Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ze intussen geprobeerd, enkel de choco is nog over.
Als het om de smaak gaat is melk zeker aan te raden, de vanille was super zo!!
De Choco zal je ook goed gaan bevallen in melk
Ik ga de samples aanvragen en heb zojuist ook een bestelling geplaatst onder ref 110905
Graag jullie aandacht voor het afleveradres.
(PM gezien..)Whey Perfection is 90% concentraat 5% isolaat 5% hydrolisaatwat zijn de verhoudingen van de soorten whey?
aangezien ik dit toch ook wel belangrijk vind.
Concentraat bevat ongeveer 80% eiwitten, isolaat bevat ongeveer 90% eiwitten.
Een isolaat is duurder omdat het meer eiwitten bevat en omdat het technisch moeilijker (duurder) is te maken.
Een isolaat is vooral geschikt voor mensen die lactose intollerant zijn en voor mensen die graag veel geld uitgeven aan supplementen. Alle anderen kiezen voor een concentraat.
Isolaat is niet veel sneller dan een concentraat. Het eiwit op zich is hetzelfde. Het enige verschil is dat een whey concentraat meer lactose en vetten bevat naast het eiwit (en derhalve minder eiwit).
De vertraging door lactose en vetten is niet zo heel groot denk ik.
De aminozuurwaarden in het bloed na inname van whey lopen overigens al aardig op na een uur. De piek kan inderdaad rond 90-120 minuten liggen. Ik verwacht dat er individuele verschillen zullen zijn.
De opnamesnelheid van een hydrolisaat is afhankelijk van de mate van hydrolisering. Ik ken hiervan helaas geen tijden.
Kris
Bloedwaarden met hydrolisaat pieken op ca 80minuten
(Calbet JA, MacLean DA. Plasma glucagon and insulin responses depend on the rate of appearance of amino acids after ingestion of different protein solutions in humans)
Voor aminozuren geld ca 60minuten (Tipton KD, Borsheim E, Wolf SE, Sanford AP, Wolfe RR)
Isolaat piekt pas na 2uur (Dangin et al)
Concentraat is langzamer dan isolaat
De tijden lijken me vrij hoog? Hoewel er natuurlijk over pieken gesproken wordt, de opname begint natuurlijk veel vroeger.
De verteringssnelheid wordt primair bepaald door (vanuit de eigenschappen van de maaltijd bezien):
1) Het type eiwit
2) Het volume van de maaltijd / vloeistof
3) De mate waarin de voeding fijngekauwd is (bij vloeistof niet van belang)
4) Het vetgehalte van de maaltijd
Als je een concentraat-shake met een isolaat-shake vergelijkt, dan kan je stellen dat punten 1*, 2 en 3 gelijk zijn.
Alleen op punt 4 verschillen ze. Het verschil is echter niet groot genoeg om een noemenswaardig verschil in verteringssnelheid te krijgen.
Voor de snelheid hoef je een isolaat dus niet te nemen. Goede opties om voor een isolaat te kiezen zijn: minder lactose, minder kans op winderigheid en acne. Als je de juiste leverancier hebt, kan je daar in de meeste vergelijkingen nog aan toevoegen: meer eiwit voor dezelfde hoeveelheid geld.
Wat veel meer invloed heeft op de snelheid van opname is of je de shake met water of melk aanmaakt. En wat verder meetelt is of je nog wat maagvulling hebt van een vorige maaltijd.
Kris
Edit: belangrijke voetnoot
* Het type eiwit is in beide gevallen gefilterd whey eiwit. Het verschil tussen isolaat en concentraat is alleen de zuiverheid. Althans als voor beide alleen de filtratietechniek gebruikt is.
De meeste isolaten in NL zijn ultrafiltratie isolaten. Voor dat type isolaat geldt het bovenstaande verhaal.
aardbeismaak van de whey perfection en banaansmaak van de peptide pro whey
LEKKER
en zo heb je natuurlijk nóg meer hydrolisaat binnen
43,4 gr eiwitten

44,5 gram eiwitten

met whey perfection zit je gwn goed
mm, heb me niet kunnen inhouden. Heb net een pot besteld + een pot crack voor een kennis. Samples mogen zeker!![]()
@Body en Fitshop: Heb het bij een vriend van me geproefd en heb zelf ook maar meteen Whey Perfection besteld, hartstikke lekker!Is er misschien een mogelijkheid om een sample NOX pump oid erbij te krjigen? (ref 110975)
Bedankt voor de topshake!

Nog even een late toevoeging, heb de choco ook geprobeerd en die is echt 10/10. Toch één van de betere choco smaken die ik OOIT al geproefd heb. Zal binnenkort ééntje bestellen denk'k.
Dat is een mooi compliment
Zo ff niet kunnen vinden op jullie website, maar...wat zijn de overige ingrediënten...daar bedoel ik mee de smaakjes..zijn deze synthetisch?
Dat is toch de enige kunstmatige zoetstof gemaakt van suiker? maar iig beter dan aspartaam/cyclamaat (ja sorry ben daar echt een zeikerd in wat betreft mijn eigen voeding
). Bedankt voor je snelle reactie!
Graag gedaan

Hier even mijn mening over de shakes die ik beloofd had
-Banana Milkshake: Lekker, al helemaal met een banaantje erdoorheen.
-Strawberry Milkshake: Heerlijk in water en melk, ook een betrouwbare smaak natuurlijk
-Chocolate Milkshake: Wil ik nog proberen.
-Real Cookies en Cream: Nog proberen
-Fresh Berry Blast: Verbluffend lekker. Speciaal smaakje, maar niet per se chemisch ofzo, dus ik zit te denken om hier misschien een emmer van te bestellen ^^
Nice, dank je voor je mening. De Whey Perfection Berry Blast Milkshake zal je zeker goed bevallen
Als je volgende keer bestelt vraag bij "opmerkingen" dan maar even om Whey Perfection samples![]()
) zeer lekker.
welke proteineshake zou ik moeten bestellen als maaltijdvervanger?