Vanmorgen de koekjes smaak, en bessen smaak genomen. Vanmiddag de vanille en banaan.
De cookie en cream, smaak is onnatuurlijk, niet mijn smaak. Heeft wel iets van koekjes smaak hoor, maar voor proteine, nee, niet mijn idee.
De bessen smaak, bijzondere hoge frisse smaak er in, een zuurtje, heerlijk, erg natuurlijke smaak daardoor, alsof je bessen in de blender hebt gedaan en pitjes er uit gezeeft. Ik heb het poeder in een ruime wit plastic kom gedaan en een halve minuut gemixed met een garde. Als ik een goede saus maak, en wil dat ie zeker weten lukt, maak ik het ook zo. Dus geen shakebeker dit keer. Even laten staan, en daarna inschenken. Wat op valt, totaal geen klontjes, geen drijvende, en niks op de bodem van onopgelost poeder, zelfs geen kleur verschil of dikte verandering bij inschenken laatste beetje/druppels uit kom. Wat me verder op valt, totaal geen schuim vorming, waardoor ie niet meer te drinken is, zoals helaas vaak bij de isolaat proteines het geval is. Bekertje drinkt heel makkelijk weg. Opvallend dat ie veel dunvloeibaarder is dan drinkyoghurt, eerder magere melk achtig, met dus een smaakje. Na 10 minuten na drinken geen nasmaak a.h. gehemelte, zoals vaak het geval is bij mij bij andere merk shakes. Na 30 minuten een goed gevuld gevoel in de maag, geen enkele oprisping of gevoel dat je iets onnatuurlijks hebt gedronken. Bij weggooien zakje kneep ik het samen, er kwam een stofwolkje van poeder uit, zo fijn is het, daardoor lost het ook zo goed op denk ik.
'sMiddags de vanille en banaan genomen. Banaan smaakt echt naar rijpe banaan, erg goede smaak zeg.
De vanille, echt naar vanille, maar ik houdt niet zo van die smaak. Beetje toetje achtig. De laatste was vrij zoet, de rest gemiddeld zoet. Als ik bestel neem ik toch banaan denk ik. Gewoon het mildst van smaak, je drinkt hem echt zo weg. Ook na mixen en beker 1 uur laten staan, geen bezinksel, hoefde niet opnieuw te roeren zelfs. 9 gr Kh / 100 gr vind ik wat aan de hoge kant, had liever 3 of 4 % koolhydraten gezien, maar ga zeker een grote pot banaan bestellen binnenkort. Heel dunvloeibaar, net waterdrankje, geen nasmaak, niet op gehemelte v.h. poeder, niet v.d. zoetstoffen, niks, perfect product dus.