens pot bestellen.
Moet alleen nog Fresh Berry proberen, maar de rest goed over te spreken vooral Banana.
Rest van de smaken niet echt mijn ding, maar maakt het niet minder.

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

heb me samples nog niet ontvangen (ofwel?) mijn bestelling is vandaag aangekomen met de samples, kheb ze zelfs niet gezien me man heeft ze gepakt. Hij vond ze heel lekker en kmoet ze zeker bestellen.

Als je volgende keer bestelt vraag bij "opmerkingen" dan maar even om Whey Perfection samples:D

top actie ik heb ook gedaan maar ik heb een bezoekers bericht gestuurd is dat ook goed

Laatst bewerkt:

Wel duidelijk wie bij jullie de broek aan heeft thuis. Kun je hem geen klap verkopen met een 32 kg dumbbell? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven