AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg het net binnen :D maandag maar eens uitproberen :cool:

Ik heb net cookies and cream en banaan al geproeft. Cookies and cream is zeer lekker alleen een klein bitter nasmaakje

banaan is zeer lekker.

Vanmiddag zijn chocola en strawberry aan de beurt jammer genoeg niet de bosbessen en vanille xD

ik heb net alle samples binnen gekregen heel erg bedankt en ga het vanavond proberen heel erg bedankt

hoeveel gram is het eigenlijk per sample? full scoop?

edit.

Laatst bewerkt:
ik heb ze binnen vanavond maar eens proberen, bedankt!:)

Krijg ze net ook binnen, super actie!

net binnen gekregen, can't wait :D

heb net aarbei geprobeert met water en dan lijkt het net fristie van vroeger.eigenlijk best wel lekker dus ik ga zeker een pot bestellen.vanaf wanneer is het leverbaar eigenlijk????

Zeer mooie actie ;), hoop ze zo snel mogelijk te kunnen uitproberen :)

mooi samples net binnengekregen, ruim binnen 24 uur. Alleen jammer geen cookies and cream. maar goed eerst eens deze proberen

• Topic Starter Topic Starter
heb net aarbei geprobeert met water en dan lijkt het net fristie van vroeger.eigenlijk best wel lekker dus ik ga zeker een pot bestellen.vanaf wanneer is het leverbaar eigenlijk????

Vanaf donderdag :cool:

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Krijg ze net ook binnen, super actie!

:)

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

ik heb ze binnen vanavond maar eens proberen, bedankt!:)

Graag gedaan!

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

hoeveel gram is het eigenlijk per sample? full scoop?

Yes, 28 gram.

vandaag binnengekregen en moet zeggen dat defresh berry erg goed smaakt!

Heb de sampels ook binnen. Dat het maandag maar mag smaken.

Ik heb ze ook binne. ga zo mn 1ste shaky proberen...

top actie :):)

Thanks ik heb ze ook binnen! :)

heb het binnen bedankt:), snelle levering btw!

PM verstuurd. Ben benieuwd.

Banaan is goedgekeurd ;)

(voor het eerst dat ik een lekkere bananenshake heb gevonden; in het verleden een stuk of vier andere merken banaan gehad en dat was niet echt je-van-het maar deze is echt heerlijk!)

Als er in mijn andere samples nog een lekkere smaak bijzit ga ik zeker twee potten bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven