XXL Nutrition

Groei ik nog?

GL87

Novice
Waardering
0
Kweet ni of het in deze categorie hoort. Toen ik 13 jaar was, meette ik 1m 70 (47KG) nu ben ik 15 en ik ben maar 1m 73 (57,7KG). Op het CLB hadden ze gezegd da ik nog maar enkele cm's groei maar zeker toch geen 10cm...

tussen 1m70 en 1m73 is maar 3 cm verschil hor
geen 10

ik denk dat je wel nog groeit je bent 15

Je zal weliswaar nog ietsje groeien, maar je mag er prat op gaan dat je geen 1m80 of meer gaat worden.

Toen ik 14 was, was ik 1.75m. Nu ben ik 17 en 1.97m. Dus je kan nooit met zekerheid zeggen dat je nu ongeveer bent uitgegroeit.

Ik ben gegroeid tot mijn 16. Ben tussen mijn 14 en 16 toch nog 10cm groter geworden

je groeit als het goed is tot je 18e. Het zal weliswaar langzaam gaan als je 15 bent maar er kan toch nog wel 3cm bijkomen..

waarschijnlijk heb je een late groeispurt. ik had dat en tegen mij zeiden ze dat ik niet groter dan 1.80 zou worden (officiele test gedaan). ik ben tot m'n 19e doorgegroeid en nu 1.84 m.

Afspraak met dokter maken, fotos laten trekken van uw pols en na 15 min zegt iet of ge nog gaat groeien, ook laten doen :) grtz

hehe ja pols, weet niet juist wat er gebeurt als je groeit met je pols enz maar ze nemen wel degelijk röntgen foto’s van de pols en dan zien die kerels of ge nog zult groeien of al volgroeid zijt. Vraag ma aan uwe dokter ;)

Die doktoren hebben het vaak mis, mijn broertje zou niet groter worden dan 1.65m en nu is hij mij al aan het inhalen (ben 1.87). Daarnaast was ik ook 1.65 op 13 jarige leeftijd, het kan echt nog wel hoor;)

Die doktoren hebben het vaak mis, mijn broertje zou niet groter worden dan 1.65m en nu is hij mij al aan het inhalen (ben 1.87). Daarnaast was ik ook 1.65 op 13 jarige leeftijd, het kan echt nog wel hoor;)

En uw broer had ook zo foto's laten trekken? Naast enkele centimeres zitte ze toch wel correct denk ik. Ik ben toch niet meer gegroeid sinds ik dat heb laten meten.

Ik was vroeger ook een klein ventje en heb het ook laten doen, klopt tot op een cm.
Maar ze hebben 2 manieren. De ene manier wordt berekent aan de hand van bepaalde gegevens en dat weet ik niet of het zo nauwkeurig is.
De tweede manier wordt bepaald aan de hand van röntgen foto’s waar ze zien hoeveel je botten nog uit elkaar staan. Uiteindelijk kunnen ze zeggen hoeveel je nog gaat groeien en die methode klopt meestal tot op de centimeter.

wat boeit het? je kunt er toch niks aan veranderen...
ga je zorgen maken over iets anders...

Terug
Naar boven