Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag ontvang ik de proefverpakkingen van Whey Perfection!
pm het effe door naar bodyenfitshop zelf 
neem ik al quatral voor, das een vitamine bomals je begint met een eiwitdieet zou ik aanraden om te supplementeren met
- multivit
- visolie
omdat het belangrijk is je vitamine + minerale binnen te krijgen en eveneens je Omega-3 essentiele vetzuren.

jammer dat ik em niet kon proeven, heb de samples nog niet ontvangen en die die bij de bestelling zaten heeft me man opgedronkenBelangrijke bij een maaltijdvervanger (vind ik) is ook dat je hem wat lekker vindt.. dus ik zou de whey perfection kiezen![]()

wou die enkel de aardbei nog eerst eens proeven wwant das zijn favoriete smaak
neem ik al quatral voor, das een vitamine bom
jammer dat ik em niet kon proeven, heb de samples nog niet ontvangen en die die bij de bestelling zaten heeft me man opgedronken
die zei wel dat ze lekker waren want kmoet ze bestellenwou die enkel de aardbei nog eerst eens proeven wwant das zijn favoriete smaak
![]()

kortom waren allemaal goddelijk zeker omdat de voedingswaarden ook nog eens picobello zijn
. Maarja welke zal ik kiezen
Zit te twijfelen tussen aardbei en vanille.is 6/7 dagen trainen dan geen training?bestel een potje en vraag extra samples (specifiek whey perfection of afvalproducten) anders krijg je mss crack of hemorush in je doos en aangezien je niet traint ben je daar niet echt iets mee![]()
Bedankt samples goed aangekomen gisteren, heb deze morgen de aardbei getest.
smaak was best goed voor aardbei , geen overdreven chemische smaak zoals bij sommige
andere merken aardbeismaak, mixte zeer goed, kwaliteit zal ook wel goed zijn?
Makkelijk mixbaar, zeer licht verteerbaar en ook nog eens goed van smaak! 

komt door de ultra filtering denk ikedit; de structuur van deze whey is veel fijner dan die van Pure Whey Blend.
Enig idee hoe dit komt?
hmmm mijn trainingsschema:daarmee bedoel ik krachttraining om echt spiermassa te krijgen..
ik denk niet dat je achter een creatine aan het zoeken bent die je meer spiermassa oplevert?![]()
)
Graag ontvang ik de proefverpakkingen van Whey Perfection!
Kunt u mij een e-mailadres sturen waar ik mijn adresgegevens kan vermelden?
Dank!

het nare gevoel kwam weer op maar heb gevonden van wat het kwam.
Je zei me nog niet teveel koffie en veel water, daar zat dus het probleempje, wel koffie geen water![]()

..... 

jep dat was het
Symptomen van cafeïne in overmatige hoeveelheden kan leiden tot rusteloosheid, beven, duizeligheid, suizende oren en hartkloppingen.![]()

heb overtraint vrees ik, mijn schouders en linker-elleboog doen helse pijn en kraken als zot.en je traint idd serieus maar ja je weet wel wat ik bedoelde he![]()
en graag naar spiermassa kijken? wil je wel fototje doorsturen hoor.....
![]()
maar mag wel fototjes sturen van "volwassenen
" (wel mannelijk hé
)
)jep dat was het
heb overtraint vrees ik, mijn schouders en linker-elleboog doen helse pijn en kraken als zot.
Misschien vandaag even rustpauze nemen?
totale krachttraining zat gisteren op 3875kg das nog niets vergeleken met jullie, hoop tegen eind van deze maand op 4000 te zitten. is er niets dat die pijn wegneemt?
hmm ben niet zo voor pedo hoormaar mag wel fototjes sturen van "volwassenen
" (wel mannelijk hé
)

ohja heb nog een staaltje kunnen bemachtigen van de cookies en cream, zeer lekker eindelijk eentje zonder poeder smaak MAAR (altijd een maar hé) VEEEEEEEL te zoet voor mij heb je zo niet iets zonder suikers? (ook geen nepsuikers)
gescheurde spier elleboog

rofl22-30 = pedo? mm.. jij noemt mij kindje? dan moet ik je bomma noemen![]()
![]()
zoietsja B&F shop zou dit mss eens moeten overwegenvanille proeft minder zoet denk ik, naturel versie is er niet (denk ik) mss een aanrader voor B&Fshop? Hoewel de whey perfection juist zo hard gaat voor zijn lekkere smaak (n natuurlijk ook prijs/kwaliteit)